Mitä ajatuksia sinussa herättää, kun näet jonkun syövän..
näin:
-iso lasillinen maitoa
-täysjyväleipäviipale
-tomaatti-kurkku-tonnikala salaattia
-munakasta
Kommentit (25)
En ajattele mitään, koska tuo on niin tylsän näköinen ruoka etten kiinnitä siihen mitään huomiota. Korkeintaan ajattelen että voi raukkaa kun on noin mitäänsanomaton ateria.
No ei kai tuosta mitään erityistä ajatella - hyvä lounas.
Ei mitään erityisiä ajatuksia. Itse en tahtoisi, koska en pidä munakkaista, mutta jos joku toinen pitää, niin ei ole minulta mitenkään pois enkä muutenkana kuulu niihin ihmisiin, joiden mielestä on vain "minun tapani ja väärät tavat".
Varmaan hyvää. Olisin vähän kade, sillä omat eväät on yleensä köyhempiä ja tykkään itse tonnikalasta ja munakkaasta tosi paljon. :D Voisin tosiaan itsekin syödä jotain tuollaista. Maitoa en kyllä juo.
Tä? En niin mitään. Jos joku syö normaalia ruokaa niin miksi kukaan ajattelisi mitään???
Maukkaan kuuloinen lounas, tosin munakkaan jättäisin pois, ja salaattia vähän "lihottaisin" vaikka jäävuorisalaatilla ja raejuustolla.
Erittäin syvällisiä ajatuksia. Olisin luultavasti mietteissäni koko loppupäivän.
Herättää ärtymystä aloituksen huono kielioppi.
Ei herätä ajatuksia. Luulin otsikon perusteella että kyseessä olisi jotain erikoista/omituista.
Nytkö ihmiset ihmettelee jo jonkun aamiaivalikoimaa, ja tekee syviä psykoanalyyseja sen perusteella?
Hankkikaa elämä, työpaikka, opiskelupaikka, tai kasvattakaa niitä lapsianne kunnolla, leikkikää niiden kanssa tai jotain!
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 14:05"]
[/quote]
Mikä tuossa kieliopissa nyt mättää??
Mietin että jaa sillä on ruoka-aika.
Olisikohan opiskelija? Mutta mitä se tekee meidän keittiössä? Tuollaista ruokaa syödään yleensä kotona, en siksi pääsisi oikeasti todistamaan ruokailua, jos syöjä ei ole meillä kotona.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 14:08"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 14:05"]
[/quote]
Mikä tuossa kieliopissa nyt mättää??
[/quote]
Mitä ajatuksia sinussa herättää se, ettet huomaa?
Ihan kohtuullisen protskupitoinen ateria. Aika mauton tosin, mutta muuten hyvä.
Ei varmaan mitään. Toki jos munakkaan vieno tuoksu leijailee nenääni saatan ajatella miten kukaan voi syödä niin ällöttävän hajuista ruokaa. En siis itse syö munaa paistettuna ollenkaan. Maitoakaan en juo koska se on myös pahaa, mutta toisten maidon juominen ei juuri herätä ajatuksia. Voihan se olla, että siitä seuraa jokin ajatusvirta liittyen siihen miten toisen herkku voi olla toisen ällötys.
Mä ajattelin että tää olis syöpä-ketju.
Aika outo yhdistelmä munakas ja salaatti.
Että hetkinen, siinä taitaa olla minun oma ruokani...