Pariskunnat - kuinka yleistä seksi suhteissanne TODELLISUUDESSA on?
Laitetaan nyt se ainoa oikeasti merkittävä kysymys:
kuinka usein harrastatte seksiä parisuhteissanne?
Itse 1-2 kertaa kuussa. Tämä on ollut rytmi viimeiset 10 vuotta. Ja surkuhupaisinta tässä kaikessa on se, että emme kumpikaan ole vielä edes nelikymppisiä...
Kommentit (113)
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 18:35"]Ihanne olisi minun ja mieheni mielestä kolme kertaa viikossa, mutta iltatähtemme on sen verran haastava vauva ja valvottaa edelleen 10kk ikäisenä, että hyvä jos kerran viikossa pystytään/jaksetaan. Ollaan vähän alle nelikymppisiä ja yhdessä oltu viisi vuotta. Uskon että tilanne parantuu kun vauva kasvaa.
Olisin todella huolissani jos seksiä olisi niin harvoin kuin tässäkin ketjussa monella. Hyvä seksielämä on kuitenkin parisuhteessa yksi tärkeimmistä asioista. Mutta ihmisiä on toki erilaisia. Onneksi mieheni on tässä suhteessa samanlainen kuin minä.
[/quote]
Miten voi olla saanut iltatähden, jos olette olleet vasta viisi vuotta yhdessä? Vanhin lapsistahan olisi max neljä vuotta. Vai menikö ensimmäinen liitto molemmilla mönkään? Jäi vaan ihmetyttämään.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 18:35"]Ihanne olisi minun ja mieheni mielestä kolme kertaa viikossa, mutta iltatähtemme on sen verran haastava vauva ja valvottaa edelleen 10kk ikäisenä, että hyvä jos kerran viikossa pystytään/jaksetaan. Ollaan vähän alle nelikymppisiä ja yhdessä oltu viisi vuotta. Uskon että tilanne parantuu kun vauva kasvaa.
Olisin todella huolissani jos seksiä olisi niin harvoin kuin tässäkin ketjussa monella. Hyvä seksielämä on kuitenkin parisuhteessa yksi tärkeimmistä asioista. Mutta ihmisiä on toki erilaisia. Onneksi mieheni on tässä suhteessa samanlainen kuin minä.
[/quote]
Miten voi olla saanut iltatähden, jos olette olleet vasta viisi vuotta yhdessä? Vanhin lapsistahan olisi max neljä vuotta. Vai menikö ensimmäinen liitto molemmilla mönkään? Jäi vaan ihmetyttämään.
[/quote]
Muutaman kerran kuukaudessa. Mielestäni seksi ei ole tärkeintä suhteessa. Paljon tärkeämpää on, että on joku tukena elämän karikoissa. Lähes kenen tahansa kanssa voi panna, mutta sisimpänsä haluaa avata vain harvoille ja valituille.
Vaihtelee todella paljon: Joskus voi mennä kuukausikin kokonaan ilman, joskus taas voi olla useampi kerta viikossa (lomilla). Keskimäärin nykyisin varmaan pari-kolme kertaa kuussa.
Olemme nelissäkymmenissä ja yhdessäolovuosia takana 14. Lapsia kaksi.
Vaihtelee todella paljon: Joskus voi mennä kuukausikin kokonaan ilman, joskus taas voi olla useampi kerta viikossa (lomilla). Keskimäärin nykyisin varmaan pari-kolme kertaa kuussa.
1-6 kertaa kuussa, vaihtelee paljon. Olemme lapseton kolmikymppinen pari. Minä haluaisin useamminkin, mutta mies on väsynyt tai muuten haluton... Seksin vähyys harmittaa.
Joka päivä! Joskus monta kertaa päivässäkin ja on muuten vitun märkiä nautintoja!;)
Joka päivä! Joskus monta kertaa päivässäkin ja on muuten vitun märkiä nautintoja!;)
Noin 2 krt/ vko. Olemme 3-kymppinen pariskunta. Tämä ei riitä..
Jokaisena muuna viikkona 3 kertaa, paitsi kun on menkat. Jos mies ei saa joka toinen ilta, hän vetää pultit. Olemme 40v ja suhteessa kohta 8v.
Vimeiset neljä vuotta tahti on ollut kerran vuodessa. Ihan kamalaa! Kolmevitonen pariskunta, lapsia kaksi.
4-5 kertaa viikossa. Pitäähän sitä vapaapäiviäkin olla, varsinkin kun mies tekee matkatyötä, eikä aina viitsi yläkerran urosta vaivata.
Meillä vähän vaihtelee viikottain, välillä 1-2 kertaa viikossa ja välillä 2-4 kertaa. Ite teen yötyötä, joten yhteistä aikaa on vaan viikonloppusin. Ihan sopiva määrä meille :)
Ja vähän yli parikymppisiä ollaan.
Keskimäärin 3krt/kk, joskus useamminkin, harvoin harvemmin.. Ollaan n. 60v ja yhdessä oltu 40v. Koko ajan on ollut seksiä suht säännöllisesti, viime vuosiin saakka 1-2 krt/vko, jos on oltu molemmat kotona. Työmatkojen takia ollut joskus pitkäkin tauko, mutta ei muuten. No, synnytysten jälkeen tietenkin. Raskauksien aikanakin seksiä on ollut säännöllisesti säännöllisesti, kun ei ole mitään ongelmia ollut ja kumpikin halunnut. Seksi on ollut suhteessamme tärkeätä; jos on ollut muuten hankalaa, niin seksi on toiminut tavallaan lohtuna. Siitä on myös tiennyt, ettei tilanne ole vielä menetetty. Koskaan ei kumpikaan ole kiristänyt tms. seksillä.
Keskimäärin kerran viikossa, vaikka olemme vasta parikymppisiä ja suhde on tuorehko (3v) :( mies valittaa stressiä jatkuvasti. Itselleni ihanne olisi 3-4 kertaa/vko.
3-4 kertaa viikossa tällä hetkellä. Raskauksien ja vauvajaksojen aikana ollut huomattavasti harvemmin.
keskimäärin kerran viikossa.
Mies haluaisi joka päivä ja minä taas voisin olla kokonaan ilman nyt kun lapset on tehty, joten tämä on kompromissi...
Ollaan reilu kolmekymppisiä ja 10 vuotta yhdessä.
Ehkä 2-5 kertaa kuussa, toki poikkeuksia (kertoja enemmän/vähemmän) löytyy.
Ollaan parikymppisiä, 3 vuotta oltu yhessä ja 4kk lapsi. Se on varmasti aika vähän ku aatellaa, mutta ollaan kyllä molemmat sellasia että tää sopii parhaiten, ei sitä enempää tee mielikää...