Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä ruokana tänään?

Vierailija
07.01.2014 |

Meillä oli lounaalla pinaattikeittoa ja keitettyjä kananmunia, nyt illallisella ruisleipiä, joiden päällä paistettua tofua ja sipulia sekä tomaattia ja salaattia.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissosesoppaa "viikon varrelta", eli arvata saattaa...laitoin paprikaa ja tomaattia perunan ja porkkanan seuraksi, mitä en yleensä tee. En oikein tykännyt, mutta kaikki män.

Sitten valkosipuliperunoita ja lohta uunin kautta, sitruunalla ja tillillä.

Vierailija
2/27 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruspasta: jauhelihaa, tomaattimurskaa, valkosipulia, porkkanaa. Oli hyvää. Vai onkohan tää maku ne sipsit joita söin salaa jälkiruuaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronia ja eilisen jauhiskastikkeen loppu. Tuoresalaattia mozzarellalla ja pähkinöillä kylkeen. Oli hyvää, mitä nyt punasipuli oli hemmetin vahvaa salaatissa.

Vierailija
4/27 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronia ja eilisen jauhiskastikkeen loppu. Tuoresalaattia mozzarellalla ja pähkinöillä kylkeen. Oli hyvää, mitä nyt punasipuli oli hemmetin vahvaa salaatissa.

Vierailija
5/27 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaatti-papukastike keitetyille kukka- ja parsakaaleille.

Vierailija
6/27 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janssoninkiusausta, jossa oli lisäksi lohta, sekä "salaattina" porkkanaraastetta.

Vierailija
7/27 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sämpylöitä, joiden välissä oli eilisiä broilerin tähteitä, jäävuorisalaattia, tomaattia, sipulia, valkosipulilla maustettua bulgarian jugurttia ja paholaisen hilloa.

Vierailija
8/27 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevätkääryleitä, kalakastiketta ja basmatiriisiä.

Vierailija
9/27 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaaksi jauhelihakeittoa

Päivälliseksi broileria, jasmiiniriisiä ja salaattia

Vierailija
10/27 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö söi kaupan valmista jauhelihaperunasoselaatikkoa ja minä söin pari lohimurekepihviä ja höyrytettyjä kasviksia. Iltapalaksi rieskaa ja banaania.

Vierailija
11/27 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muussi ja kalapuikot

Vierailija
12/27 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä Valion tomaattivuohenjuustokeittoa tuoreen basilikan ja paahdetun ruisleivän kanssa (yksin päivällä tätä syömässä).

koko perheen illallisena kotitekoiset hampurilaiset: itse tehdyt pihvit ja sämpylät, kurkkua, tomaattia, salaattia, punasipulia, paprikaa, punaleima emmentalia ja kaupan valmista paprikamajoneesia.

Hyvää oli.

Vierailija
13/27 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkkukiusausta ja salaattina pilkottua kurkkua ja tomaattia. Iltateellä hedelmiä ja pakastealtaasta napattuja esipaistettuja kanelipullia.  Tänään oli pitkästä aikaa minun kokkausvuoro ja ruoan taso siis sen mukaista. En tosiaan ole mikään mestarikokki. :D

Vierailija
14/27 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuaksi ei tänään mitään, kun en kerennyt kouluruokailuun. Aamulla sentään teetä. Vielä en ole kerennyt syömään mitään, mut jos sit taas aamulla. Olen opiskelija.

Vierailija
15/27 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantarellirisottoa.

Vierailija
16/27 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissosekeittoa, illalliseksi banaani-vesimelonismoothie :)

Vierailija
17/27 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala/lounas kauralesepuuroa, iltaruoaksi liha-makaronilaatikkoa. Nyt sämpylät menossa uuniin, taidan popsia pari iltapalaksi lisukkeiden kanssa.

Vierailija
18/27 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viis ateriaa oon tänään syönyt, kaikki tarkkaan punnittu ja ainoastaan puhdasta ja terveellistä ruokaa. Aloitin eilen fitfarmin superdieetin ja voi apua miten paljon tässä pitää syödä :D tosin eiköhän se ruoka kohta maistu paremmin kun tekee kunnon treenit ja ulkoilee paljon! :)

oon syönyt mm. Maitorahkaa, marjoja, mehukeittoa, munakasta, pastaa, kanaa, vihanneksia, hedelmiä, kahvia ja paaaaljon vettä!

Vierailija
19/27 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viis ateriaa oon tänään syönyt, kaikki tarkkaan punnittu ja ainoastaan puhdasta ja terveellistä ruokaa. Aloitin eilen fitfarmin superdieetin ja voi apua miten paljon tässä pitää syödä :D tosin eiköhän se ruoka kohta maistu paremmin kun tekee kunnon treenit ja ulkoilee paljon! :)

oon syönyt mm. Maitorahkaa, marjoja, mehukeittoa, munakasta, pastaa, kanaa, vihanneksia, hedelmiä, kahvia ja paaaaljon vettä!

Vierailija
20/27 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, mitä ruokia loihditte.

Meillä alkoi arki ja kaapit tyhjinä, harrastukset alkoivat ja kiire, kiire, kiire.

Lähdin töistä aiemmin, jotta ehdin tehdä kanapastaa lapsille, ainoa terveellinen oli paprikansuikaleet. Itse söin tomaatti-paprika-fetasalaattia. Ei kelvannut lapsille.

Huomisen ruoan tein äsken valmiiksi, niin ehtii vähän hengähtääkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan