Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

V***ttaa ku töissä "tytötellään"

Vierailija
08.01.2014 |

Siis kun työkaverit sanoo tyttö. Eivät vaivaudu nimee sanomaan, vaikka lukee kaulassa. Ja varsinki ku tietävät et oon 25 ja äiti ja et ootan toista lasta. Siinä on minun mielestä tyttö jo kaukana. Oon siis kuitenki jo muutaman kuukauden ollu töissä. Ja tätä harrastaa sekä miehet että naiset.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran olet aikuinen, osaat varmaan ottaa asian rauhallisesti puheeksi aikuisten kesken. Voit sanoa ihan suoraan, että olet kiinnittänyt huomiota siihen, että mielellänne kutsutte minua tytöksi, mutta mieluumin toivoisin että kutsuisitte nimelläni Anne.

Vierailija
2/10 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokaise, että vaikka omaatkin nuoren vaginan, voi sinua silti kutsua etunimelläkin. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoisin että kutsuisitte nimelläni Anne.

Muuten hyvä, mutta nimeni ei ole Anne. :( ap

Vierailija
4/10 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas vittu se täällä olevinaan esiintyy ap:nä? Terveisin oikea ketjun aloittaja.

Vierailija
5/10 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan Anne!

Vierailija
6/10 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulen että jos sä rupeat käyttäytymään kuin aikuinen sua myös kohdellaan sellaisena

kun jauhaa purkkaa ja hokee vittua käyttäytyy niin kakaramaisesti että ihan hyvin voi tytötellä

Vierailija
7/10 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa reagoimasta tytöttelyyn, leiki ettet tajua sen tarkoittavan sinua. Eiköhän työkaverit tajua jutun aika nopeasti.

Vierailija
8/10 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 40 ja edelleen tytötellään. Paras oli eräs mua varmaan 15 nuorempi äiti, joka sanoi lapselleen "sanos tytölle hei hei"

Oon jo tottunu.

Vierailija
9/10 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmansa kullakin, minua puhuteltiin tuossa iässä pojaksi. Miesvaltaisella alalla kun ei lajiteltu sukupuolen mukaan.

Mutta voin vakuuttaa, että 30 vuodessa helpottaa. Sitten se olisi vaan kivaa, jos vielä tytötellään.

Todellisuudessa naisilla ja varsinkin nuorilla on monissa työpaikoissa paljon suurempiakin ongelmia kuin tytöttely. Esimerkiksi epäinhimilliset työajat, joita on enemmän naisvaltaisilla hoitoaloilla.

Vierailija
10/10 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä viikkorahaa. Niin minä teen, jos minua tytötellään. On käyttäytyjä ja käytöksen mahdollistaja. Kunniotus on ansaittava.