Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tuo pyöreä on Estonian reiässä- video

Vierailija
12.10.2020 |

Mikä se on tuo pyöreä? Onko sekin reikä siis? Miten tuollainen syntyy jos reikä? Visiirin tappiko osui?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006651214.html

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siinä karvoja ympärillä?

🤣

Vierailija
42/49 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman myrskyä ei olisi tapahtunut mitään vaan laiva olisi voinut tulla hyvin maihin nykyisten vaurioiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisella on ruutupaita ja Tuo dokkarin tekijä on tehnyt aiemmin dokkarin PVL stä muuten.

Ja totuus myöhemmin saisi Pohjoismaat keikkumaan...kenen motiivi olisi?

Vierailija
44/49 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi reikä on niillä tienovin siis mistä nuo aamutakkijäbät poistuivat...

Mulla on ollut noista miehistä kutina alusta asti että jotain tietävät enemmän!

Ja nehän näkivät sinne reiän tienoville mYÖS rampillekin kameroilla. Ja sitten kohdallaankin vielä reikä.

Ne ois voineet pitää valoa vaikka sille jonka piti tuupata laivaa, ei välttis ees sukevene, vaan se valaisematon muu joka kiirehti.

Vierailija
45/49 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa miksi äärioikeisto on Suomessa tehnyt monta videota tästä salaamisasiasta?

Nimenomaan äärioikeisto on yrittänyt horjuttaa Estonialla hallitusten uskottavuutta- miksei sitten olisi sabotoineetkin?

Tekihän se Breivikkikin oman iskun ja Lindin murhaaja ja Palmen

Vierailija
46/49 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ulkoministeri Pekka Haaviston mukaan uusi havainto ei horjuta aiemman loppuraportin johtopäätöksiä."

Ja mikäköhän asiantuntija Haavisto kuvittelee olevansa näin sanomaan?

Haavisto on venäjän sätkynukke.

Minua on aina näissä vihreissä kiinnostanut se video jossa Hautala meni äärioikeistopellen synttäreille. ETtä mitä sen pelleilyn taakse oikein käytkeytyykään?

Vierailija
47/49 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on alusta saakka ollut teoria että aamutakkijäbät jotka pystyivät liikkumaan tuolla keulassa ja masiina ruumissa olisivat voineet asentaa ensin visiiriin panokset ja katsella sitten kameralla tuolta ja sabotoida kyljen? Mutta ihan spekua. Ne olisivat paenneet piipun kautta sovistusti sitten ja sen kaverit rystelleet kannen väeltä kultaa ja ne poimi jokin alus ja nää jäivät pelastautumaan. Se yksihän löyty myöhemmin mukiloituna.

Tässä olisi järkeä.

Nämä olisivat myös voineet tilata hakemaan sen vuotavan kaverinsa mukiloitavaksi pois sairaalasta, äärijärjestön voimin.?

Vierailija
48/49 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa miksi äärioikeisto on Suomessa tehnyt monta videota tästä salaamisasiasta?

Nimenomaan äärioikeisto on yrittänyt horjuttaa Estonialla hallitusten uskottavuutta- miksei sitten olisi sabotoineetkin?

Tekihän se Breivikkikin oman iskun ja Lindin murhaaja ja Palmen

Ruotsi ei varmaan olisi innokas selittelemään että hei meillä on syvällä tämmönen netsiongelma edelleen ja Virolla ja Suomellakin ja Venäjällä...?>> Eiii täällä niinkun mitään kummallista tapahtunut, hys vaan.

Vierailija
49/49 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Estonia pelastusrengas ois voitu tahallaankin tuoda muistuttamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan