Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: Mitä miehen eksällä on, mitä sinulla ei ole?

Vierailija
07.01.2014 |

Ajatellaan näin päin.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma yritys. En nyt muuta keksi

Vierailija
22/45 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta liikakiloa.

Vierailija
24/45 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, hän on noin 15 vuotta minua nuorempi ja paljon kauniimpi.

Muuta en tähän hätään keksi.

Vierailija
25/45 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniset silmät ja vaaleat hiukset. Tytär. Miehen sukunimi. On sillä varmaan paljon muutakin, mutta näissä asioissa olemme toistemme vastakohtia.

Vierailija
26/45 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia.  Lapsi alkujaan syy miksi on exä miehelleni. Ja eka lapsi alkujaan syy miksi hänestä tuli exä. Mieheni ei ole lapsen isä. Ei ekan, eikä muiden.

Vierailija
27/45 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriö ja foliohattu vähän liian kireällä. Projisoi ongelmiaan lapseensa. 

Vierailija
28/45 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeakoulututkinto ja paremmin palkattu työ kun mulla :) Mutta jos tähän sais luetella ne mitä mulla on mutta ei sillä niin lista oli hieman pidempi. EI paljoa. Mukava ihminen jonka kanssa tulen toimeen. (luulen että me ollaan aika samanlaisia jos lähemmin tutustuttais)

Vierailija
29/45 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En ole nähnyt miehen exiä (2) tai tiedä niistä muuta kuin miehen kertomana... Muutti tänne toiselta puolelta Suomea jonka jälkeen aika pian löydettiin toisemme. Joskus vähän mietityttää asia kun ei mitään kummemmin ole kertonut.

Vierailija
30/45 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia tatuointeja ja amistukka ja +20 kg enemmän painoa kuin mulla 

Vierailija
31/45 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 11:50"]

En tiedä. En ole nähnyt miehen exiä (2) tai tiedä niistä muuta kuin miehen kertomana... Muutti tänne toiselta puolelta Suomea jonka jälkeen aika pian löydettiin toisemme. Joskus vähän mietityttää asia kun ei mitään kummemmin ole kertonut.

[/quote]

Ei minunkaan mieheni ole puhunut exästään mitään. Sanoo ettei se minulle kuulu kun ei olla edes tunnettu toisiamme kun he erosivat. Mielestäni ihan hyvä periaate, jos ajattelen sitä jos me joskus eroaisimme, en haluaisi että minusta huutelisi vaikka ja mitä ympäri kaupunkia.

Asutaan kuitenkin samassa kaupungissa kaikki ja tiedän mieheni exän muuta kautta. Ihan normaali äiti lapsilleen ja vaimo miehelleen. Ystävällinen, asiallinen ja kohtelias.

Vierailija
32/45 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakituinen työpaikka ja kovempi kunto.

Vierailija
33/45 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 13:05"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 11:50"]

[/quote]

Ei minunkaan mieheni ole puhunut exästään mitään. Sanoo ettei se minulle kuulu kun ei olla edes tunnettu toisiamme kun he erosivat. Mielestäni ihan hyvä periaate, jos ajattelen sitä jos me joskus eroaisimme, en haluaisi että minusta huutelisi vaikka ja mitä ympäri kaupunkia.

Asutaan kuitenkin samassa kaupungissa kaikki ja tiedän mieheni exän muuta kautta. Ihan normaali äiti lapsilleen ja vaimo miehelleen. Ystävällinen, asiallinen ja kohtelias.

[/quote]

No höh, jäi vastaamatta varsinaiseen kysymykseen. =) Mun varmaan täytyy vastata että hänellä on miehenä postimies ja minulla taas ei. =)

Vierailija
34/45 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinkielenä ruotsi. Muuta en sitten tiedäkään.

Vierailija
35/45 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaat vanhemmat.

Vierailija
36/45 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiongelma, ikää varmaan n. 10v enemmän.

Vierailija
37/45 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapää herpes.

Vierailija
38/45 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka ja terveempi pää. En kyllä hänestä tiedä juuri mitään, mutta kyllä hän tervepäisemmältä vaikuttaa kuin minä. Eivät vaan olleet miehen kanssa oikeita toisilleen. :)

Vierailija
39/45 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkät jalat

Vierailija
40/45 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No puhuu täydellistä venäjää. Muuta en tiedä, paitsi toki nimen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän