Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen seksipalveluja käyttävä mies, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
08.01.2014 |

Ole hyvä ja kysy. Än-yy-tee, NYT!

Kommentit (285)

Vierailija
261/285 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä jännä tämä naisten huolestuneisuus ihmiskaupasta ja moraalikysymyksistä, kun on prostituutiosta kyse. Lyön vetoa, että muuten kyllä vailla pienintäkään omantunnon pistosta esim. ostellaan banaaneja, espanjalaisia tomaatteja ja kaukomailla valmistettuja kenkiä ja vaatteita. Teillä ei varmaan ole pienintäkään tietoa näiden työläisten epäinhimillisistä oloista, puutteellisten työolojen aiheuttamista vakavista terveysriskeistä ja naurettavan pienistä palkoista. Tai jos tietoa on, haittaako se? Estääkö se teitä ostamasta marketista niitä tomaatteja ja 10 euron lenkkarit lapsellenne?

Tuskin.

Samoin lihaa syödään, nahkatuotteita käytetään ja lentokoneella lennellään ihan huvin vuoksi vähän virkistäytymässä ulkomailla. Ette varmaan tienneet näidenkään toimien aiheuttamista vakavista kärsimyksistä eläimille ja seurauksista ympäristölle? Vai tiesittekö, mutta silti syötte lihaa ja lentelette kaukomaille aina kun varat antavat myöten?

Mutta jos joku mies käy suomalaisen, itsenäisen prostituoiden luona harrastamassa seksiä isolla rahalla, niin se jos mikä on epäeettistä ja johan on aika puuttua asiaan. Tällaista miestä sietääkin nimitellä yhtä aikaa sekä säälittäväksi ressukaksi että tunteettomaksi ihmishirviöksi. Epäeettinen kasa paskaa, ajatella nyt omia nautintojaan muiden kustannuksella!

Miettikääpä naiset tätä.

- eräs toinen mies

Vierailija
262/285 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 00:17"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 22:22"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 18:52"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 18:43"]

Tunnetko palvelun jälkeen olosi tyydyttyneeksi? Siis myös henkisesti? Onko olo sellainen ihana ja raukea...että on ihanaa vain makoilla kumppanin vieressä vaikka tuntikausia? Ja jatkuuko hyvä olo sen pari päivää, mitä "normaalin" seksin jälkeen? Tunnetko itsesi siis onnelliseksi ja iloiseksi? Tuntuuko yhtään siltä, että kaikki ei ole kohdallaan, tuo toinen vain näyttelee rahasta?

[/quote]

En saa samanlaista henkistä tyydytystä kuin "normaalista" seksistä l. seksistä, jossa nainen haluaa seksiä minun kanssani. Seksinmyyjä on kanssani vain rahan takia, ja vaikka osa heistä osaakin sen maksetun ajan todella vakuuttavasti näytellä, on olo joskus hieman tyhjä pois lähtiessä. Harvoin kuitenkaan itse aktin aikana, ja se riittää minulle. Maksullista seksiä on vain niin paljon helpompi saada kuin siviiliseksiä.

[/quote]

Millaiselta se tuntuu kun nainen vain näyttelee? Eikö koskaan häiritse, että nainen ei halua sinua ja tekee sen vain rahasta?

[/quote]

Tähän jos vastaisit.

[/quote]

Mistä minä voin sen tietää harrastaako nainen kanssani seksiä, vaikkei oikeasti haluaisi, tai että milloin hän vain näyttelee? Antakaa nyt jotain vinkkejä noihin seikkoihin. Tai oikeastaan, eipä tarvitse. Ei se minua juurikaan häiritse. Se minua häiritsisi, jos huora harrastaisi kanssani seksiä, vaikka se inhottaisi ja kuvottaisi häntä. Luulen heidän tuntemuksiensa oikeasti olevan melko neutraaleja. Eivät varmaan mitään sarjaorgasmeja saa, mutta tuskinpa kovin pahaltakaan tuntuu.

Vastauksena siis, hyvälle tuntuu, jos nainen näyttelee taitavasti, ja ei häiritse, vaikka tekeekin sitä vain rahasta. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/285 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 02:00"][quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 00:17"]

Tunnetko palvelun jälkeen olosi tyydyttyneeksi? Siis myös henkisesti? Onko olo sellainen ihana ja raukea...että on ihanaa vain makoilla kumppanin vieressä vaikka tuntikausia? Ja jatkuuko hyvä olo sen pari päivää, mitä "normaalin" seksin jälkeen? Tunnetko itsesi siis onnelliseksi ja iloiseksi? Tuntuuko yhtään siltä, että kaikki ei ole kohdallaan, tuo toinen vain näyttelee rahasta?

[/quote]

En saa samanlaista henkistä tyydytystä kuin "normaalista" seksistä l. seksistä, jossa nainen haluaa seksiä minun kanssani. Seksinmyyjä on kanssani vain rahan takia, ja vaikka osa heistä osaakin sen maksetun ajan todella vakuuttavasti näytellä, on olo joskus hieman tyhjä pois lähtiessä. Harvoin kuitenkaan itse aktin aikana, ja se riittää minulle. Maksullista seksiä on vain niin paljon helpompi saada kuin siviiliseksiä.

[/quote]

Millaiselta se tuntuu kun nainen vain näyttelee? Eikö koskaan häiritse, että nainen ei halua sinua ja tekee sen vain rahasta?

[/quote]

Tähän jos vastaisit.

[/quote]

Mistä minä voin sen tietää harrastaako nainen kanssani seksiä, vaikkei oikeasti haluaisi, tai että milloin hän vain näyttelee? Antakaa nyt jotain vinkkejä noihin seikkoihin. Tai oikeastaan, eipä tarvitse. Ei se minua juurikaan häiritse. Se minua häiritsisi, jos huora harrastaisi kanssani seksiä, vaikka se inhottaisi ja kuvottaisi häntä. Luulen heidän tuntemuksiensa oikeasti olevan melko neutraaleja. Eivät varmaan mitään sarjaorgasmeja saa, mutta tuskinpa kovin pahaltakaan tuntuu.

Vastauksena siis, hyvälle tuntuu, jos nainen näyttelee taitavasti, ja ei häiritse, vaikka tekeekin sitä vain rahasta. -ap

[/quote]No minä voin kertoa oman kokemukseni, möin itseäni ja vihaan sitä miestä, se oli oksettavaa. Tein sen koska olin taloudellisesti sellaisessa tilanteessa, etten saanut mistään rahaa kolmeen kuukauteen ja minulla oli vaikea masennus, enkä jaksanut hoitaa asioita. Häpeän tuota asiaa niin, etten voi kertoa siitä edes ystävilleni varmasti ikinä. Sinunlaisesi eivät ajattele muuta, kuin itseään. Ei sinua oikeasti kiinnosta muu kuin oma nautintosi. Oksensin itse sen jälkeen kun se mies oli luonani käynyt.

Vierailija
264/285 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 03:09"]

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 02:00"][quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 00:17"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tähän jos vastaisit.

[/quote]

[/quote]No minä voin kertoa oman kokemukseni, möin itseäni ja vihaan sitä miestä, se oli oksettavaa. Tein sen koska olin taloudellisesti sellaisessa tilanteessa, etten saanut mistään rahaa kolmeen kuukauteen ja minulla oli vaikea masennus, enkä jaksanut hoitaa asioita. Häpeän tuota asiaa niin, etten voi kertoa siitä edes ystävilleni varmasti ikinä. Sinunlaisesi eivät ajattele muuta, kuin itseään. Ei sinua oikeasti kiinnosta muu kuin oma nautintosi. Oksensin itse sen jälkeen kun se mies oli luonani käynyt.

[/quote]

Mites me miehet, jotka ei saada sitä rahaa kolmeen kuukauteen? Ja ollaan masentuneita. Voin kertoa, että meillä muillakin on rahahuolia, eikä me ainakaan ruveta rähjäämään niille, jotka niissä vaikeuksissa auttaa.

Aika mahtitilin teit, kun yhden panon rahoilla elit kolme kuukautta. Hyvät rahat se mies sit sulle antoi.

On se kanssa kumma, että hässiminen, maailman nautinnollisin asia, on jotain pahaa. Olisit nauttinut!

Vaikka ei se mitään. Olet niin keksinyt tän tarinan.

On se hyvä, että ap ajattelee omaa nautintoaan. Eikä saa kiksejään jostain muusta asiasta, vaikka sarjamurhaamisesta. Mut eihän se mitään, maailman suurin epäkohtahan on prostituutio, varsinkin meidän lintukoto-Suomessa.

Vierailija
265/285 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 03:09"]

No minä voin kertoa oman kokemukseni, möin itseäni ja vihaan sitä miestä, se oli oksettavaa. Tein sen koska olin taloudellisesti sellaisessa tilanteessa, etten saanut mistään rahaa kolmeen kuukauteen ja minulla oli vaikea masennus, enkä jaksanut hoitaa asioita. Häpeän tuota asiaa niin, etten voi kertoa siitä edes ystävilleni varmasti ikinä. Sinunlaisesi eivät ajattele muuta, kuin itseään. Ei sinua oikeasti kiinnosta muu kuin oma nautintosi. Oksensin itse sen jälkeen kun se mies oli luonani käynyt.

[/quote]

Olen pahoillani, että olet taloudellisessa ahdingossasi ja vaikeasti masentuneena päätynyt tekemään seksityötä, vaikka et olisi halunnut. On myös surullista kuulla, että häpeät tuota tekoa yhä niin paljon, ettet voi siitä edes ystävillesi mainita. Toivottavasti sinulla kuitenkin on joku, jolle voit asiasta avautua. On varmasti raskasta kantaa noin suurta henkistä painolastia mukanansa.

Kaikki tuntemani seksityöläiset kertovat aina myyvänsä seksiä, eivät itseään. Sillä on mielestäni  huomattavasti merkitystä prostituoidun henkisen hyvinvoinnin kannalta, kummalla tavalla tämän työn itselleen määrittelee. Kaikille tämä ala ei missään nimeessä sovi, eikä sellaisten henkilöiden, jotka kokevat itseään myyvänsä, tulisi mielestäni seksityöläisinä edes toimia. 

Sanot, etteivät minunlaiseni (seksin ostajat?) ajattele kuin itseään. Kerroitko tuolle vihaamallesi miehelle olevasi masentunut ja taloudellisessa ahdingossa? Jos et kertonut siinä pelossa, ettei hän tulisi asiakkaaksesi, uskoit itsekin hänen ajattelevan muutakin kuin vain itseään ja omaa nautintoaan. Sinä sen sijaan et tässä tapauksessa ajatellut muuta kuin omaa tienestiäsi, koska pimitit asiakkaaltasi tietoja, jotka olisivat voineet vaikuttaa hänen ostokäyttäytymiseensä. Enkä tarkoita tällä nyt mitään pahaa, tämä oli vain huomioni asiasta.

On hyvin ymmärrettävää, että koettelemuksiesi jälkeen tunnet vastenmielisyyttä seksin ostajia kohtaan. Mielestäni sinulla on täysi oikeus tuntea näin. Kuitenkin jos yleisesti tavoitteena olisi vähentää näiden mt-ongelmaisten, alalle sopimattomien naisten kokemaa kärsimystä seksinmyyjinä, olisi varmaan hyödyllisempää keskittyä antamaan heille apua kuin syyllistämään kaikkia seksin ostajia. Surullinen tosiasia on, että vaikka kuinka feministit riehuisivat telkkarissa kaikki maailman miehet haukkuen  ja seksin ostokiellon voimaantuloa raivokkaasti juhlien, sille masentuneelle tyttörukalle tulee aina riittämään asiakkaita, jos hän seksityötä päättää alkaa tekemään. Tärkeämpää olisi auttaa masentunutta ennen tuota "itsensä myymistä". Oli se sitten perhe, ystävät tai yhteiskunta, jonkun olisi tunnistettava tuon tytön paha olo ja tarjottava apua. Tähän epäkohtaan toivoisin naisasialiikkeen käyttävän niitä voimavarojaan enemmän. -ap

Vierailija
266/285 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 21:10"]

Iljettää kaltaisesi miehet. Normaali ihminen ei harrasta seksiä sellaisen kanssa joka ei siitä nauti. 

[/quote]

Haha! Ennpä voisi omankaan vaimon kanssa tällöin harrastaa seksiä kuin kerran vuodessa. Elämä ei nyt ole ihan näin mustavalkoista sentään.

Vierailija
267/285 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne maksulliset sinusta kiihotu, eivätkä sinua halua. Se on äärimmäisen poikkeuksellista, kuten muutama muukin alalla ollut on tänne jo todennut. Itse yleensä välttelin katsekontaktia ja silloin kun sen otin keskitin ajatukset muualle. Kyllä siinä lähinnä vain odottaa, että minuutit kuluisivat ja asiakas tulisi pian. Se on totta, että harva seksiä vihaava päätyy alalle, mutta tyydyttävää seksi ei asiakkaiden kanssa ole. Neutraalikin on minusta hieman väärä sana kuvaamaan sitä. En toki oksennellut edes vastenmielisten asiakkaiden jälkeen, mutta varsinkin alussa mielellä vei aikaa "toipua" sessiosta. Myöhemmin sitten asia rutinoitui ja opin helposti nopeuttamaan akteja. 

Vertaisin seksiä asikkaan kanssa laskujen maksuun, ei se kamalaa ole, muttei nyt neutraaliakaan. Pakollinen paha.

Vierailija
268/285 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 08:26"]

Eivät ne maksulliset sinusta kiihotu, eivätkä sinua halua. Se on äärimmäisen poikkeuksellista, kuten muutama muukin alalla ollut on tänne jo todennut. Itse yleensä välttelin katsekontaktia ja silloin kun sen otin keskitin ajatukset muualle. Kyllä siinä lähinnä vain odottaa, että minuutit kuluisivat ja asiakas tulisi pian. Se on totta, että harva seksiä vihaava päätyy alalle, mutta tyydyttävää seksi ei asiakkaiden kanssa ole. Neutraalikin on minusta hieman väärä sana kuvaamaan sitä. En toki oksennellut edes vastenmielisten asiakkaiden jälkeen, mutta varsinkin alussa mielellä vei aikaa "toipua" sessiosta. Myöhemmin sitten asia rutinoitui ja opin helposti nopeuttamaan akteja. 

Vertaisin seksiä asikkaan kanssa laskujen maksuun, ei se kamalaa ole, muttei nyt neutraaliakaan. Pakollinen paha.

[/quote]

Tulin vielä lisäämään, kun jäin tätä miettimään, että asiakkaan tyydytyshän koko homman idea on. Sen vuoksi siihen keskitytään, ei myyjään. Tyydyttävä seksi tietysti on vastavuoroista, mutta se ei siinä työssä olekaan se pointti, vaan asiakas on se joka maksaa palvelusta. 

Joku vertasi täällä hierojaan. Eihän hierojakaan saa itse mitään rentoutusta hieronnasta, vaan maksun. Sama pätee tässäkin työssä. 

Vierailija
269/285 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 09:26"]

[/quote]

Tulin vielä lisäämään, kun jäin tätä miettimään, että asiakkaan tyydytyshän koko homman idea on. Sen vuoksi siihen keskitytään, ei myyjään. Tyydyttävä seksi tietysti on vastavuoroista, mutta se ei siinä työssä olekaan se pointti, vaan asiakas on se joka maksaa palvelusta. 

Joku vertasi täällä hierojaan. Eihän hierojakaan saa itse mitään rentoutusta hieronnasta, vaan maksun. Sama pätee tässäkin työssä. 

[/quote]

Saako se hieroja sitten vapaa-ajallaan rentoutuksen jotakuta hieroessaan? En minä ainakaan hieronnassa sitä hierojaa ala hieromaan. Vai tarkoittaako tuo vertaus, ettei prostituoitu nauti seksistään edes siviilissä? Tai jos joku hieroja ei nauti työstään, voidaanko sen perusteella väittää, ettei kukaan muukaan hieroja nauti? En siis väitä kenenkään minun kikkelistäni nauttivan, kunhan funtsin tuota vertaustasi. -ap

Vierailija
270/285 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Toivottavasti se ex-huora ja nykyinen lääkisopiskelija ( mukamas) oli pelkkä trolli. En tosiaan haluaisi entistä huoraa lääkärikseni, tulisi likainen olo itselleen jo pelkästä lääkärikäynnistä ja miettisi mitä kaikkea senkin käsissä on viihtynyt ja kai hpv voi tarttua myös näin. Huora tuskin runkkaa asiakkaita kumihanskoilla normaalisti. Ahdistava asia. Myös tälläisen näin paljon rahan perään olevan "wannabe-lääkärin" etiikka huolestuttaisi, yök, yök ja yök. Toivottavasti olit trolli ja oikea lääkäri olisi pysynyt asiasta aivan hiljaa. Taisi olla se yhden hullun  lassukkan anna the tissimalli/domina/portto/tyttis/lääkäri-fantasiahahmo vaan äänessä. Yhyyhyyyh. Älkää hyvät huorat (entiset tai nykyiset- kiusatko muita tälläisillä ällöttävillä lääkärijutuilla, alaanne liittyvät mielikuvat eroavat toisistaan liikaa ns.puhtaus/likaisuus asioilla) ryhtykö lääkäreiksi potilaiden mielenrauhan vuoksi tai ainakaan mainosta asiaa netissä, jos on ihan pakko sinne lääkikseen änkeä.

Vierailija
271/285 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Et sitten sinäkään usko tieteellistä näyttöä? Kyllä vaan naiset kiihottuu seksissä kenestä tahansa miehestä.

Vierailija
272/285 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 10:19"]

Huh. Toivottavasti se ex-huora ja nykyinen lääkisopiskelija ( mukamas) oli pelkkä trolli. En tosiaan haluaisi entistä huoraa lääkärikseni, tulisi likainen olo itselleen jo pelkästä lääkärikäynnistä ja miettisi mitä kaikkea senkin käsissä on viihtynyt ja kai hpv voi tarttua myös näin. Huora tuskin runkkaa asiakkaita kumihanskoilla normaalisti. Ahdistava asia. Myös tälläisen näin paljon rahan perään olevan "wannabe-lääkärin" etiikka huolestuttaisi, yök, yök ja yök. Toivottavasti olit trolli ja oikea lääkäri olisi pysynyt asiasta aivan hiljaa. Taisi olla se yhden hullun  lassukkan anna the tissimalli/domina/portto/tyttis/lääkäri-fantasiahahmo vaan äänessä. Yhyyhyyyh. Älkää hyvät huorat (entiset tai nykyiset- kiusatko muita tälläisillä ällöttävillä lääkärijutuilla, alaanne liittyvät mielikuvat eroavat toisistaan liikaa ns.puhtaus/likaisuus asioilla) ryhtykö lääkäreiksi potilaiden mielenrauhan vuoksi tai ainakaan mainosta asiaa netissä, jos on ihan pakko sinne lääkikseen änkeä.

[/quote]

Porvoosta päivää!

Vierailija
273/285 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne maksulliset sinusta kiihotu, eivätkä sinua halua. Se on äärimmäisen poikkeuksellista, kuten muutama muukin alalla ollut on tänne jo todennut. Itse yleensä välttelin katsekontaktia ja silloin kun sen otin keskitin ajatukset muualle. Kyllä siinä lähinnä vain odottaa, että minuutit kuluisivat ja asiakas tulisi pian. Se on totta, että harva seksiä vihaava päätyy alalle, mutta tyydyttävää seksi ei asiakkaiden kanssa ole. Neutraalikin on minusta hieman väärä sana kuvaamaan sitä. En toki oksennellut edes vastenmielisten asiakkaiden jälkeen, mutta varsinkin alussa mielellä vei aikaa "toipua" sessiosta. Myöhemmin sitten asia rutinoitui ja opin helposti nopeuttamaan akteja

[/quote]

Eivät ne äidit lapsiaan rakasta, eivätkä niitä halua. Se on äärimmäisen poikkeuksellista kuten muutama muukin synnyttänyt on tänne jo todennut. Itse yleensä välttelin katsekontaktia ja silloin kun sen otin keskitin ajatukset muualle. Kyllä siinä vain lähinnä odottaa, että vuodet kuluisivat ja pennut muuttaisivat pian pois. Se on totta, että harva lapsia vihaava päätyy äidiksi, mutta tyydyttävää lasten kasvattaminen ei ole. Neutraalikin on minusta hieman väärä sana kuvaamaan sitä. En toki oksennellut edes vastenmielisten lasten jälkeen, mutta varsinkin alussa mielellä vei aikaa "toipua" sessiosta. Myöhemmin sitten asia rutinoitui ja opin helposti nopeuttamaan imettämisiä/iltasatuja/pukemisia/whatever. -ap

Jos minä en rakasta lapsiani, ei kukaan muukaan äiti voi rakastaa. He vain valehtelevat lapsilleen, koska eivät halua huonon äidin leimaa otsaansa. Miten te lapset voitte olla noin sokeita! ...älä ota tätä vakavasti, älä vaivu synkkyyteen... :)

Ensin tässä ketjussa sivukaupalla halveksitaan ja solvataan minua, sitten tänne sattumalta ilmestyy "entisiä seksinmyyjiä", jotka tietävät kertoa minulle miltä toisista ihmisistä tuntuu harrastaa seksiä kanssani. Toki jokainen voi puhua omista kokemuksistaan, mutta ei minua kauheasti tässä vaiheessa vakuuta, vaikka tuhat "entistä seksinmyyjää" täällä palstalla minulle informoisi, kuinka jokainen huora vain näyttelee. Pidän fantasiastani kaksin käsin kiinni ja uskon, että se maksullinen nainen todellakin voihkii silkasta nautinnosta jo ensityönnöstäni lähtien eikä vain yritä miellyttää minua :) -ap

Vierailija
274/285 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 09:41"]

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 09:26"]

[/quote]

[/quote]

Saako se hieroja sitten vapaa-ajallaan rentoutuksen jotakuta hieroessaan? En minä ainakaan hieronnassa sitä hierojaa ala hieromaan. Vai tarkoittaako tuo vertaus, ettei prostituoitu nauti seksistään edes siviilissä? Tai jos joku hieroja ei nauti työstään, voidaanko sen perusteella väittää, ettei kukaan muukaan hieroja nauti? En siis väitä kenenkään minun kikkelistäni nauttivan, kunhan funtsin tuota vertaustasi. -ap

[/quote]

Hierojavertaus oli ehdottomasti huono, joku täällä vaan toi sen aiemmin esille. Pointtini kuitenkin varmasti selvisi kahdesta viestistäni. Koko homman ideana on asiakkaan tyydytys ja hyvä myyjä tekee sen näytellen innokasta. Usein itse ajattelin ihan arkipäiväisiä asioita asiakkaan tulemista odotellessa. Mitä pitäisi kaupasta ostaa ja ikkunatkin tulisi pestä. Ehkä tämä on tosiaan joillekin aviovaimoille tuttua ihan parisuhdeseksistäkin, kuten täällä on kirjoitettu.

Kiihottuminen on naiselle muuta kuin fyysinen reaktio, se lähtee pään sisältä. Myyjillä nimenomaan se pää ei ole siinä hommassa mukana. Fyysisestihän naiset ovat erilaisia, jotkut helposti kosteana, kuten minä, vaikka en olisikaan kiihottunut. Orgasmeja saan siviilissä hyvin helposti, mutta asiakkaiden kanssa en siihen edes tähdännyt. Aika harvoin asiakkaat edes yrittivät edesauttaa minun nautintoani, se ei oikein kuulu edes asiaan. Myyjä tarjoaa palvelua josta asiakas maksaa. Toinen saa palvelun ja toinen siitä maksun.

Vierailija
275/285 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 01:43"]

Se on kyllä jännä tämä naisten huolestuneisuus ihmiskaupasta ja moraalikysymyksistä, kun on prostituutiosta kyse. Lyön vetoa, että muuten kyllä vailla pienintäkään omantunnon pistosta esim. ostellaan banaaneja, espanjalaisia tomaatteja ja kaukomailla valmistettuja kenkiä ja vaatteita. Teillä ei varmaan ole pienintäkään tietoa näiden työläisten epäinhimillisistä oloista, puutteellisten työolojen aiheuttamista vakavista terveysriskeistä ja naurettavan pienistä palkoista. Tai jos tietoa on, haittaako se? Estääkö se teitä ostamasta marketista niitä tomaatteja ja 10 euron lenkkarit lapsellenne?

