Uskaltaako netflixiin antaa luottokortin numeroa?
Mä oon varmaa ihan ylivarovainen mitä tulee luottokortin tietojen luovuttamiseen. Nyt haluaisin kuitenkin kokeilla tuota netflixiä kuukauden ilmaiseksi, mutta se pyytää luottokortin numeroa. Eikö sitä voi jollain muulla tavalla hoitaa?
Kommentit (22)
Uskaltaa antaa. Netflix ollut käytössä vuoden verran ja 8€ summa veloitettu luottokortilta kuukausittain ongelmitta.
Uskaltaa antaa. Netflix ollut käytössä vuoden verran ja 8€ summa veloitettu luottokortilta kuukausittain ongelmitta.
Juu. Kiva palvelukin kaiken lisäksi. Katson nykyään lähestulkoon kaiken Netfixin kautta.
Mä olen myös antanut luottokortin sinne. Ei oo ollut ongelmia.
Netflix on sen verran tunnettu ja kansainvälinen palvelu, että pitävät kyllä huolen asiakkaidensa luottokorttitiedoista. Suosittelen kokeilemaan, on todella hyvä palvelu.
Kiitos, saitte vakuutettua. Ei muuta kun tilamaan :)
Ps. Ihanaa kun oli vain asiallisia vastauksia
AP
Mä olen myös harkinnut tuon ilmaisen kuukauden kokeilua kun meillä on niin huono yhteys... mutta mitä tietoja se siis kysyy? Luulin että pelkän sähköpostin kun on ilmainen kk kyseessä... Entä jos ei ole luottokorttia?
Niin ja jos ilmaisen kuukauden jälkeen ei halua jatkaa, pääseekö siitä sitten eroon ? Vai velvottaako ilmainen kk jatkamaan?
Ei velvoita jatkamaan, kunhan muistat irtisanoa ja jos et, niin sitten menee se 8€. Voit irtisanoa koska vaan, eli koskaan et ole "loukussa"
Ja tuo luottokorttinumero on pakollinen ja kysytään koska, jos ei kysyttäisi, niin ilmaiseksihan tuota voisi käyttää ikuisesti. Uusi sähköposti vaan joka kuukausi.
Itselläni ei ole luottokorttia ja annoin sitten pankkikortin numeron. Tililtä on automaattisesti lähtenyt aina se 8e.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 07:37"]Mä olen myös harkinnut tuon ilmaisen kuukauden kokeilua kun meillä on niin huono yhteys... mutta mitä tietoja se siis kysyy? Luulin että pelkän sähköpostin kun on ilmainen kk kyseessä... Entä jos ei ole luottokorttia?
[/quote]
Menee ihan Visa electronillakin tai millä tahansa pankkikortilla
Mulla on nettiyhteys pelkästään mokkulan kautta, DNA ja 3G. Se on jaettuna neljään tietokoneeseen sekä pleikkariin jonka kautta Netflixiä katsotaan.
Toimii todella hyvin.
Jos ei uskaltaisi, niin ei tuo Netflix kovin validi bisnes omistajilleen olisi.... Kannattaa asentaa Jenkkiversio, jos lontoo on vain hallussa. Katsottavaa on moninkertaisesti.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 09:12"]
Ei velvoita jatkamaan, kunhan muistat irtisanoa ja jos et, niin sitten menee se 8€. Voit irtisanoa koska vaan, eli koskaan et ole "loukussa"
Ja tuo luottokorttinumero on pakollinen ja kysytään koska, jos ei kysyttäisi, niin ilmaiseksihan tuota voisi käyttää ikuisesti. Uusi sähköposti vaan joka kuukausi.
[/quote]
Ei kai tuota ilmaista kuukautta enää toista kertaa saa? Heillähän on henkilötiedot (ja luottorttitiedot) ensimmäiseltä kerralta. Ehkä puolison nimellä voisi vielä jakson saada mutta epäilen sitäkin...:-(
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 13:08"]
Jos ei uskaltaisi, niin ei tuo Netflix kovin validi bisnes omistajilleen olisi.... Kannattaa asentaa Jenkkiversio, jos lontoo on vain hallussa. Katsottavaa on moninkertaisesti.
[/quote]
Onnistuuko tuo? IP-osoite kuitenkin paljastaa mistä tilaus tulee.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 13:09"][quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 13:08"]
[/quote]
Onnistuuko tuo? IP-osoite kuitenkin paljastaa mistä tilaus tulee.
[/quote]
Onnistuu. Ainakin Chromella ja Firefox:lla. Kommentoin kännykällä, niin en jaksa seikkaperäisiä ohjeita tähän kirjoittaa. Kuukle auttaa.
Niin, ja sen selaimeen asennettavan kilkkeen saa helposti pois päältä, niin voi helposti vaihdella Suomi -ja USA-versoiden välillä.
Hola Unblockerilla saa kaikkien maiden Netflixit käyttöön, esim. Briteissä ja Kanadassa on aivan eri valikoima kuin Jenkeissä. Yhdellä selainlaajennuksella kaikki katsottavissa <3
Mulla oli Netflix tili varmaanki vuoden verran. Hyvä ja luotettava palvelu. Ei oo vuotanu tiedot minnekään.