Vielä nuoret tytöt 15-20 haluaa guess laukkuja ?
Lahjaa mietin, mutta onko ne enää niinsanotusti IN?
Kommentit (35)
Ei taida olla. Mä kyllä olen nähnyt yli 30v naisten käyttävän Guessin laukkuja.
Toteat, mutta miksi silti laitoit kysymysmerkin?
Kysyn, en totea🙄 Onko teidän nuorilla naisilla sitten mitä laukkuja? Guess on ollut niin kauan kuin on ollut, suosittu nuorilla, mutta kun maailma muuttuu niin ovatko? Apua kaipaan, en näsäviisasteluja kiitos .
Vierailija kirjoitti:
Kysyn, en totea🙄 Onko teidän nuorilla naisilla sitten mitä laukkuja? Guess on ollut niin kauan kuin on ollut, suosittu nuorilla, mutta kun maailma muuttuu niin ovatko? Apua kaipaan, en näsäviisasteluja kiitos .
Opettele v*ttu sitten kirjoittamaan! Tuossa otsikossa on ainakin kuusi kirjoitus- tai kielioppivirhettä. Lisäksi on vaikea hahmottaa mitä sillä haet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele v*ttu sitten kirjoittamaan! Tuossa otsikossa on ainakin kuusi kirjoitus- tai kielioppivirhettä. Lisäksi on vaikea hahmottaa mitä sillä haet.
Sä et osaa edes vastata kysyttyyn kysymykseen.
Ei! Halutuin laukku on Longchamp Pliage (iso koko). Lisäksi trendaa lyhythihnaiset baguette-laukut (ne ysärin lopussa, 2000-l alussa muodikkaat)
Olen päälle kolmikymppinen ja silloin 2008-2011 guess oli kova sana. En kyllä ole nähnyt guessia katukuvassa vuosiin ainakaan teineillä. En tiedä mikä nykyään olis se kova sana.
Sitten guessin jälkeen tais tulla korssin laukut ja lompakot trendaaviksi.. mut ehkä ne enää aikoihin olleet se juttu
Ainakin ne on niin nättejä, että tämmönen vanhempikin nainen tykkäisi. Osta vaan.
Kiitos, kielioppivirheitä on aina normaali keskustelupalstalla, ja ihminen, joka niin tarttuu, eikä edes vastaa asiaan, mitä haetaan, on yksi pahimmista pikkusieluista mitä löytyy, voiko olla enää typerämpää???? Ja TUO oli toteamus. Järkeä kun käyttää, palstalla on myös sellaisia, joiden äidinkieli ei ole Suomi.
Guess:n laukkuja tosiaan näkyy vanhemmilla naisilla, itse en ole nuoriin edes kiinnittänyt huomioita, olisi pitänyt, jotta voisi hankkia jonkun kivan laukun.
Ralph Lauren, Ted Baker, Mochinjo jne
Miksi haluaisit lahjoittaa nuorelle laukun? Haluatko siis ihan kelle tahansa nuorelle naiselle antaa lahjan? Vai etkö vain tiedä, minkä ikäinen kohdehenkilö on? Kuulostaa aika epäilyttävältä...
Guessin laukut on w t -rihkamaa, jos on tekoripset, tatuointeja ja kilo pakkelia niin sitten sopii
Miksi en haluaisi lahjoittaa laukkua? Tuttavapiiriini kuuluu monta nuorta naista iältään juurikin 15-20 väliltä. Kenelläkään ei ole pidennyksiä eikä pakkelia naamassa, joten eivät kuulu myöskään tuohon ryhmään.
No jos tuttavapiiriin kuuluu nuorisoa, mikset kysy niiltä suoraan? "Hei, haluan antaa Jeminettelle laukun, mitä suosittelisit Saima?" Kai ne nyt paremmin tietää, mitä niiden kaverit haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei! Halutuin laukku on Longchamp Pliage (iso koko). Lisäksi trendaa lyhythihnaiset baguette-laukut (ne ysärin lopussa, 2000-l alussa muodikkaat)
Juuri tuota Longchampia 12v tyttöni toivoo.
Olisin varmaan kysynyt jos en haluaisi pitää asiaa yllätyksenä. Oletin että täällä on ihmisiä, joilla olisi tuon ikäisiä nuoria, jotta olisi ihan "fakta" tietoa. Itse en kysele lahjoista, jos on yhtään riski, että asia paljastuu lahjan saajalle. Ilmeisesti sinullakaan ei ole asiasta kokemusta, koit vain tarpeelliseksi tuoda esille oman kantasi, miten asia olisi pitänyt hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Guessin laukut on w t -rihkamaa, jos on tekoripset, tatuointeja ja kilo pakkelia niin sitten sopii
No eikä ole. Nättejä laukkuja ovat. Minulla ei ole mitään mainitsemistasi ja silti löytyy yksi Guessin laukku.
Eikös ne oo