Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka panette muita

Vierailija
02.02.2014 |

Oletteko itse varattuja, onko hän varattu?Kuinka tiivistä yhteydenpitoa? Tuntuuko missään vaiheessa että teet väärin? Ja mikä johti tähän?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi paneminen olis väärin?

Vierailija
2/12 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 10:14"]Miksi paneminen olis väärin?

[/quote] Se on syntiä ehkäisyn kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin. Ap

Vierailija
4/12 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se siitä kulu. Itse vapaa, mutta kaveri varattu.

Vierailija
5/12 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pannu sua, enkä varmaan pane. Joten panen sitten näitä muita.

Vierailija
6/12 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rohkaisuista.

Vierailija
7/12 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen naimisissa oleva nainen. Mies oli suhteemme alkaessa vielä varattu, mutta suhde päättyi. Sovimme alussa, ettei sotketa tunteita tähän meidän juttuun, mutta kuinkas kävikään. Vuosi sitten mies tunnusti rakastavansa minua ja minäkin tunnen samoin. Suhteemme on kestänyt 2 vuotta, ja viimeinen vuosi on ollut todella vaikeaa. Tiedän, että pitää lopettaa ja luopua mutta en pysty. TApailemme niin usein kuin mahdollista. Mies asuu 100km päässä, mutta vuokrasi kotipaikkakunnaltani asunnon, jotta voimme tapailla.

Vierailija
8/12 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 10:04"]

Te jotka panette muita

[/quote]

suurin osa panee muita, itsensä paneminen ei ole niin hauskaa

Vierailija
9/12 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muiden kumppanieni siviilisäätyä, eikä se kiinnosta minua. Meillä on miehen kanssa puoliavoin suhde, eli tietyn kilometrirajan jälkeen matalalla profiililla saamme tehdä mitä haluamme, kunhan asianmukaisesta ehkäisystä huolehditaan.

Asia on molemmille ok, en tiedä onko mies oikeasti käyttänyt oikeuttaan käydä vieraissa, minä ainakin olen.

Vierailija
10/12 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppi, kertoisitko, miten asia sovittiin? Mua kiinnostaa ihan käytännön puoli: kuinka ja kumpi otti asian esille ja missä yhteydessä, millainen keskustelu siitä syntyi?

Vierailija
11/12 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 11:45"]

En tiedä muiden kumppanieni siviilisäätyä, eikä se kiinnosta minua. Meillä on miehen kanssa puoliavoin suhde, eli tietyn kilometrirajan jälkeen matalalla profiililla saamme tehdä mitä haluamme, kunhan asianmukaisesta ehkäisystä huolehditaan.

Asia on molemmille ok, en tiedä onko mies oikeasti käyttänyt oikeuttaan käydä vieraissa, minä ainakin olen.

[/quote]

Minusta on hienoa, että tälläistä avoimuutta on. Itse ollut kanssa sängyssä varatun naisen kanssa hänen miehensä omasta suostumuksesta. Eli tavallaan kolmas pyörä, mutta niin että tämä mies ei ollut paikalla eli ei mtn. kimppa kivaa T: m 35v

Vierailija
12/12 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppi, kunpa tulisit vielä vastaamaan jatkokysymykseeni!

t. 11

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme