Nainen: Mitä miehen eksällä on, mitä sinulla ei ole?
Kommentit (45)
Noh, hän on noin 15 vuotta minua nuorempi ja paljon kauniimpi.
Muuta en tähän hätään keksi.
Siniset silmät ja vaaleat hiukset. Tytär. Miehen sukunimi. On sillä varmaan paljon muutakin, mutta näissä asioissa olemme toistemme vastakohtia.
Lapsia. Lapsi alkujaan syy miksi on exä miehelleni. Ja eka lapsi alkujaan syy miksi hänestä tuli exä. Mieheni ei ole lapsen isä. Ei ekan, eikä muiden.
Syömishäiriö ja foliohattu vähän liian kireällä. Projisoi ongelmiaan lapseensa.
Korkeakoulututkinto ja paremmin palkattu työ kun mulla :) Mutta jos tähän sais luetella ne mitä mulla on mutta ei sillä niin lista oli hieman pidempi. EI paljoa. Mukava ihminen jonka kanssa tulen toimeen. (luulen että me ollaan aika samanlaisia jos lähemmin tutustuttais)
En tiedä. En ole nähnyt miehen exiä (2) tai tiedä niistä muuta kuin miehen kertomana... Muutti tänne toiselta puolelta Suomea jonka jälkeen aika pian löydettiin toisemme. Joskus vähän mietityttää asia kun ei mitään kummemmin ole kertonut.
Rumia tatuointeja ja amistukka ja +20 kg enemmän painoa kuin mulla
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 11:50"]
En tiedä. En ole nähnyt miehen exiä (2) tai tiedä niistä muuta kuin miehen kertomana... Muutti tänne toiselta puolelta Suomea jonka jälkeen aika pian löydettiin toisemme. Joskus vähän mietityttää asia kun ei mitään kummemmin ole kertonut.
[/quote]
Ei minunkaan mieheni ole puhunut exästään mitään. Sanoo ettei se minulle kuulu kun ei olla edes tunnettu toisiamme kun he erosivat. Mielestäni ihan hyvä periaate, jos ajattelen sitä jos me joskus eroaisimme, en haluaisi että minusta huutelisi vaikka ja mitä ympäri kaupunkia.
Asutaan kuitenkin samassa kaupungissa kaikki ja tiedän mieheni exän muuta kautta. Ihan normaali äiti lapsilleen ja vaimo miehelleen. Ystävällinen, asiallinen ja kohtelias.
Vakituinen työpaikka ja kovempi kunto.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 13:05"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 11:50"]
[/quote]
Ei minunkaan mieheni ole puhunut exästään mitään. Sanoo ettei se minulle kuulu kun ei olla edes tunnettu toisiamme kun he erosivat. Mielestäni ihan hyvä periaate, jos ajattelen sitä jos me joskus eroaisimme, en haluaisi että minusta huutelisi vaikka ja mitä ympäri kaupunkia.
Asutaan kuitenkin samassa kaupungissa kaikki ja tiedän mieheni exän muuta kautta. Ihan normaali äiti lapsilleen ja vaimo miehelleen. Ystävällinen, asiallinen ja kohtelias.
[/quote]
No höh, jäi vastaamatta varsinaiseen kysymykseen. =) Mun varmaan täytyy vastata että hänellä on miehenä postimies ja minulla taas ei. =)
Äidinkielenä ruotsi. Muuta en sitten tiedäkään.
Alkoholiongelma, ikää varmaan n. 10v enemmän.
Työpaikka ja terveempi pää. En kyllä hänestä tiedä juuri mitään, mutta kyllä hän tervepäisemmältä vaikuttaa kuin minä. Eivät vaan olleet miehen kanssa oikeita toisilleen. :)
No puhuu täydellistä venäjää. Muuta en tiedä, paitsi toki nimen.
Oma yritys. En nyt muuta keksi