Miten joku voi/ehtii harrastamaan seksiä monta kertaa päivässä?
Kyselen näin tuon ketjun "paljonko todellisuudessa pariskunnilla on seksiä" innoittamana. Siellä kun joku vastasi tyyliin "useita kertoja päivässä". Muistan myös, että joskus tällä palstalla vastaavaan kyselyyn jotkut vastasivat, että 3-6 kertaa päivässä!
Tulee vaan mieleen, että eikö nää ihmiset käy ollenkaan töissä tai harrasta mitään tai ole lastensa kanssa. Vai onko näiden seksi jotain supernopeaa alle 10 minuutin juttua vai mitä.
Jos mun pitäisi mahduttaa vaikka vaan kolmekin erillistä seksikertaa päivään niin en kyllä tiedä miten se onnistuisi. Ehkä aamulla ennen lasten ylösnousua olisi yksi kerta (tosin mies lähtee töihin jo kuudelta ja mä herään vasta puoli 7 mutta kai sitä seksin takia sitten pitäisi herätä aiemmin). Sitten kun tullaan töistä olisi kai se toka kerta. Tosin siinä pitäisi myös tehdä ruokaa koko perheelle, käydä kaupassa ja auttaa ehkä lapsia läksyissä ja kuskata osaa harrastuksiin. Niin, ja mieskin (urheilija) olisi varmaan treenaamassa. No, ehkä siihen sen vartin saisi mahdutettua. Kolmas kerta olisi luonnollisesti sitten nukkumaan mennessä ja se olisikin varmaan helpoin järjestää.
Mutta että joku sanoo, että 6 kertaa päivässä! Aika hyvin. Siinä taitaa olla seksi sitten ihan koko ajan mielessä ja suihku ahkerassa käytössä. Miten sitä pystyy edes keskittymään vaikka lasten kanssa jutteluun, jos on juuri vartti sitten saanut orgasmin ja on jo valmiina puolen tunnin päästä tapahtuvaa seuraavaa panoa varten?
Mutta me olemme kaikki erilaisia ja parisuhteet on erilaisia. Tärkeintä lienee, että kaikilla sitä seksiä on molemmille osapuolille riittävästi. On se sitten kerran puolessa vuodessa ta kerran tunnissa :)
Kommentit (41)
Mullekin tulee virtsatieinfektio jos panee kaksi kertaa päivässä...Mieluummin oon panematta, kuin ramppaan hakemassa antibiootteja terveyskeskuksesta.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 19:05"]
Miten joku jaksaa katsoa televisiota monta tuntia päivässä ja siihen vielä netti päälle? Paljon mukavampaa on rakastella, kun voi ja maistuu. Kyllä sitä pysyy hittisarjoissa mukana ihan kuuntelemalla akkoja töissä.
[/quote]
Tottakai se on eri asia, jos ei ole lapsia. Silloinhan voi tehdä itse kukin mitä tahtoo. Ei tässä nyt varmaan siitä ole kysymys, että mieluummin katsotaan " salkkareita", ei niitäkään pienten lasten vanhemmat ehdi katsoa. Yleensä arjen pyöritys työn ohella vie kaiken ajan, ei siinä sen kummemmin tarvitse priorisoida.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 19:07"]
Jos seksiin menee kerralla "tunti pari" ja sitä on useita kertoja päivässä niin kyllä siinä on musta kyse jostain muusta kuin ihanasta yhteisestä harrastuksesta tai vaan panemisen tykkäämisestä... Tai siitä, että jättää puolen tunnin telkkaohjelman väliin. Tohonhan menee vähintään 5-6 tuntia päivässä! No, ehkä ei kaikilla ole mitään vakityötä tai muuta elämää.
[/quote]
Mutta samahan se on muidenkin juttujen kanssa. Jotkut tykkäävät esim käydä lenkillä joka päivä tai jopa kahdesti päivässä. Seksi on paras harrastus ja toisille se on tärkempää kuin toisille. Miksi noin nuiva suhtautuminen ihmisiin jotka siitä nauttivat?
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 19:09"]
Telkkaria voi katsoa lasten kanssa tai heidän ollessa hereillä. Seksi on usein hankalaa lasten kanssa ollessa. Ja mä kyllä priorisoin niin, että kun lasten päiväkotipäivä on ohi niin ollaan yhdessä perheenä ja tehdään jotain kivaa eikä niin että äiti ja isä panee makuuhuoneen oven takana koko illan.
[/quote]
Ja parisuhde kiittää. Ei tartte ihmetellä kun tulee avioero muutaman vuoden päästä.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 19:18"]
Ihan suhteen alussa on usein sellainen kuherteluvaihe, jolloin kaikki vapaa-aika vietetään sängyssä. Se vaihe kestää mulla muutamasta päivästä korkeintaan muutamaan viikkoon. Tavalliseen, pitkän suhteen arkeen ei meillä mahdu eikä oikeastaan edes toivota mahtuvan päivittäistä seksiä. Musta se on vähän sama jos söisi vaikka jotain samaa herkkuruokaa joka päivä, siihen kyllästyy.
En tiedä onko joillain sitten niin mahdottoman voimakas seksuaalivietti tai joku, että voisi rehellisesti sanoa, ettei tiheä seksi koskaan kyllästytä. Sopiva tahti meille on 1-2 kertaa viikossa, joskus hiukan harvemmin, mutta hyvin harvoin useammin. Muistan kyllä sen alun huuman, mutta tulisin hulluksi, jos sellainen ei menisi ohi. Ja kyllä, haluan tehdä vapaa-ajalla muutakin, olla esim. koneella, lukea, harrastaa liikuntaa tai kattella rauhassa telkkaria.
[/quote]
Tämä ei ainakaan mulla pidä paikkaansa. Nimenomaan haluan monta kertaa päivässä yhdynnän. Ja ehdin muutakin puuhamaan :) Seksi on mulle tärkein harrastus.
Miksi on niin vaikeaa ymmärtää että toiset arvostavat seksiä enemmän kuin toiset? Jos sinä haluat viettää iltasi harrastuksissa, kavereita näkemässä, telkkarin vieressä, niin ok. Mutta mä ja mies vietetään meidät illat sängyssä. Eikä siitä tartte mieltään pahoittaa.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 20:36"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 19:09"]
Telkkaria voi katsoa lasten kanssa tai heidän ollessa hereillä. Seksi on usein hankalaa lasten kanssa ollessa. Ja mä kyllä priorisoin niin, että kun lasten päiväkotipäivä on ohi niin ollaan yhdessä perheenä ja tehdään jotain kivaa eikä niin että äiti ja isä panee makuuhuoneen oven takana koko illan.
[/quote]
Ja parisuhde kiittää. Ei tartte ihmetellä kun tulee avioero muutaman vuoden päästä.
[/quote]
Lasten ollessa pieniä yhteistä aikaa seksille on välillä vaikea löytää ( päivällä ). Jos parisuhde tähän kaatuu, ei kyllä ole mietitty etukäteen, mitkä asiat ovat tärkeitä. Eiköhän se avioero tule muista syistä, liittoon lapsineen ei ole sitouduttu riittävällä vakavuudella.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 20:38"]
Ihan suhteen alussa on usein sellainen kuherteluvaihe, jolloin kaikki vapaa-aika vietetään sängyssä. Se vaihe kestää mulla muutamasta päivästä korkeintaan muutamaan viikkoon. Tavalliseen, pitkän suhteen arkeen ei meillä mahdu eikä oikeastaan edes toivota mahtuvan päivittäistä seksiä. Musta se on vähän sama jos söisi vaikka jotain samaa herkkuruokaa joka päivä, siihen kyllästyy.
En tiedä onko joillain sitten niin mahdottoman voimakas seksuaalivietti tai joku, että voisi rehellisesti sanoa, ettei tiheä seksi koskaan kyllästytä. Sopiva tahti meille on 1-2 kertaa viikossa, joskus hiukan harvemmin, mutta hyvin harvoin useammin. Muistan kyllä sen alun huuman, mutta tulisin hulluksi, jos sellainen ei menisi ohi. Ja kyllä, haluan tehdä vapaa-ajalla muutakin, olla esim. koneella, lukea, harrastaa liikuntaa tai kattella rauhassa telkkaria.
[/quote]
Tämä ei ainakaan mulla pidä paikkaansa. Nimenomaan haluan monta kertaa päivässä yhdynnän. Ja ehdin muutakin puuhamaan :) Seksi on mulle tärkein harrastus.
[/quote]
Siis sulla ei ole lapsia? Mitäs sitten kun on? Laitapa nyt oikein normaalin työpäivän kulku tähän kellonaikojen kanssa, missä välissä ne kaikki yhdynnät tapahtuu? Tuleeko koskaan miehen kanssa ongelmaa aikatauluttaa kaikki yhdynnät vuorokauden mittaan?
