Ristomatti Ratian kalsarit
Miehen synttärit lähestyy ja olen ajatellut jos antaisin hänelle Ristomatti Ratian kalsarit lahjaksi. Pitäisi olla lämpimät, merinovillaa. Onko kellään kokemuksia?
Kommentit (11)
Soita Anulle jos pöllii sulle yhdet? Pidä kiirettä koska Ristomatti on uhannut erota vaimosta jota kaikki muut panee paitsi hän.
Mun mies ei kyllä tykkäis käytetystä tavarasta, ei vaikka ois jonkun julkkiksenkin vanhat :(
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 21:07"]
Onko ne siis pitkät kalsarit?
[/quote]Joo, mieheni on sellainen vilukissa...
Tylyä kyllä viedä vanhalta sairaalta mieheltä kalsarit, nyt kun ei Anustakaan taida olla sille lämmittäjäksi enää.
Itsekin katsoin noita Tarjoustalossa, ei olleet kyllä hinnalla pilatut verrattuna ulkomaisiin merkkituotteisiin.
Halvemmalla pääset kun käyt pyykkituvalla ja otat naapurin Reiskan Black Horset. Jätä miehesi vanhat vaihdossa. Kierrätystä.
Ei millään pahalla, mutta pesisin ennen käyttöä.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 21:05"]
Miehen synttärit lähestyy ja olen ajatellut jos antaisin hänelle Ristomatti Ratian kalsarit lahjaksi. Pitäisi olla lämpimät, merinovillaa. Onko kellään kokemuksia?
[/quote]
Nehän pitää todella ottaa suoraan Risto-Matin jaloista ja laittaa siltä istumalta miehellesi jos pitää olla "lämpimät". Ehkä auttaisi jos Risto-Matti söisi vähän hernekeittoa ja päästelisi vähän housuja lämmittäviä henkäyksiä ennen kalsareiden vaihtoa.
Mun miehellä Arskalla olisi myös parittomia sukkia. Kelpaisko ne, jos teiltä löytyisi sitten vastaavia. Siitähän saisi sitten mihen synttäreille sellaisen kivan Tuhkimotarina tyyppisen leikin.
saiko ristomatti pitää kalsarinsa vai haettiinko ne jo?