Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras virvoitusjuoma?

Vierailija
08.01.2014 |

Olen viimevuoden aikana kokeillut suurimman osan suomessa myytävistä virvoitus juomista ja oma mielipiteeni on että Coca Colaa on parata!
Mainitaanpas esimerkiksi kokeilemistani tuotteista Pepsi, se on liian makea minun mielestäni.
Haluaisin myös tietää mitä tuotteita muut suosivat ja mistä ette ehkä pidä?
Mitä ajattelet niin sanotuista ”Zero” ja ”Light” tuotteista.

Olen viimevuoden aikana kokeillut suurimman osan suomessa myytävistä virvoitus juomista ja oma mielipiteeni on että Coca Colaa on parata!
Mainitaanpas esimerkiksi kokeilemistani tuotteista Pepsi, se on liian makea minun mielestäni.
Haluaisin myös tietää mitä tuotteita muut suosivat ja mistä ette ehkä pidä?
Mitä ajattelet niin sanotuista ”Zero” ja ”Light” tuotteista.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omena limsa ehdottomasti paras. Se ei valitettavasti vaan koskaan ole tarjouksessa, niinkus nuo kolat. Kolajuomista parasta on Olvi Cola.

Vierailija
2/36 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fosters Radler on ihan ykkönen. Vaikka siinä on 2% alkoholia, niin luen sen silti samaan kastiin limppareiden kanssa. Ei liian makeaa, vaan juuri sopivan raikasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsi max. Se peittoaa kaikki cociksista, pepseistä, jaffoista sun muista uutuus makuyhdistelmistä.

Vierailija
4/36 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluomena, harmi vaan että niitä myydään vain Joulun aikoihin. En tykkää ollenkaan zero/light tuotteista, koska huomaa keinotekoisen makeutusaineen niissä :/

Vierailija
5/36 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seven Up

Vierailija
6/36 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ginger ale

Vierailija
7/36 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbow Cola light

Vierailija
8/36 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seven Up, myös light. Jos pieni määrä alkoholia ei haittaa niin kokeilkaapas laittaa puolen litran tuoppiin puoli pulloa Karhun tummaa ykkösolutta ja loput Seven Uppia. Kun sen tekee 7UP lightistä niin vähäkalorinen ja vähäalkoholinen virvoitusjuoma. 

Vierailija
9/36 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coca-cola ehdottomasti, eikä mitään light versioita hyi. Pepsi on myös kaameaa kuraa.

Cokiksen jälkeen paras on dr.pepper. Sprite, fanta ja vadelmalimonadi on joskus myös ihan hyviä.

Vierailija
10/36 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsi tai omena-cola parhaat. Juon kuitenkin zero colaa.

Vierailija
11/36 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartwallin omenalimsa on parasta, oon koukussa melkein. Toinen suosikki on Fanta Lemon, jota ei valitettavasti saa Suomesta enää kuin importina jostain tietyistä kaupoista joskus, kunnes joku ehtii nekin hamstrata kotiinsa ennen minua.

Kaikki light/zero-juomat on hirveitä, ennen aina sanoin ettei niillä mitään eroa ole, mutta kyllä sen makeutusaineen sittenkin maistaa ja pahaa on.

Vierailija
12/36 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coca cola zero, no contest.

Vierailija
13/36 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumi päärynälimppari

Vierailija
14/36 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Pommac light tietysti. Cokis/Pepsi Zero/Light/Maxit myös ihan hyviä

Vierailija
15/36 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän monestakin, mutta light ja zerot jäävät kauppaan. Myös Pirkat sun muut menettelevät paremman puutteessa.

Vierailija
16/36 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl'in vadelmalimu on hyvää, mutta silloin, kun haluan piristää itseäni, eikä hinnasta ole niin väliä, on valintani Hartwalin omppulimu.

Vierailija
17/36 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 19:03"]

Rainbow Cola light

[/quote]

S-ryhmän toimarikin palstailee? :D

Vierailija
18/36 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbow cola on paras. En pidä niistä missä on edes osa makeutusaineita, kuten olvin tai x-tra. Pirkastakaan en tykkää.

Kyllähän ne omena ja cokis ja varmaankin moni muukin ovat hyviä, mutta hintakin painaa. 

Vierailija
19/36 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 19:14"]

Seven Up, myös light. Jos pieni määrä alkoholia ei haittaa niin kokeilkaapas laittaa puolen litran tuoppiin puoli pulloa Karhun tummaa ykkösolutta ja loput Seven Uppia. Kun sen tekee 7UP lightistä niin vähäkalorinen ja vähäalkoholinen virvoitusjuoma. 

[/quote]

Tää on se sekoitus miltä Fostersin Radlerin pitäisi maistua ja paljon huokeampi. Radler eli fillaristi oli ainakin Münchenin seudulla kovasti suosittu lounasjuoma. Sen tekemiseen kannattaa käyttää 7UPpia ja jotakin riittävän voimakkaan makuista tummaa LAGER - olutta. Itse suosin Karhua tai Karhun tummaa ykkösolutta. 

Periaatteessa radlerin tai toiselta nimeltään shandyn voi tehdä myös esimerkiksi Ginger Ale - pohjaiseksi mutta minusta se ei ole ollenkaan yhtä hyvää. Myöskään Sprite ei tunnu olevan hyvä tuossa vaan on liian sitruunainen. Seven Uppia sen olla pitää.

Kevyen makuisista olusista tuota on turha edes yrittää.

Vierailija
20/36 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Greippi Jaffa