Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistatteko superepäsiistin tuttavaperheemme?

Vierailija
08.01.2014 |

Se perhe, jonka vierailujen jälkeen olin aivan hermoraunio ja yhden kerran lähetin siivouslaskun perään? No, se oli viimeinen kerta, kun kutsuttiin meille kylään ja päätettiin, että vastedes tavataan vain muualla.

Heillä oli ennen joulua hääpäivä ja minä tyhmä, tyhmä, tyhmä sitten pitkin hampain suostuin ottamaan ne lapset meille yökylään. Ajattelin, että on eri asia ottaa pelkät lapset ilman vanhempia. Voidaan kontrolloida ja käskeä paremmin.

Sotkuisia lapsiahan ne ovat, siitä ei mihinkään pääse. Vessakäyttäytyminen on ihan käsittämätöntä. Kertaakaan ei pesty käsiä oma-aloitteisesti, eikä vedetty vessaa. No, ei se mitään. Oltiin joululomalla, joten pystyttiin valvomaan näiden lasten touhuja.

Selvittiin aika hyvin siitä yöstä ja vanhemmat olivat tyytyväisiä ja kiitollisia. Nyt sitten kivasti kävikin ilmi, että niillä lapsilla on päät täynnä täitä ja huomattiin eilen illalla, että meilläkin on yhdellä lapsella, joka oli nukkunut siskonpedillä samassa sängyssä.

MÄ OLEN NIIN RAIVONA! Tulihan tästä sitten lopulta se supersiivous niiden vierailun jälkeen, niin kuin aina. Mikä ihme sitä perhettä vaivaa? Ja mikä mua, enkö jo ole oppinut, ettei sitä perhettä tänne taloon enää tarvita IKINÄ IKINÄ IKINÄ.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 13:01"]

En ihan ymmärrä miten ap:n viesti on saanut noin paljon peukutuksia ylöspäin? Eiku juu, eihän täällä enää postaile kun teinejä ja lapsettomia, siitä se johtuu. Mutta kyllä nyt jokainen perheellinen tietää, että ap on ylihysteerinen. Ensinnäkin, meilläkin käy kylässä naapurin erittäin siististä perheestä likka aina välillä, joka käy vessassa, jättää vessan vetämättä ja kädet pesemättä. Hänelle pitää siitä joka kerta sanoa. Vaikka tiedän varsin hyvin, että kotonaan vaativat molempia noita toimia. Mistä siis ap tietää miten omat mukulansa toimii kylässä? Ties vaikka jöättäisivät hekin vessan vetämättä...kun et ole näkemässä. Ja joku sinun tuttusi päivittelee teidän perheen epäsiisteyttä jossain. Kannattaa aina ottaa huomioon tällaisetkin seikat. Ja ne täit, kun ne tulee kenelle vain ja sitä ei välttämättä niiden kantaja vielä tiedä, että niitä päässä on.

Kummalliseksi on meno mennyt jos tämmöisistä seikoista tehdään johtopäätöksiä koko perheestä.

[/quote]

Jos tuntisit koko tarinan, tietäisit, että perhe on vieraillut ap:n kotona useasti ja koko perheen voimin. Kyse ei ole nyt vain näistä kahdesta lapsesta ja parista vessakäynnistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla