Olen seksipalveluja käyttävä mies, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (285)
Myötätuntoni on täysin puolellasi. Ei ole helppoa elää maksettu seksi ainoana vaihtoehtona.
Hyvää kevättä toivoo mummo sieltä jostakin.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 18:45"]
Apua, oletko Timo, pullohartiainen, kalkkunaleualla ja liian pienillä käsillä varustettu, naisia halventava ja fasistisita asenteista tunnettu todella lyhyt ja epäseksikkään näköinen ressukka?
[/quote]
Olen normaalipituinen ja -vartaloinen, yritän huolehtia kunnostani. Arvostan naisia, mutta enpä tosiaan voi itseäni kovin komeaksi kehua :) Fasistiset asenteet eivät ole juttuni.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 18:48"]
Anyway, oletko parisuhteessa?
Ovatko käyttämäsi naiset suomalaisia vai ulkomaalaisia?
Kuvitteletko naisen saavan nautintoa toimituksesta?
[/quote]
En ole parisuhteessa. Käytän sekä ulkomaalaisten että suomalaisten naisten palveluja. En kuvittele naisen saavan nautintoa, vaan rahaa :) Näyttelyähän se seksinmyyjän nautinto taitaa suurimmaksi osaksi olla (etenkin minun kanssani), mutta väliäkös tuolla. Doesn't matter, had sex
Pelkäätö koskaan jääväsi koukkuun maksulliseen? Siis siinähän sinä olet kaiken tyydytyksen keskipiste, maksua vastaan. Rajoja ei ole, jos rahaa isketään tarpeeksi pöytään. Itse ajattelen, että siinä se normiseksi sitten etääntyy ja etääntyy, kun seksistä tulee itsekeskeistä, oman nautinnon tavoittelua. Sitten huomaakin että normiseksi ei suju, koska ei osaa ottaa sitä kumppania huomioon, ja vaatimukset seksin tasosta noussut. Siis tottahan se ammattilainen osaa tyydyttää eri tavalla kuin esim. kokematon nainen. Saat molempia reikiä ja vaikka mitä tahansa fetissiä toteuttaa maksullisessa, eikä tarvitse ajatella kumppania ja hänen toiveitaan. Siinä harhautuu siihen maksullisen maailmaan, eikä sitten enää oikeen osaa olla/nauttia tavallisesta, siviiliseksistä (tai niin että se kumppani nauttisi). Itselläni on ystävänä mies, joka tunnustaa käyttävänsä silloin tällöin maksullista ja huomasin, että kun "siirtyi" maksulliseen, niin kyllä se seksuaalisuus laajeni, vähän niinkuin "hurahti" siihen maailmaan, ja alkoi todella likaiset puheet ja ällöttävät puheet "misukoista". Mies jotenkin muuttui ja ei todellakaan parempaan suuntaan, ei ainakaan parisuhdemarkkinoiden kannalta... Sinkkumies edelleenkin, enkä ihmettele.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 18:49"]
Ostatko pimpslooraa lähinnä suomalaisilta vai muunmaalaisilta naisilta?
[/quote]
Molemmilta. Enimmäkseen suomalaisilta tosin.
Budjetoitko kuukausi- tai vuositasolla summan minkä käytät? Käytätkö rahaa myös säästämiseen ja sijoittamiseen? Jos et säästä/sijoita niin miksi et ja jos, niin missä suhteessa ylijäävä menee säästöön/sijoituksiin, seksiin ja muihin harrastuksiin sillä tasolla kuin pystyt erittelemään?
[/quote]
Seuraan kyllä seksiin käyttämääni rahamäärää, mutten varsinaisesti etukäteen budjetoi sitä. Sijoitan joka kuukausi enemmän rahaa osakkeisiin (tämän olen budjetoinut) kuin käytän seksiin. Toistaiseksi rahat ovat riittäneet kaikkeen.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 19:08"]
Pelkäätö koskaan jääväsi koukkuun maksulliseen? Siis siinähän sinä olet kaiken tyydytyksen keskipiste, maksua vastaan. Rajoja ei ole, jos rahaa isketään tarpeeksi pöytään. Itse ajattelen, että siinä se normiseksi sitten etääntyy ja etääntyy, kun seksistä tulee itsekeskeistä, oman nautinnon tavoittelua. Sitten huomaakin että normiseksi ei suju, koska ei osaa ottaa sitä kumppania huomioon, ja vaatimukset seksin tasosta noussut. Siis tottahan se ammattilainen osaa tyydyttää eri tavalla kuin esim. kokematon nainen. Saat molempia reikiä ja vaikka mitä tahansa fetissiä toteuttaa maksullisessa, eikä tarvitse ajatella kumppania ja hänen toiveitaan. Siinä harhautuu siihen maksullisen maailmaan, eikä sitten enää oikeen osaa olla/nauttia tavallisesta, siviiliseksistä (tai niin että se kumppani nauttisi). Itselläni on ystävänä mies, joka tunnustaa käyttävänsä silloin tällöin maksullista ja huomasin, että kun "siirtyi" maksulliseen, niin kyllä se seksuaalisuus laajeni, vähän niinkuin "hurahti" siihen maailmaan, ja alkoi todella likaiset puheet ja ällöttävät puheet "misukoista". Mies jotenkin muuttui ja ei todellakaan parempaan suuntaan, ei ainakaan parisuhdemarkkinoiden kannalta... Sinkkumies edelleenkin, enkä ihmettele.
[/quote]
En pelkää jääväni koukkuun. Maksullinen seksi on minulle lähempänä masturbointia kuin siviiliseksiä. Olen toki kaiken tyydytyksen keskipiste, mutta tiedostan sen. Seksi parisuhteessa on kuitenkin minulle aivan eri asia tunteineen kaikkineen. En oikein ymmärrä tuota "vaatimusta seksin tasosta", koska en osaa rinnastaa maksullista seksiä ja parisuhdeseksiä keskenään. Jälkimmäinen on niin paljon parempaa, ja minusta tuntuu mahtavalta, kun saan tuottaa nautintoa rakastamalleni ihmiselle.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 18:58"]
Myötätuntoni on täysin puolellasi. Ei ole helppoa elää maksettu seksi ainoana vaihtoehtona.
Hyvää kevättä toivoo mummo sieltä jostakin.
[/quote]
Olen kiitollinen, että minulla on edes maksullista seksiä :)
Hyvää kevättä mummolle kanssa!
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 18:43"]
Eihän naisten tarvitse ostaa ko. palveluita. Miksi kuitenkin itse teet niin?
[/quote]
Jos sinulla on jotain kysyttävää seksistä maksavalta mieheltä, kysy pois. Lupaan vastata rehellisesti :)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 19:18"]
Budjetoitko kuukausi- tai vuositasolla summan minkä käytät? Käytätkö rahaa myös säästämiseen ja sijoittamiseen? Jos et säästä/sijoita niin miksi et ja jos, niin missä suhteessa ylijäävä menee säästöön/sijoituksiin, seksiin ja muihin harrastuksiin sillä tasolla kuin pystyt erittelemään?
[/quote]
Seuraan kyllä seksiin käyttämääni rahamäärää, mutten varsinaisesti etukäteen budjetoi sitä. Sijoitan joka kuukausi enemmän rahaa osakkeisiin (tämän olen budjetoinut) kuin käytän seksiin. Toistaiseksi rahat ovat riittäneet kaikkeen.
[/quote]
En tiedä millaisista summista puhutaan, mutta tuleeko koskaan mieleen pistää sitä vuoden tai edes kuukauden panokassaa vaihtoehtoisesti vaikka ruletissa kivaan muodostelmaan tai johonkin ns lottolappuun pörssissä? Tai pelata sitä yhden illan aikana pöydässä? Ts eikö häiritse, että sun hetken nautinnosta osan vie huora, osan vie se jonka se kämppä on, osan saattaa viedä se kanava mistä löydät sen, ulkomaalaisilla tosi iso osa menee parittajalle jne - ja varmaa on vain se, että itselle ei jää mitään ja että huora ei voi itse valita mitä tekee koko sillä rahalla kun sivukulunsa silläkin on?
Mä en ymmärrä tota rahan menon ihmettelyä.
Naiset hassaa käsittämättömiä summia kampaajalla, kaikenmaailman kosmetologeilla yms. ravaamiseen. Mies laittaa saman huoriin.
Palvelut maksavat.
Tiedostatko, että rajaat mahdollisen tulevan parisuhteesi todella kapeaksi? Aika harva nainen tulee hyväksymään tuota, eli markkina-arvosi naisten keskuudessa on sangen pieni. Voit tietty ajatella, ettet tule sitä kertomaan, mutta totuus tulee aina ilmi. Jossain vaiheessa. Ja siinä vaiheessa vaimosi osalta kunnioitus romahtaa.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 19:46"]
Mä en ymmärrä tota rahan menon ihmettelyä.
Naiset hassaa käsittämättömiä summia kampaajalla, kaikenmaailman kosmetologeilla yms. ravaamiseen. Mies laittaa saman huoriin.
Palvelut maksavat.
[/quote]
Naiset ja hintit laittaa. Väittäisin, että useampi mies "tuhlaa" rahansa johonkin, millä on kuitenkin ehkä jälleenmyyntiarvoa: auto, vene, mopo, elektroniikka, harrastusvälineet jne. Viinanjuonti on ehkä läheisin vertailukohde siihen että käytetään raha johonkin mitä varmuudella ei saa takaisin ja mistä saa jonkun määrätyn fiiliksen. Uhkapelitkin on tietyllä tapaa vertailukohde, mutta niissä on se ongelma, että voi saada omansa moninkertaisena takaisin.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 18:44"]
et kyllä taida tietää mitään läheisyydestä, jota naiselta voi parisuhteessa saada jos koet maksullisen naisen seuran läheisyydeksi.
[/quote]
Et taida itse tietää mitään siitä, miten joku muu kokee läheisyyden. Voin kyllä vakuuttaa, että naisen läheisyys tuntuu aina hyvältä, oli kyseessä sitten pitkäaikainen tai tuore seksikumppani. Ei läheisyyden kokemiseen tarvita välttämättä parisuhdetta. Vai etkö ole tuntenut läheisyyttä tuoreissa romansseissasi?
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 19:46"]Mä en ymmärrä tota rahan menon ihmettelyä.
Palvelut maksavat.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 19:46"]Mä en ymmärrä tota rahan menon ihmettelyä.
Palvelut maksavat.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 19:58"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 18:44"]
et kyllä taida tietää mitään läheisyydestä, jota naiselta voi parisuhteessa saada jos koet maksullisen naisen seuran läheisyydeksi.
[/quote]
Et taida itse tietää mitään siitä, miten joku muu kokee läheisyyden. Voin kyllä vakuuttaa, että naisen läheisyys tuntuu aina hyvältä, oli kyseessä sitten pitkäaikainen tai tuore seksikumppani. Ei läheisyyden kokemiseen tarvita välttämättä parisuhdetta. Vai etkö ole tuntenut läheisyyttä tuoreissa romansseissasi?
[/quote]
voih, fyysinen läheisyys ilman emotionaalista läheisyyttä on vain varjo...
ohis
Miltä uskot, että tuntuisi, jos tapaisit naisen johon rakastut ja alkaisitte vakavaan parisuhteeseen ja hän kertoisi olleensa prostituoitu? Vaikuttaisiko tuo paljastu suhteeseenne tai asenteeseesi/tunteisiisi häntä kohtaan?
[/quote]
En tiedä millaisista summista puhutaan, mutta tuleeko koskaan mieleen pistää sitä vuoden tai edes kuukauden panokassaa vaihtoehtoisesti vaikka ruletissa kivaan muodostelmaan tai johonkin ns lottolappuun pörssissä? Tai pelata sitä yhden illan aikana pöydässä? Ts eikö häiritse, että sun hetken nautinnosta osan vie huora, osan vie se jonka se kämppä on, osan saattaa viedä se kanava mistä löydät sen, ulkomaalaisilla tosi iso osa menee parittajalle jne - ja varmaa on vain se, että itselle ei jää mitään ja että huora ei voi itse valita mitä tekee koko sillä rahalla kun sivukulunsa silläkin on?
[/quote]
Saan mielestäni nautintoa rahan edestä, joten en koe tarvetta miettiä mitä muuta voisin sillä rahalla tehdä. Voisnhan ajatella näin jokaisen viinapullon tai hampurilaisen kohdallakin. Kuten jo sanoin, maksan ensin laskut ja laitan tietyn summan osakkeisiin tulevaisuuden varalle. Loppusummalla teen mitä haluan, esimerkiksi harrastan seksiä.
Millä perusteella väität, että ulkomaalaisprostituoitujen ansioista "tosi iso osa" menee parittajalle? Mikä on tosi iso osa? Ulkomaalaiset prostituoidut, joiden luona käyn, ovat aikuisviihde-elokuvista tuttuja. Mihin he tarvitsevat parittajaa? Toki heillä on sivukulunsa, mutta niin on monessa muussakin ammatissa. Minulle tärkeintä on se, että tämä nainen tekee työtänsä vapaaehtoisesti. Uskon asian olevan näin niiden ulkkareiden kohdalla, joiden luona käyn.
[/quote]
miksi et halua parisuhdetta? onko sinulla huonoja kokemuksia naisista?
[/quote]
Haluan parisuhteen. On minulla naisista huonojakin kokemuksia, mutta en koe että niiden takia parisuhdetta välttelisin, jos tätä tarkoitit?