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 18:55"]
Niin, mun mielestä ehtii ihan hyvin. Seksi kestää kerrallaan usein tunnin pari ja kyllähän sellaiseen tunnin sessioon hyvin riittää aikaa se pari kolme kertaa päivässä. Se riippuu miten asiat priorisoi. esim Salkkareihin menee se puol tuntia, mieluumin käytän sen ajan esim esileikkiin.
[/quote]
En tiedä kuka alapeukuttaa "salkkarit vs. esileikki"-konseptia, kyllä saa aika huonosti asiat olla silloin.
Ihan suhteen alussa on usein sellainen kuherteluvaihe, jolloin kaikki vapaa-aika vietetään sängyssä. Se vaihe kestää mulla muutamasta päivästä korkeintaan muutamaan viikkoon.
[/quote]
Tai kaksi vuotta. Mutta kyllä se viilenee joka tapauksessa.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 20:55"]
[/quote]
[/quote]
Siis sulla ei ole lapsia? Mitäs sitten kun on? Laitapa nyt oikein normaalin työpäivän kulku tähän kellonaikojen kanssa, missä välissä ne kaikki yhdynnät tapahtuu? Tuleeko koskaan miehen kanssa ongelmaa aikatauluttaa kaikki yhdynnät vuorokauden mittaan?
[/quote]
Häh? Ei me pakolla mitään yhdyntöjä harrasteta, joten ei ole tarvetta ns aikatauluttaa. Ja lapsia ei ole, eikä tule. Meille kun se seksi on niin tärkeää, ettei todellakaan aleta sitä riskeeraamaan.
Mutta miten ei ehdi?
Aamu
Herätään kasilta. Harrastetaan Seksiä tunti. Aamupala. Meikkaus yms. Työmatka 15 min. Töihin kympiksi.
Päästään kuuden jälkeen. Kotio, lämmitämme ruokaa pakkasesta. Ruokalepo. Seksiä tunti. Ja kello vasta kahdeksan. Koneella olemista/tv:tä omia juttuja. Iltatoimet, iltapala yms. Yhdeltätoista vielä panot. Sitten nukkumaan :)
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 20:59"]
Ihan suhteen alussa on usein sellainen kuherteluvaihe, jolloin kaikki vapaa-aika vietetään sängyssä. Se vaihe kestää mulla muutamasta päivästä korkeintaan muutamaan viikkoon.
[/quote]
Tai kaksi vuotta. Mutta kyllä se viilenee joka tapauksessa.
[/quote]
Mutta kun kaikilla ei viilene! Ei se ole mikään luonnonlaki että viileenee. Uskottele sinä vaan itselles, että muutkin naiset ovat frigidejä.
Seksiä viimeksi vuosi sitten. Muutaman vuoden kuluttua vois taas miettiä jaksaisko sitä hinkkausta.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 21:02"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Häh? Ei me pakolla mitään yhdyntöjä harrasteta, joten ei ole tarvetta ns aikatauluttaa. Ja lapsia ei ole, eikä tule. Meille kun se seksi on niin tärkeää, ettei todellakaan aleta sitä riskeeraamaan.
Mutta miten ei ehdi?
Aamu
Herätään kasilta. Harrastetaan Seksiä tunti. Aamupala. Meikkaus yms. Työmatka 15 min. Töihin kympiksi.
Päästään kuuden jälkeen. Kotio, lämmitämme ruokaa pakkasesta. Ruokalepo. Seksiä tunti. Ja kello vasta kahdeksan. Koneella olemista/tv:tä omia juttuja. Iltatoimet, iltapala yms. Yhdeltätoista vielä panot. Sitten nukkumaan :)
[/quote]
Huh huh! En kyllä jaksaisi vaikka ei olisi lapsiakaan. Ja spermaa valuisi alapäästä yötäpäivää...
Mutta miten ei ehdi?
Aamu
Tietysti elämä on valintoja täynnä. Kun päättää hankkia lapsia ja onnistuu niitä vielä saamaankin, elämä ja parisuhde muuttuu. Silloin parisuhteeseen tulee uusi asia ja lapsen tarpeet nousevat tärkeiksi. Silti tietysti on tärkeää, että myös parisuhteelle jää aikaa. Yksi hotelliyö puolison kanssa tuntuukin taivaalliselta, jos vaikkapa lapsille saa kotiin luotettavan hoitajan.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 21:08"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 21:02"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mutta miten ei ehdi?
Aamu
[/quote]
Huh huh! En kyllä jaksaisi vaikka ei olisi lapsiakaan. Ja spermaa valuisi alapäästä yötäpäivää...
[/quote]
No meille se on tärkeää. Ihan sama juttu, kun joku ei jaksais vaikka mennä joka päivä lenkille kun taas toiselle se on ihan henki ja elämä että pääsee. Ihmisillä on erilaiset prioriteetit. Ja ei mua sperman valuminen haittaa :) Oman rakkaan tuotokset.
Ihan helposti, vastaa etäsuhteessa elävä. On lapsia ja monta, siis yhteensä. Kun päästään töistä niin yleensä siinä päiväunien yhteydessä kerkiää kerran ja sitten nukkumaan mentäessä kerkiää hyvinkin pari kertaa. Me nyt vaan nautitaan toisistamme ja halutaan toisiamme. keep it simple :)
Ymmärsinkö oikein? Siis joka päivä on tuo kolme kertaa seksiä, jos joskus vähemmän niin sitten joskus enemmän?
Milloin käytte kaupassa, harrastamassa, näette ystäviä, käytte teatterissa, elokuvissa, kirjastossa, lenkillä, jumpassa? Viikonloppuisin?
Entä miten paikat kestävät? Sellaisessa väsyneessä ja pikaisessa seksissä jaksan kyllä lisää parin tunnin päästä mutta tunnin sessio täynnä kiihkoa niin ei kyllä enää paikat kestä toista kertaa. Ei luultavasti edes 8 tunnin päästäkään, kun seuraavana päivänäkin vielä tuntuu.
Mietin meitä ennen lapsia ja kyllä sille seksille oli aikaa aina iltaisin, mutta tehtiin kyllä monenlaista muutakin ilman, että erikseen priorisoitiin niille aikaa. Ehdittiin tavata ystäviä, käydä ulkona syömässä, harrastamassa jne. Mikään harrastus tai kiinnostuksen kohde ei ollut eikä ole niin totaalinen, että se sulkisi pois kaiken muun ns. normaalin toiminnan.
Meillä lapsettomana parina minä heräsin klo 5.45 ja lähdin töihin klo 6.15. Mies heräsi vasta 3 tuntia myöhemmin. Aamuseksiä harrastettiin vain viikonloppuisin.
Minä tulin töistä klo 16, lähdin uimaan, kuntosalille tai pyöräilemään, kävin kaupassa ja olin kotona klo 18. Mies tuli klo 18-19. Monesti lähdettiin ulos syömään, elokuviin, kesäisin pyöräretkille. Ainakin yksi arki-ilta meni niin, että näin ystäviäni tai mies puuhasi omiaan eli nähtiin vasta myöhään illasta. Aika usein tuli kyläilijöitäkin, vaikka viikonloppuisin ehkä enemmän.
Viikonloppuisin puuhattiin yhdessä jotain esim. tehtiin pidempiä pyöräretkiä, käytiin vaeltamassa, kyläiltiin vanhemmilla tai sisaruksilla jne. Nämä siis olivat sellaisia monen tunnin juttuja, joskus koko päivän vieviä puuhia.
Seksiä olisi mahtunut se kerran päivässä mutta ei yhtään enempää ja kerta päivässäkin olisi oikein priorisoitu erikseen.
Ja kolme kertaa päivässä seksiä ei ole verrattavissa Salkkareiden katsomiseen tai lenkille lähtöön. Näitä ihmiset tekevät yleensä kerran päivässä. En tiedä oikein mitään harrastusta, jota ihmiset puuhailisivat pitkin päivää, kun yleensä halutaan jakaa aikaa monien asioiden kesken eikä vain yhden jutun. Kun yksi juttu hallitsee, se alkaa olla pakkomielteistä.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 21:33"]
Ihan helposti, vastaa etäsuhteessa elävä. On lapsia ja monta, siis yhteensä. Kun päästään töistä niin yleensä siinä päiväunien yhteydessä kerkiää kerran ja sitten nukkumaan mentäessä kerkiää hyvinkin pari kertaa. Me nyt vaan nautitaan toisistamme ja halutaan toisiamme. keep it simple :)
[/quote]
No ei niitä etälapsia tarvitsekaan hoitaa, kun joku toinen ne hoitaa : ( No onneksi saat seksiä, lohduttaahan se vähän.
Mullekin tulee virtsatieinfektio jos panee kaksi kertaa päivässä...Mieluummin oon panematta, kuin ramppaan hakemassa antibiootteja terveyskeskuksesta.