Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet 40 vuotiaasta lapsettomasta naisesta?

Vierailija
12.10.2020 |

Surullisia tapauksia. Esim tämä bb:ssä oleva Paula.. huomaa kyllä että elämä vailla mitään suuntaa. Vielä 40v elämä samanlaista kuin 20v hänellä.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. N42, lapseton (ei omasta tahdosta)

Vierailija
2/69 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko luulet, että joku roskaformaatin osallistuja kuvaa kaikkia ikäryhmänsä naisia :D:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään erityistä. Olen 45 v omasta valinnastani lapseton nainen.

Vierailija
4/69 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45-vuotias lapseton nainen. Ikinä ei kävisi mielen vieressäkään hakea BB-taloon. Työuraa takana 27 vuotta yhtäjaksoisesti, joten eiköhän tuo suunta ole ihan hyvin löytynyt. 

Vierailija
5/69 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa elämässäni lapset olisivat vain tiellä. Teen mieluummin töitä ja luon maailmalle muunlaista uutta kuin ihmisiä.

N41

Vierailija
6/69 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että lapsi voi olla kenenkään elämän suunta. 

Vierailija
7/69 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisempaa se on jos ei osaa olla kokonainen ihminen ilman geenitulostetta itsestään.

Vierailija
8/69 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. Meillä jokaisella on oma tarinamme, ja oma elämämme, eikä kaikkea ole tarkoitettu kaikille.

Vierailija
9/69 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullisempaa se on jos ei osaa olla kokonainen ihminen ilman geenitulostetta itsestään.

Kaikki lapseni ovat ihan omanlaisiaan ihmisiä. Ei löydy samaa näköä tai samaa luonnetta kuin vanhemmiltaan. Mielestäni tämä on juurikin mukavaa, kun eivät ole kenenkään kopioita. Opimme toisiltamme.

Olisin kokonainen ihminen ilman lapsiakin. Nuo nyt halusivat tulla maailmaan minun kauttani.

Vierailija
10/69 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo nyt halusivat tulla maailmaan minun kauttani.

Miten niiltä kysyttiin halusivat vai eivät? Ei sukusoluilla ole tahtoa.

Vierailija
11/69 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat auttaneet minut löytämään elämäni suunnan. Tuovat iloa, luovuutta ja uusia oivalluksia, joita hyödynnän työssäni. Siis ihan konkreettisesti auttavat minua.

Vierailija
12/69 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että voi reppanaa.

Vierailija
13/69 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sielunsa valitsivat minut pitämään huolta tämän elämänsä alkutaipaleesta. He ovat siis valinneet minut. Se on paljon.

Vierailija
14/69 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei ole halunnut lapsia, tai ei ole saanut vaikka olisi halunnut. Joka tapauksessa henkilökohtainen asia joka ei minulle kuuluu ellei toinen siitä itse avaudu. Ei vaikuta mielipiteeseeni henkilöstä mitenkään.

Vierailija
15/69 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ettei ole löytänyt hyvää miestä tai että kylmä ihminen. Siis jos vapaaehtoisesti lapseton.

Vierailija
16/69 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sielunsa valitsivat minut pitämään huolta tämän elämänsä alkutaipaleesta. He ovat siis valinneet minut. Se on paljon.

Tietysti jokaisella on oma tehtävänsä elämässä ja oma tiensä käytävänä. Mutta minä huolehdin ja rakastan heitä alkutaipaleen.

Vierailija
17/69 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on, ainakin minulle kahden teinitytön isälle.

Mutta jokaisen oma asia enkä minä kerro miten muiden pitäisi elää. Arvostan kaikkien elämäntapoja.

Vierailija
18/69 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat auttaneet minut löytämään elämäni suunnan. Tuovat iloa, luovuutta ja uusia oivalluksia, joita hyödynnän työssäni. Siis ihan konkreettisesti auttavat minua.

Mutta tämä ei ole kyllä optimaalista, että lapset näyttävät suunnan aikuiselle. Kertoo vain epäkypsyydestäsi.

Vierailija
19/69 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että ei ole halunnut lapsia, tai ei ole saanut vaikka olisi halunnut. Joka tapauksessa henkilökohtainen asia joka ei minulle kuuluu ellei toinen siitä itse avaudu. Ei vaikuta mielipiteeseeni henkilöstä mitenkään.

Johan sinulla oli mielipide, olisit vaan nyt hiljaa.

Vierailija
20/69 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ei ole tarkoitettu lapsia. Heillä on muita tehtäviä elämässä. Kaikki eivät edes halua lapsia. En ajattele lapsettomista ihmisistä oikein mitään erityistä.