Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä masennus lääkityksiä suosittelisitte lievään masennukseen?

MÄÄN
12.10.2020 |

Semmoisia tietenkin, jotka eivät lihota. Halausin äkkiä eroon tästä alakulosta.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsee hengästyä, liikettä kehoon, raitista ilmaa. 

Tällä lievä masennus poistuu kuten muutkin jo sanovat.

Lisäksi nukut 8 tuntia ja menet klo 22 viimeistään nukkumaan mahdollisimman luonnollinen unirytmi, eli nukkua kun pimeää herätä kun valo alkaa kajastaa. 

Ei alkoholia

Ei tupakkaa jne.

Ruokavalio niin että sopii heholle, riittävästi täytyy saada proteiinia tavalla tai toisella

Vitamiinit lisäksi varsinkin B-vitamiini

Valohoito

Näillä tunnetusti lähtee minulla lähti

Lisäksi rakastuminen ja s--ksi auttaa, säännölliset orgasmit lisäävät serotoniinin tuotantoa, pitävät tasot kunnossa

Vierailija
22/34 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happea aivoihin liikunnalla ulkona ja hengitysharjoitukset käyvät myös jos et "pääse" ulos

Serotoniinitasot kuntoon

Oksitosiinitasot kuntoon

Eli kehollista yhdessäoloa lähekkäin jos olisi kumppani tai lemmikki pahemman puutteessa

Orgasmi joka päivä 

Lievän masennuksen epätieteellinen ja tutkitusti todettu hoito on tässä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka viina on hyvä lääke. Iltaisin 2 dl 60% kossua. Jos aamulla masentaa, toista sama lääkitys, päiväkin menee hienosti.

Iloisia ajatuksia kannattaa myös ajatella.

Vierailija
24/34 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi siis selvittää mistä se masennus tulee, nimittäin se on sisäänpäin kääntynyttä agressiota, tarkoitan että olet ihan aiheesta vihainen. 

Mikä suututtaa? Ota selvää, kuulostele.

En ehdota haukkumaan puolisoa tai pomoa, vaan mene mökille, omalle tai toisen ja hakkaa halkopinoja ja vaikka kiroile välille niin saat ne fiilikset ulos ja puhdistettua mielen.

Toimii!!!

Vierailija
25/34 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehdottomasti kokeilla ensin säännöllistä ja terveellistä elämää. Sitä lääkäri joka tapauksessa suosittelee jos ei pelkästään, niin lääkityksen rinnalle, ja paljon helpommalla pääsee jos tilanne korjautuu ilman lääkitystä.

Vierailija
26/34 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy se tosiasia, että masennus, lieväkin, on ihan oikea sairaus, ja sinä sairastat sitä nyt. Keskity hoitamaan itseäsi. Hemmottele itseäsi, ja tee, mitä tahansa, mistä voit nauttia, vaikka se olisi sikiöasennossa makaaminen. Ja kun teet sitä, nauti.

Vierailija
27/34 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkikuisma? Itselläni ei ole kokemusta.

Varovasti kaikkien rohdosten, sienien tms. kanssa. Se että jollain jokin konsti on auttanut ei tarkoita, että se toimii kaikilla. Rohdokset kuten mäkikuisma voivat vaikuttaa mm. ehkäisypillerien ja muiden lääkkeiden imeytymiseen ja jotkin rohdokset voivat aiheuttaa maksavaurioita.

Psykedeeleihin liittyy aina ns. huonon tripin riski, psykoosin puhkeamisen riski ja aineen puhtaus sekä käyttöturvallisuus pitää myös ottaa huomioon.

Näitä jos kokeilee, niin vasta sitten kun kaikki muut konstit on testattu.

Vierailija
28/34 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen löytänyt avun psilosybiinistä. Kerta annos riittää pitkäksi aikaa. Tietinkin lisänä mitä muutkin ovat ohjeistaneet ruoka ja unirytmi kuntoon, alkoholi vähemmälle ja sosialisointi kans on suositeltavaa.

Vierailija
29/34 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tehty ihan tutkimuksia, että lievässä masennuksessa liikunta toimii vähintään yhtä hyvin kuin lääkkeiden ja psykoterapian yhdistelmä.

Vierailija
30/34 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unta, ulkoliikuntaa, elävää kanssakäyntiä ihmisten kanssa.

Tämä. Itse kokeilin monia lääkkeitä masennukseen ja mikään ei auttanut. Niistä jopa vain tuli lisää haittaa ja ne vieroitus oireet olivat hirveät aina. Itse pääsin masennuksesta sienien avulla, kun yks "narkki" kaveri vakuutteli minulle, että niistä voi olla apua. Eipä minulla mitään menetettävää ollut, joten kokeilin ja sehän toimi. Tietty siinä sivussa rupesin tekemään noita asioita joita sinä juuri luettelit. Nyt olen ollut terve 2-vuotta ja käyttämättä mitään lääkityksiä yms. Jos joskus taas masennus iskee, niin tiedän ainakin mitä tehdä.

Kiinnostaa. Mistä saisin lisää tieto?  Olen kuullut tutkimuksista, joissa sienillä ja psykedeeleillä on päästy omasta kehää kiertävästä ajattelumallista eroon ihan vain kerta-annoksella. AP

Onhan tuossa perää, mutta sitten toisaalta jos on piilevää psykoositaipumusta, voi psykedeeleillä saada masennuksen vaihdettua skitsofreniaan. Kokeile ensin muut keinot.

Vierailija
31/34 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä jos jotain lääkettä pakko saada kunhan mahdolliset muut lääkitykset sen sallii

Vierailija
32/34 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varovasti kaikkien rohdosten, sienien tms. kanssa. Se että jollain jokin konsti on auttanut ei tarkoita, että se toimii kaikilla. Rohdokset kuten mäkikuisma voivat vaikuttaa mm. ehkäisypillerien ja muiden lääkkeiden imeytymiseen ja jotkin rohdokset voivat aiheuttaa maksavaurioita.

Psykedeeleihin liittyy aina ns. huonon tripin riski, psykoosin puhkeamisen riski ja aineen puhtaus sekä käyttöturvallisuus pitää myös ottaa huomioon.

Näitä jos kokeilee, niin vasta sitten kun kaikki muut konstit on testattu.

Mistä päin uuttamaata kannattaa mennä keräilemään taikasieniä? Mulla on ämpäri jo valmiina.

Vierailija
33/34 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieliala lääkkeet pitkään käytettynä johtavat kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön. En suosittele mitään lääkitystä siihen. Etsi mielekästä tekemistä sen sijaan.

Tämähän ei sitten pidä lainkaan paikkaansa, kaksisuuntaista ei saa käyttämällä mielialalääkkeitä. Joskin on niin, että mikäli mielialaongelman taustasyy onkin kaksisuuntainen eikä esimerkiksi masennus, voi masennuslääkitys laukaista manian. 

Ap:lle: lievää masennusta ei yleensä hoideta lääkkeillä. Suosittelen esim mielenterveystalon omahoito-ohjelmia https://www.mielenterveystalo.fi/aikuiset/itsehoito-ja-oppaat/itsehoito… sekä hyväksymis- ja omistautumisterapiaan pohjautuvia teoksia Joustava mieli (Pietikäinen) ja Onnellisuusansa (Harris). 

Olet väärässä sen suhteen mitä kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä kirjoitat.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4679886/

Tietyt mielialalääkkeet lisäävät riskiä sairastua kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön. Itselläni on asiasta omakohtaista kokemusta.

Vierailija
34/34 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sal vi a di vi norum? 

Olen lukenut siitä, että jopa poistaisi masennusta, ja että se ei aiheuttaisi riippuvuutta.

En ole pössyttelijä enkä ole taipuvainen enkä käyttänyt koskaan kertakokeilun lisäksi mitään, mutta kävin eräässä Euroopan kaupungissa osin sen takia että sitä sai ostaa laillisesti. Kokeilin polttamalla keskivahvana. 

Minulla oli silloin alakuloa, lievää masentuneisuutta, ja vaikutus ei ollut ainakaan huono eikä syntynyt riippuvuutta, mitä nyt kyselen siitä noin 8 vuoden kuluttua.

Olen sitä mieltä yleensä että kaikki lääkkeet ovat viimeinen keino ja substanssit ylipäänsä pakokeino, joten ehkä tätäkään postausta olisi pitänyt nyt tehdä ettei joku saa kimmoketta.