Mistä 104cm bodyja suomesta?
Kommentit (14)
Name it. Saatiin joskus lahjaksi, mutta ei käytetty kertaakaan. Meillä tuon kokoiset kävi itsekseen potalla/pytyllä, joten nepparit alhaalla olisi olleet hankalat. Myin huuto.netissä pois ja olivat tosi pitkään myynnissä eli aika harvalle tarvetta.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 19:28"]
Ihan puhtaasta mielenkiinnosta, miksi tarvitte noin isoja bodeja? Itse inhosin niitä nappeja, joten siirryin mielellään paitoihin.
[/quote]
Pitkä, alle 2v, ottaa vaipppaa pois joka välissä, potalle ei kuitenkaan suostu.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 19:32"]
Name it. Saatiin joskus lahjaksi, mutta ei käytetty kertaakaan. Meillä tuon kokoiset kävi itsekseen potalla/pytyllä, joten nepparit alhaalla olisi olleet hankalat. Myin huuto.netissä pois ja olivat tosi pitkään myynnissä eli aika harvalle tarvetta.
[/quote]
huuto.netistä olen 2 onnistunut löytämään ....
Meillä on joskus ollut H&M:n body tuota kokoa, liekö on edelleen myynnissä..?
Niille on varmaan aika olematon kysyntä...
Entä google body 104cm, löytyy useita ainkin tuplakoossa 98/104cm
Itse löysin aikanani ainakin stocmannin mallistosta ja ihan tutaltakin. Just noita kokoja vois olla nettikaupoissa nyt alessa, googlettamaan. :)
Tutan nettisivuilla on outlet, kato sieltä.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 19:21"]
V#**un sekopää :-D
[/quote]
niin kuka?
Katsoin, että meillä löytyy ainakin kaapista. Kahdelle nuoremmalle ei olla enää ostettu, mutta kahdelle ensimmäiselle on. En muista mistä on ostettu. Kävimme aikanaan mm. Parkanossa tehtaan myymälässä, Tampereella, Helsingissä, Oulussa jne lastentarvike kaupoissa ja eri tavarataloissa.
Ihan puhtaasta mielenkiinnosta, miksi tarvitte noin isoja bodeja? Itse inhosin niitä nappeja, joten siirryin mielellään paitoihin.