Millä herkuttelet juuri nyt..
...kun lapset ovat menneet jo nukkumaan?
Itse syön Fazerin joulusuklaata.
Kommentit (23)
No meidän lapset ei ole vielä menneet nukkumaan, mutta viiniä juon ja pikku Glühweinitkin ajattelin naukata sitten, kun ovat nukkumassa.
Lapset ei kyllä nuku :)
Lasissa vihreää lonkeroa ja juuri söin vadelmatortun.
Meidän lapset on kahdestaan saunassa... Ja minä nautiskelen lasillisella kylmää raikasta vettä.
Kun mies tulee nukuttamasta lasta, niin meillä on sipsejä ja vihanneksia dipin kanssa sekä geishapatukat.
Söin äsken savuporoa pari siivua ja keskiyöllä avaan suklaarasian, kun silloin päättyy kuukauden kestänyt karkkilakko. Tarjoan sitten suklaata lapsillekin, koska ei meillä lomalla mene kukaan ennen puolta yötä nukkumaan.
Mies tekee meille munatotia. Eikä lapset (teinit) vielä nuku.
Mulla on kokista ja äsken söin pari dumlea, jos sitten avaisi vielä pistaasipähkinäpussin kun lapsi nukahtaa.
Kuoharia on lasissa, kun mies tarjoilu tuon, lisäksi harkitsen tässä, että ottaisinko pari suklaata..ei oikein tiedä, tekiskö mieli:)
Työpaikalla kinkkua ja tervasinappia,sekä Pralines tryffelisuklaata...hyvä yövuoron aloitus. Kohta keitän kahvit :)
Kuka pälli täällä muiden syömisiä (ala-)peukuttaa? :D
Suklaakuorrutteisilla Jelly Belly-nameilla.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 21:38"]
[/quote]
Alapeukut taitaa tulla joltakulta kirkasotsaiselta, mutta tiukkanutturaiselta raittiusseura-raisalta.
[/quote]
Ei, vaan juomisesta
[/quote]
Ei kun juomisia - kuinkas muutenkaan. Palsta-absolutisti on vieläkin hereillä.
Rosollilla :D Tuli aika iso satsi, mutta kerrankin onnistui loistavasti. No vähän lisää maustekurkkua ei olisi pahitteeksi, pitänee lisätä.
Kato,jouluna kuuluu syödä nähtävästi suklaata.Sen kanssa ei nyt pähkäillä.
Hyh..munatoti pahasta.Munakasta sen olla pitää? 0_o
Pureskelen purkkaa.