Onko teistä outoa, jos naispuolinen kerrostalonaapuri sanoo naispuolista naapuriaan hississä kauniiksi?
Minulla käynyt niin. Olimme hississä, ja hän kyseli jotain. Sitten hän melkein mutisi, että kaunis nainen, kaunis nainen. Hän oli vähän outo muutenkin. Naimisissa, mies myös vähän outo. Mitä mahtoi tuolla tarkoittaa?
Kommentit (69)
No on outoa, mutta jotkut ihmiset nyt ovat outoja. En miettisi asiaa sen enempää.
Vaikea sanoa, saattaa myös olla mustasukkainen miehestään ja siksi vähän kuin sanoo ääneen. En tiedä.
Jos oli oikeasti kehu niin on sekin outoa, koska kuka normaali ihminen alkaa kehumaan toista hississä? Minusta karmivaa oli mies tai nainen
On outoa jos haluat ajatella niin. Miksi haluat? Jotkut voisivat olla immarreltuja. Muutenkin kohteliaisuuksia kuulee tässä maassa aika harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa, saattaa myös olla mustasukkainen miehestään ja siksi vähän kuin sanoo ääneen. En tiedä.
Jos oli oikeasti kehu niin on sekin outoa, koska kuka normaali ihminen alkaa kehumaan toista hississä? Minusta karmivaa oli mies tai nainen
Tämä juuri, ja oli siis ventovieras naapuri. Joskus tervehditty pihalla.
Sanoisin vaan että voi kiitos. Itse olen joskus sanonut töissä jollekin itseäni nuoremmalle naiselle, että oletpa kaunis. Naapurisi taitavat olla vähän outoja noin muuten. Itse en liikaa noteeraisi, ovat mitä ovat. T: nelikymppinen nainen
Vierailija kirjoitti:
On outoa jos haluat ajatella niin. Miksi haluat? Jotkut voisivat olla immarreltuja. Muutenkin kohteliaisuuksia kuulee tässä maassa aika harvoin.
Olisin voinut ollakin imarreltu, jos hän ei olisi niin outo. Mutta jälleen kerran, hissin suljetussa ympäristössä vähän karmivaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaa nuolla pussiasi
Aloittajan kannattaa siis jatkossa kantaa hississä mukana muovipussia ja tarjota sitä tilaisuuden tullen naapurille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin voinut ollakin imarreltu, jos hän ei olisi niin outo. Mutta jälleen kerran, hissin suljetussa ympäristössä vähän karmivaa.
Ymmärrän.
Miksi menet korona-aikana naapurin kanssa samaan hissiin? Se on outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla hän on outo?
Itseäni imartelee kaikki kehut, vaikka tulisivat puliukolta.
Vierailija kirjoitti:
No todennäköisemmin se omituinen tyyppi tunki samaan hissiin AP:n kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tapahtui ennen korona-aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tapahtui ennen korona-aikaa.
Ja mietit asiaa vieläkin?? Sinähän olet itse vielä oudompi kuin naapurisi!
Vain jos naispuolinen naapuri vastaa naispuoliselle kerrostalonaapurilleen positiiviseen sävyyn, ja naispuolisen kerrostalonaapurin naapuri ei asu samassa kerrostalossa, vaan naapuritalossa ja vierailee naapurikerrostalossa. Silloin on outoa.
Käytä AP rappusia.
Toisekseen miksi korona aikaan sulloudut samaan pieneen tilaan vieraan kanssa? Itse asun kerrostalossa ja jos olen jo hississä ja joku on tulossa sinne myös niin sanon että odotatko hetken että ei sullouduta samaan. Tai jos joku on jo hississä ja sanoo minulle että tule vaan kyllä tänne mahtuu niin sanon että mene vain minä odotan että ei viitisi näin korona aikaan samaan.
Ja alkuperäiseen kysymykseen ei ole outoa. Jos otat sen outona niin sitten varmaan omasta mielestäsi on outoa.
Minullekin naapurin täti kerran sanoi, että näytän ihan missiltä. Tästä jo kymmenen vuotta aikaa. Tosin kulkee nyt rollaattorilla ja näkökyky oli jo tuolloin hänellä luultavasti aika heikko😁 otin kommentin kohteliaisuutena.
Ei mitään mielipiteitä? Minulle tuli tuosta sellainen olo, että haluan vältellä häntä.