Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syötkö broilerinkoivet nahkoineen vai ilman?

Vierailija
08.01.2014 |

Miksi?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman. Nahka on ällöttävä.

Vierailija
2/23 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkoineen. Nahkahan siinä on parhaan makuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkoineen, jos ne opn kunnolla paistettu pitkään uunissa. Sellaiset rapeat hyvät nahat on namia!

Vierailija
4/23 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkahan se siinä on parasta ja ravitsevinta.

Vierailija
5/23 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nahkoineen

Vierailija
6/23 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin 3 ja 4. Eli nahkoineen syön, varsinkin, jos paistettu rapeaksi. Juu tiedän, että kaikki rasva on juuri siinä nahassa, mutta eikös se sen takia olekin niin hyvää (ja sen, että kaikki mausteet on siinä pinnassa myös)

Vierailija
7/23 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 13:55"]

Sama kuin 3 ja 4. Eli nahkoineen syön, varsinkin, jos paistettu rapeaksi. Juu tiedän, että kaikki rasva on juuri siinä nahassa, mutta eikös se sen takia olekin niin hyvää (ja sen, että kaikki mausteet on siinä pinnassa myös)

[/quote]

Tosin, jos nahka on jäänyt pehmeäksi löllöksi, saatan jättää syömättä.

-7

Vierailija
8/23 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanan/broilerin liha on itsessään hyvin rasvatonta, nahkaosa ei. Tämän vuoksi jätän nahkat syömättä.

Lapsena ne olivat kyllä herkkua. :)

Vierailija
9/23 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 13:58"]

Kanan/broilerin liha on itsessään hyvin rasvatonta, nahkaosa ei. Tämän vuoksi jätän nahkat syömättä.

Lapsena ne olivat kyllä herkkua. :)

[/quote]

Tämän vuoksi syön sen nahkan...

Vierailija
10/23 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö nahkoja. En ole ikinä syöny. (saan outoja katseita tästä syystä) Ja jos on tarkka kiloistaan, niin silloin ne on jätettäväkin syömättä.

Vierailija
11/23 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen kanssa ainaista taistelua miten broilerit kuuluisi paistaa. Itse tykkään pitkään paistetusta, niin että lihat irtoavat helposti luista ja nahka on rapeaa. On oikeaa herkkua nahkoineen!

Miehen mielestä sellainen on liian kuivaa, vaan haluaisi paistaa vain juuri sen pakkauksen ohjeen mukaan eli noin 45min, jolloin nahkä jää löllöksi, liha on vetistä ja tiukasti luissa kiinni. Inhoan sellaista broileria. Jos itse olen ruokavastaavana, heitänkin omat ja lasten brotskut uuniin reilusti ennen ja miehen brotkun vasta sitten myöhemmin perään uuniin. Näin kaikki tyytyväisiä...

Vierailija
12/23 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 14:03"]

En syö nahkoja. En ole ikinä syöny. (saan outoja katseita tästä syystä) Ja jos on tarkka kiloistaan, niin silloin ne on jätettäväkin syömättä.

[/quote]

Ei kun jättää ne ravinteettomat riisit/pastat/potut syömättä ja se täysjyväruisleipäkin on ihan turhaa.

Vierailija
13/23 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 14:05"]

Meillä miehen kanssa ainaista taistelua miten broilerit kuuluisi paistaa. Itse tykkään pitkään paistetusta, niin että lihat irtoavat helposti luista ja nahka on rapeaa. On oikeaa herkkua nahkoineen!

Miehen mielestä sellainen on liian kuivaa, vaan haluaisi paistaa vain juuri sen pakkauksen ohjeen mukaan eli noin 45min, jolloin nahkä jää löllöksi, liha on vetistä ja tiukasti luissa kiinni. Inhoan sellaista broileria. Jos itse olen ruokavastaavana, heitänkin omat ja lasten brotskut uuniin reilusti ennen ja miehen brotkun vasta sitten myöhemmin perään uuniin. Näin kaikki tyytyväisiä...

[/quote]

Ei kai broilerin koivista saa kuivia tuolla tavalla mitenkään... Rintaleikkeistä korkeintaan. (oma mielipide, joka näköjään on samaa lajia tämän ylläolevan kirjoittajan kanssa).

Meillä mies pitää enemmän kuivemmasta broilerista (äitinsä tehnyt aina niitä 45 minuuttia uunissa runsaassa nesteessä -ei-rapeita-broilerinkoipia kun mies oli lapsi), joten meillä usein paistetaan kokonaista broileria. Saa mies syödä kuivempaa rintaleikettä, lapsi koipia, minulle kelpaa kaikki: koivet, siivet, rintaleikkeet...

Vierailija
14/23 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman, en syö nahkaa kuin vain pienimmistä kaloista.

Vierailija
15/23 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkoineen. Paitsi jos ehdin huomata kovin paljon sulantynkiä jossain koivessa uuniin laittaessani.

Vierailija
16/23 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt amerikkalaisten laihdutusohjeita, että syö kanaa ilman nahkaa, olen ajatellut että se on sama kuin sanoisi että syö appelsiinia ilman kuoria.

En käsitä kuinka voitte syödä sen nahankin...

Vierailija
17/23 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahat nypin rapeaksi paistetuista jo ennen syömistä ja syön ne. Taitaa se mäkkärin kanapihvikin olla osaksi nahkaa, eli ihan paras osa.

Vierailija
18/23 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön nahan jos se on rapeaa. Se maistuu hyvältä. En syö, jos se on jäänyt löllöksi. Se maistuu pahalta.

Vierailija
19/23 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö sitä nahkaa, vaikka olisi miten paistettu.

Vierailija
20/23 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä broilerin nahassa on poikkeuksellisen paljon kollageenia, että kannattaa kyllä syödä se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän