Oletko tilannut Feelunique? Onko jäänyt tulliin?
Kommentit (92)
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 20:08"]UK:stahan ne tulee? Ei silloin jää tulliin.
[/quote] ei tule, vaan Jerseyn alueelta. Hinnat punnissa, hämäävää. Jää tulliin.
Feelunique lupaa korvata kulut, mutta siskoni kohdalla pari kk sitten ei näin tehnyt. Edes sähköpostiin ei vastattu. Harmittaa että olin hänelle paikkaa suositellut! Eli ei kannata luottaa tuohon tekstiin, että korvaisivat tullimaksuja!
Itse tilasin kuukausi sitten shampoota, ja paketin perille tulossa kesti yli sen 35 päivää, jolloin heille voi jo reklamoida. Onneksi lopulta tuli perille, mutta olihan tuossa ihmettelyä ja odottelua.
Aiemmin ovat tulleet noin viikossa perille. Päätin vaihtaa paikkaa ja tilata jatkossa muualta! En ollut edes huomannut että eivät lähetä manner-Briteistä.
Mulla on Feeluniquen paketit jääneet aina välillä tulliin, vaikka ovatkin olleet arvoltaan melko pieniä, n. 30-40€ yleensä. Ylittävät siis kuitenkin toki sen tullausrajan. Aina olen kuitenkin lähettänyt kopiot tullimaksuista Feeluniquelle ja nopeasti on vastattu ja hyvitys on näkynyt seuraavassa luottokorttilaskussa.
Mitä teen, jos saan suoraan kotiin postipaketin, joka olisi pitänyt tulliselvittää?
Jos sinulle on toimitettu postipaketti tullaamattomana kotiosoitteeseen, se pitää tullata jälkikäteen. Katso ohje Postipaketin tullaaminen jälkikäteen (pdf)
Eli rehellinen mamma tietysti vaatii pakettinsa selvitettäväksi vaikka olisikin tullut ilman tullin puuttumista asiaan?
Jos tilaatte jenkeistä, tilatkaa BJ:
- eivät kirjoita paketin sisältöä paketin päälle
-eivät kirjoita summaa paketin päälle
- lähettävät anonyymin paketin ---- EI JÄÄ TULLIIN
Sen sijaan (####%&% blackout, nyt en muista nimeä) tilattaessa
- merkkaavat paketin päälle : incl cosmetcs
- merkkaavat hinnan paketin päälle
- AINA TULEE TULLIT
Jäi tulliin vaikka tilaukseni arvo oli sen alle 22 €! Ilmeisesti ne jää jotenkin automaattisesti nyt kaikki Feeluniquesta tulevat?? Todella hankalaa, piti soittaa sinne ja lähettää kuittikopio sähköpostilla.
UK:stahan ne tulee? Ei silloin jää tulliin.
Lupailivat ainakin joskus palauttaa tullimaksut ostajalle, tiedä sitten toimiiko. Kokemuksia?
Ei tule Uk:sta vaan verovapailta kanaalisaarilta
Just tänää maksoin nettitullissa tullimaksut kun oli jääny.... Vitutti kyllä. Ja Feelunique tulee Jerseyn saarilta, ja sieltä pitää maksaa tullimaksut yli 22 e ostoksista.
?? itse olen tilanut monta kertaa sadoilla euroilla eikä ikinä ole jäänyt tulliin ? Aina tullut viikossa tai parissa koti ovelle paketti! Suosittelen!
Tein tilauksen ja on kulunut reilu viikko.. Taisi jäädä tulliin. Tilauksen arvo 130€ :/
ap
Miten saan tullimaksut feeluniquesta jos siis maksavat ne? En osaa niin hyvin englantia et osaisin hoitaa asian?
Mulla on joskus ollut ihan siinä rajoilla, meneekö yli tai ei. Siis tyyliin tilauksen summa ollut 22,5€ vähän kunkin päivän kurssista riippuen. Mut oon huomannut, että pari kertaa tällaisissa tapauksissa siinä laatikkoon teipatussa lapussa on tilauksen summa pari puntaa vähemmän, kuin mitä todellisuudessa oli. Sisältä löytyvässä kuitissa summa on ollut oikein. En tiedä, tekeekö ne FeelUniquella tarkoituksella noin, kun tietävät, että tulliin saattaa jäädä, vai onko sitten pari kertaa sattunut vahinko.
Nettisivuilla lukee, että jos joutuu maksamaan tullia, niin he palauttavat ne, kun lähettää 30 päivän kuluessa kopion kuitista johonkin osoitteeseen. En muista tarkkaan, mutta sieltä sivuilta kuitenkin löytyy.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 20:17"]
Tein tilauksen ja on kulunut reilu viikko.. Taisi jäädä tulliin. Tilauksen arvo 130€ :/
ap
[/quote]
Kannattaa huolestua vasta, kun paketti on ollut matkassa pari viikkoa. Joskus tulee ihan muutamassa päivässä, mutta varsinkin nyt, kun siellä on joulualet menossa, niin saattaa kestää joskus vähän kauemmin.
olen tilannut oikeastaan aina alle tuon tullirajan. Tilaan useamman paketin tarvittaessa. hyvin on pelannut, eli jos tilaat alle 22 eurolla ei ole hätää tullista.
56 jatkaa...
Päätin tilata Feeluniquesta, jääköön tulliin. Feelunique kuitenkin lupaa korvata ne kulut enkä kovin usein sieltä tilaa.
Tämä Guerlainin puhd.maito ja kasvovesi on must. Puhdistaa tosi tehokkaasti, eikä jää rasvainen kalvo, mutta ei myöskään kuivata. Iho on täydellinen sen jälkeen. Tosi riittoisa pakkaus, luulen että syntyy ihan sen takia jopa säästöä verrattuna halvempiin puhd.maitoihin.
http://www.feelunique.com/p/Decleor-Aroma-Cleanse-Essential-Cleansing-Milk-with-Neroli-Essential-Oil-400ml
http://www.feelunique.com/p/Decleor-Aroma-Cleanse-Essential-Tonifying-Lotion-with-Neroli-Essential-Oil-400ml#buy-this-product