Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perustelkaa miksi tykkäätte Cheekistä?

Vierailija
08.01.2014 |

En ymmärrä niiden sanoitusten viehätystä. Paljon ja kaikenlaisia Cheek-keskusteluja oon nähnyt, mutta en ole vieläkään päässyt selville miksi jotkut viehättyy niistä sanoituksia. Voitteko avata minulle mikä niissä on niin hyvää? Vai onko kyse pelkästä ulkonäöstä, jos Cheek oisi "ruma", niin kuuntelisitko silti?

Minäkin olen kuunnellut kaikki Cheekin singlet läpi, mut en vaan tajua. Hyviä melodioita joissakin, mut ei ne sanat. Rahalla brassaillaan. Mikä siinä viehättää? Naisista puhutaan alentavasti enkä ymmärrä miks jotkut naiset haluu kuunnella. Luulis että enimmäkseen vaan teinipojat tykkäis noista lyriikoista. Tässä pari esimerkkiä liittyen naisiin:

perin pelimiehen perinnön kiitos faijalle siitä

anna mulle Kuuraketti, tää maailma ei riitä

aina junnuna kun oltiin Lahdessa kännää

joka ilta riivas octopussy - kaheksan ämmää

mul on 99 ongelmaa, kaikki ämmii

Älkääkä sit väittäkö, että Cheek on vaan joku lavapersoona ja Jare on oikeesti mukava tyyppi tai jotain... Koska ensinnäkin Cheekin ura perustuu biiseihin ja toiseksi, hänhän on sanonut seisovansa biisien takana omallakin nimellään eli nimellä JHT, Jare Henrik Tiihonen. En oo kateellinen mies tai kukkahattutäti vaan 26-v. nainen, joka haluaa edelleen yrittää ymmärtää tätäkin ilmiötä...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli siinä junttiohjelmassa laulamassa jotain kari tapion tangoja. Sitten kaikki tykkäsi siitä kun se osasi niin nätisti ja kaikki luuli ettei se osaa edes suomea.

Kysymys ei siis ole siitä että se olisi erittäin hyvä, se oli vaan niin paljon parempi kuin mitä ennakkoon odotettiin (yleensähän hyvään petytään kun se ei ollutkaan ihan niin sairaanhuippuhyvä kuin mitä odotettiin). Ja nyt sitten kun pieni lauma lähti tuohon suuntaan, iso lauma seuraa perässä.

Hyvä markkinointimies se on. Ei oikein muuta. Mutta se riittää.

Vierailija
2/6 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin sen hiteistä jo sillon kun en tiennyt siitä mitään muuta. Ne on meneviä ralleja ja tarttuu mieleen, ei niitä kuulu ottaa vakavasti, ne sanoitukset kuuluu siihen genreen, tykkään eminemistäkin.

Kun hän sitten oli Vain Elämää ohjelmassa, eikä todellakaan siellä laulanut mitään Kari Tapiota (Kari kun ei osallistunut siihen ohjelmaan kun oli jo kuollut) Mutta oli se ihan jännä nähdä telkkarissa minkälainen poika se on, ja tykkäsin kun hän teki räppiversioita toisten artistien biiseistä joista tykkään myös, ja oli sekin kiva kun hän lauloi Puhelin langat laulaa. Se ohjelma pitää katsoa, kokonaan, että ymmärtää mistä siinä on kyse. Tosin tämä toinen tuotantokausi oli ihan syvältä, kaikki paitsi Anna ihan surkeita.

Ennen ajattelin että Cheek on oudon näköinen, mutta nyt olen jo tottunut ja pidän ihan komeana, mutta koskaan en ole mitään musiikkia kuunnellut laulajan ulkonäön takia, radiosta ei naama näy, ja jos ei osaa laulaa, ei auttaisi vaikka olis miten nätti naama.

39v kolmen lapsen äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek tekee itse kappaleensa, sanoitukset kolahtavat, rytmi kolahtaa. Olen kuunnellut jo monta vuotta, rankoissa elämän vaiheissa sain voimaa Cheekin biiseistä.

. Äitini rupesi kuuntelemaan Cheekkiä Vain elämää ohjelman jälkeen, kun tajusi miehen oikeasti osaavan tehdä musiikkia. Äitini on 50v :)

itse siis 23v ja Cheekin löysin 16v.

Vierailija
4/6 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek tekee itse kappaleensa, sanoitukset kolahtavat, rytmi kolahtaa. Olen kuunnellut jo monta vuotta, rankoissa elämän vaiheissa sain voimaa Cheekin biiseistä.

. Äitini rupesi kuuntelemaan Cheekkiä Vain elämää ohjelman jälkeen, kun tajusi miehen oikeasti osaavan tehdä musiikkia. Äitini on 50v :)

itse siis 23v ja Cheekin löysin 16v.

Vierailija
5/6 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timantit on ikuisiaaaaaaaahh...... Yöks...

Vierailija
6/6 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 00:09"]

anna mulle Kuuraketti, tää maailma ei riitä

aina junnuna kun oltiin Lahdessa kännää

joka ilta riivas octopussy - kaheksan ämmää

mul on 99 ongelmaa, kaikki ämmii

[/quote]

James Bond - Kuuraketti ja Octopussy, Jay-Z - 99 Problems. Ei mitään sen syvällisempää.  Biisin tarkoitushan on viitatta mahdollisimman moneen Bond-leffaan.

En siis pidä Cheekistä.