Tuskin.

Samoin lihaa syödään, nahkatuotteita käytetään ja lentokoneella lennellään ihan huvin vuoksi vähän virkistäytymässä ulkomailla. Ette varmaan tienneet näidenkään toimien aiheuttamista vakavista kärsimyksistä eläimille ja seurauksista ympäristölle? Vai tiesittekö, mutta silti syötte lihaa ja lentelette kaukomaille aina kun varat antavat myöten?

Mutta jos joku mies käy suomalaisen, itsenäisen prostituoiden luona harrastamassa seksiä isolla rahalla, niin se jos mikä on epäeettistä ja johan on aika puuttua asiaan. Tällaista miestä sietääkin nimitellä yhtä aikaa sekä säälittäväksi ressukaksi että tunteettomaksi ihmishirviöksi. Epäeettinen kasa paskaa, ajatella nyt omia nautintojaan muiden kustannuksella!

Miettikääpä naiset tätä.

- eräs toinen mies

[/quote]

Todellakin.

t. huora

Vierailija
276/285 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 18:39"]

Eivät ne äidit lapsiaan rakasta, eivätkä niitä halua. Se on äärimmäisen poikkeuksellista kuten muutama muukin synnyttänyt on tänne jo todennut. Itse yleensä välttelin katsekontaktia ja silloin kun sen otin keskitin ajatukset muualle. Kyllä siinä vain lähinnä odottaa, että vuodet kuluisivat ja pennut muuttaisivat pian pois. Se on totta, että harva lapsia vihaava päätyy äidiksi, mutta tyydyttävää lasten kasvattaminen ei ole. Neutraalikin on minusta hieman väärä sana kuvaamaan sitä. En toki oksennellut edes vastenmielisten lasten jälkeen, mutta varsinkin alussa mielellä vei aikaa "toipua" sessiosta. Myöhemmin sitten asia rutinoitui ja opin helposti nopeuttamaan imettämisiä/iltasatuja/pukemisia/whatever. -ap

Jos minä en rakasta lapsiani, ei kukaan muukaan äiti voi rakastaa. He vain valehtelevat lapsilleen, koska eivät halua huonon äidin leimaa otsaansa. Miten te lapset voitte olla noin sokeita! ...älä ota tätä vakavasti, älä vaivu synkkyyteen... :)

Ensin tässä ketjussa sivukaupalla halveksitaan ja solvataan minua, sitten tänne sattumalta ilmestyy "entisiä seksinmyyjiä", jotka tietävät kertoa minulle miltä toisista ihmisistä tuntuu harrastaa seksiä kanssani. Toki jokainen voi puhua omista kokemuksistaan, mutta ei minua kauheasti tässä vaiheessa vakuuta, vaikka tuhat "entistä seksinmyyjää" täällä palstalla minulle informoisi, kuinka jokainen huora vain näyttelee. Pidän fantasiastani kaksin käsin kiinni ja uskon, että se maksullinen nainen todellakin voihkii silkasta nautinnosta jo ensityönnöstäni lähtien eikä vain yritä miellyttää minua :) -ap

[/quote]

Tarkoitukseni ei ollut loukata sinua. Minusta keskustelu on ollut mielenkiintoinen muutamaa kiihkoilijaa lukuunottamatta. En esimerkiksi itse ole koskaan ollut masentunut tai koe muutenkaan olleeni hyväksikäytetty, vaikka en toki myynyt seksiä mitenkään riemusta kiljuen. 

Otin oman kokemukseni asiasta esille, sillä ymmärsin sinun itsesikin olleen samoilla linjoilla ja kirjoittaneesi aiemmin näin: "En saa samanlaista henkistä tyydytystä kuin "normaalista" seksistä l. seksistä, jossa nainen haluaa seksiä minun kanssani. Seksinmyyjä on kanssani vain rahan takia, ja vaikka osa heistä osaakin sen maksetun ajan todella vakuuttavasti näytellä, on olo joskus hieman tyhjä pois lähtiessä. Harvoin kuitenkaan itse aktin aikana, ja se riittää minulle. Maksullista seksiä on vain niin paljon helpompi saada kuin siviiliseksiä."

Ehkä kirjoittaja et ollutkaan sinä?

Vierailija
277/285 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti katsoit Docventuresin Whores Glory- dokumentin viime vuonna...

Vierailija
278/285 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 19:22"]

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 18:39"]

[/quote]

Tarkoitukseni ei ollut loukata sinua. Minusta keskustelu on ollut mielenkiintoinen muutamaa kiihkoilijaa lukuunottamatta. En esimerkiksi itse ole koskaan ollut masentunut tai koe muutenkaan olleeni hyväksikäytetty, vaikka en toki myynyt seksiä mitenkään riemusta kiljuen. 

Otin oman kokemukseni asiasta esille, sillä ymmärsin sinun itsesikin olleen samoilla linjoilla ja kirjoittaneesi aiemmin näin: "En saa samanlaista henkistä tyydytystä kuin "normaalista" seksistä l. seksistä, jossa nainen haluaa seksiä minun kanssani. Seksinmyyjä on kanssani vain rahan takia, ja vaikka osa heistä osaakin sen maksetun ajan todella vakuuttavasti näytellä, on olo joskus hieman tyhjä pois lähtiessä. Harvoin kuitenkaan itse aktin aikana, ja se riittää minulle. Maksullista seksiä on vain niin paljon helpompi saada kuin siviiliseksiä."

Ehkä kirjoittaja et ollutkaan sinä?

[/quote]

En loukkaantunut viestistäsi, kyllä tänne mielipiteitä ja kokemuksia mahtuu. Ja kyllä minä tuon siteeraamasi viestin kirjoitin. Alkoi vaan vaikuttaa siltä, että tämä ketju jankkaa tuon "ei huora oikeasti nauti" -teeman ympärillä, ja tätä sitten perustellaan omilla kokemuksilla/mielikuvilla.

Otin tuon "hassunhauskan" vertaukseni äiteihin esille havainnollistaakseni, ettei omien kokemuksien perusteella voi tehdä kaikkia koskevia päätelmiä. Kieli poskessa kirjoitettuhan tuo on, mutta silti saman logiikan sisältävä vertaus. Olen jo sanonut etten voi tietää prostun tuntemuksia, mutta luultavasti se on näyttelyä, kuten sinäkin sanoit. Olemme samaa mieltä myös siitä, ettei tällä asialla varsinaisesti ole merkitystä, sillä asiakashan siitä seksistä maksaakin. Minulle tärkeintä on, että seksinmyyjä ei tee sitä työtänsä vastentahtoisesti ja pakon edessä, kuten eräs tässä ketjussa kertoi tehneensä. Miksipä kukaan seksin ostaja edes menisi vastentahtoisen ja masentuneen huoran luo tietäen tämän ongelmista, kun kerran vapaaehtoisiakin löytyy vaikka kuinka paljon. -ap

Vierailija
279/285 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 19:31"]

Toivottavasti katsoit Docventuresin Whores Glory- dokumentin viime vuonna...

[/quote]

Katsoin toki. En vain ymmärrä mitä yhteistä Thaimaassa tapahtuvalla ihmiskaupalla ja minun ja jonkun omillaan pärjäävän suomalaisnaisen välisellä seksikaupalla on. Sama kuin vertaisi kiinalaisen hikipajan riistetyn työntekijän ja suomalaisen insinöörin työoloja keskenään. Olen itsekin jo tässä ketjussa tuominnut ulkomailla tapahtuvan, ihmisoikeuksien vastaisen paritustoiminnan, ja maininnut etten niitä käytä. -ap

Vierailija
280/285 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh , huvittuneena olen lukenut ketjua ja nyt kommentoin, NYKYISENÄ seksinmyyjänä :) (ai kauheeta sentään). Joo, joskus joutuu näyttelemään kun en mä kiihotu 155 kiloisesta köriläästä tai sitten 65-vuotiaasta, mutta kyllä niitäkin asiakkaita on, joiden kanssa kiihottuu ihan oikeastikin. Tarkoitus on tuottaa uskottava palvelu, ei muuta. Palveluntarjoajan nautinto on sivuseikka, vaikkakin lähes kaikki asiakkaat haluavat sitä nautintoa myös naiselle tuottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi