Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tilannut Feelunique? Onko jäänyt tulliin?

Vierailija
07.01.2014 |

Kokemuksia?

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, tilaan pienemmissä erissä, enkä yleensä mitään "kallista" eli yli 22e maksavaa. Jos on tarvetta hajuvesille tai muille, tilaan galaxyperfumesta tai lookfantasticilta.

Vierailija
42/92 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on briteissä, ei tullirajaa! Oon tilannu 50-60 eurolla joka kerta, kestää 2-3 viikkoon tulla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullekaan ole koskaan mitään tullimaksuja tullut ja usein olen tilannut jollain 100 eurolla. Ei kai UK:sta tilatessa edes pitäisi tulla mitään tullimaksuja? Toimitusaika siellä on kohtalaisen pitkä, n. 2 viikkoa.

Vierailija
44/92 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 20:16"]

?? itse olen tilanut monta kertaa sadoilla euroilla eikä ikinä ole jäänyt tulliin ? Aina tullut viikossa tai parissa koti ovelle paketti! Suosittelen!

[/quote]

Sama täällä. Yleensä on tullut noin viikossa, joskus parissa, mutta pari kertaa on kestänyt melkein kuukauden - nehän tulevat "kakkosluokan" postina, koska postikulut ovat ilmaiset.

Koskaan ei ole jäänyt tulliin, mutta koska siellä on tosiaan postikulut ilmaiset, eikö kannattaisi jakaa tilaus pienempiin eriin?

Vierailija
45/92 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 20:54"]

Ei mullekaan ole koskaan mitään tullimaksuja tullut ja usein olen tilannut jollain 100 eurolla. Ei kai UK:sta tilatessa edes pitäisi tulla mitään tullimaksuja? Toimitusaika siellä on kohtalaisen pitkä, n. 2 viikkoa.

[/quote]

Vaikka Jersey kuuluu Iso-Britanniaan, se ei kuulu EU:hun. Kuulostaa hullulta, tiedän, mutta näin se vain on.

Vierailija
46/92 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut monta kertaa, lähes aina tullirajan ylittävällä summalla. Yleensä tilaukseni arvo on 30-50 e. Ei ole ikinä jäänyt tulliin, ja 10 arkipäivää (eli maksimiaika nettisivujen mukaan) kestää tulla tänne pohjoiseen. En ap vielä huolestuisi.

Vierailija
47/92 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIinkuin edellä on mainittu tulee nämä paketit sieltä verovapailta saarilta jotka kuuluvat EU:hun mutta eivät maksa veroja britanniaan.
Ja tosiaan tuo tulliraja on sen 22e tietenkin jos käy oikein hyvä tuuri tulee arvokkaammatkin paketit läpi tullista, ei ne siellä ehdi kaikkia syynäämään vaikka tarkkoja ovatkin. Ja nyt kannattaa muistaa. että joulu jälkeen arkipäiviä on ollut vasta kuusi joten pakettien matka kestää.

Vierailija
48/92 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh, mulla ei ole koskaan jäänyt tulliin. Ja oon tilannut aina(3kertaa) yli 100€:lla. Hyvä säkä näköjään. En edes tajunnut, ettei tule EU:n alueelta.

Vierailija
49/92 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin feeluniquelta tigin hiussetin, hinta alle 20€. Ei ole kuulunut, viikko mennyt. Sen sijaan ripsiväri, sekin alle 20€ tuli tänään vaikka tilasin alkuviikosta??? Pitäisikö laittaa palautetta vai odotella?

Vierailija
50/92 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo paketti jää tulliin, niin tuleeko tullista siitä kirje kotiin?

Vierailija
51/92 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommentoida! Olen tilannut Feelunique.comista monia kertoja ja nyt jäi lähetys tulliin! Arvatkaapa vielä arvo vaivaiset 35 euroa! Haloo, ei kyllä tullilla näköjään ole muuta tekemistä, kuin kytätä lähetyksiä! 

Joka tapauksessa, luulin että Feelunique.com on myös UK:ssa. Lookfantastic.comilta en halua enää tilata mitään, tilasin lukuisia kertoja ja monta vuotta, mutta sitten palvelu muuttui niin huonoksi, että oli viimeinen kerta ja nyt sitten siirryn Hqhair.comiin vai onko sekin Jerseyssä?

Täytyy sitten lähteä tekemään ilmoitusta, Feelunique.comille laitoin jo ennakkoviestiä asiasta.

-Sanna

Vierailija
52/92 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin jäi nyt tilaus ekan kerran tulliin. Ja tilauksen arvo 26 €!! Hoh hoijaa tätä Suomen meininkiä. No, ei auta kuin maksaa ja laittaa sitten feeluniquen ohjeen mukaan laskua heille.

Vierailija
53/92 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feeluniguen paketti jäi tulliin. 60 e arvo.

Vierailija
54/92 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun tuolta on aina kaikki "out of stock" kun olisin menossa tilausta tekemään.

Tai sit mä vaan haluan tuotteita jotka ei kiinnosta ketään niin paljoa, että kauppa vaivautuis hankkimaan niitä varastoon :p

Vierailija
55/92 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa selata koko ketjua läpi, mutta kannattaa tsekata lookfantastic.com! Ei pelkoa tulliinjäämisestä ja omiin tarpeisiini parempi valikoima kuin feeluniquessa :) postimaksujakaan eivät peri. Olemme äitini kanssa tilanneet esim redkenin shampoita ja hoitoaineita tuolta, maksavat reilusti alle puolet suomen hintoihin verrattuna.

Vierailija
56/92 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tilasin lokakuussa yhden meikin eikä ole vieläkän tullut perille. On ollut lähetyksen jälkeen jo 3,5 viikkoa matkalla. Kuinka pian tullista pitäiai tulla tietoa, mikäli se on sinne jääny? Ärsyttää, mutta eikös luottokunnan kautta pitäisi saada rahat takaisin?

Vierailija
57/92 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viides tilaus jäi tulliin. Maksettavaa tuli n. 58,- euroa.

Lähetin heille s-postilla kopion tullauspäätöksestä, ja seuraavana päivänä tuli PayPalilta ilmoitus, että tiliäni on hyvitetty.

Tein tullauksen keskiviikko-iltana, ja perjantaina paketti oli noudettavissa lähipostista.

Toimitusajat on olleet aika pitkiä kolmen viimeisimmän tilauksen kohdalla,n. 3 viikkoa. Muuten ihan ok firma.

Kosmetiikkaa ostan usein myös strawberry.net:stä. Siellä on välillä tosi hyviä tarjouksia, jopa 70% alennuksia, ja myös he palauttavat alv:n tullauspäätöstä vastaan.

Vierailija
58/92 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi kerran strawberrynetin paketti tulliin (arvo vähän alle 50e). Maksoin kiltisti tullin ja lähetin heille kuitin siitä, kun lupasivat maksaa takaisin.

Koskaan en niitä rahoja takaisin saanut. En jaksanut alkaa enempää peräämään niitä, vaan siitä eteenpäin jätin kyseisestä puodista yli 21e:n tilaukset välistä. Tilaan ennemmin Lookfantasticilta, jossa ei tarvi tulleista huolehtia ja hinnatkin on samoissa luokissa.

Vierailija
59/92 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäänyt ainakin itsellä kummatkin tämän vuoden puolella feeluniquesta tilatut paketit tulliin että napsahti (onkohan feelunique jossain tehovalvonnassa tullilla?:D). Toisessa kesti yli kuukausi joten tulleja en saanut enää perättyä takaisin, toisesta odottelen takaisinmaksupäätöstä feeluniquelta.

Kotiin tulee tosiaan kirje jossa on paketin lähetysnumero ja lähettäjä, sitten vaan netissä täyttää kaavakkeen johon laitetaan lähetysmaa, lähetyksen arvo, mahdollisten postimaksujen arvo ja sisältö. Tullimaksun/ALV:in osuus lasketaan automaattisesti täytettyjen tietojen mukaan ja sen jälkeen voi maksaa summan kätevästi nettipankissa.

Vierailija
60/92 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tänään tullista ilmoituksen että Feeluniquelta viikko sitten lähetetyt kosmetiikat ovat jääneet tulliin. Ostosten arvo on 36,75 euroa.

Olen tilannut sieltä useamman vuoden ja aina yli 22 euron arvosta mutta vasta nyt jäivä tulliin. Täytyypä selvitttää paljonko tulli on ja saanko ostopaikasta hyvityksen.

Sitten vaihtaa ostopaikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän