Mitä vaatekauppaketjuja kaipaat Suomeen?
Minä kaipaan seuraavia: J.Crew, Club Monaco, Victoria's Secret, Whistles, Madewell, Abercrombie&Fitch/Hollister/Gilly Hicks, Aeropostale, Forever 21
Kommentit (96)
Minä kaipaan Britanniasta seuraavia: Monsoon, Wallis, New Look, Oasis. Ja Jenkeistä kaikkia, mutta erityisesti Forever 21, Old Navy ja sitten outlet-tyyppiset ketjut, kuten TJ Maxx ja Filene's Basement.
GAP, Hollister ja kunnon Desigualia.
Banana republic, Promod, American Eagle.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 12:29"]
Banana republic, Promod, American Eagle.
[/quote]
Banana republicia oli Sokoksella myynnissä, ilmeisesti ei menestynyt kun ei ole enää.
Promod-liike oli Kaivokadulla mutta meni juuri konkkaan.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 12:26"]
Minä kaipaan Britanniasta seuraavia: Monsoon, Wallis, New Look, Oasis. Ja Jenkeistä kaikkia, mutta erityisesti Forever 21, Old Navy ja sitten outlet-tyyppiset ketjut, kuten TJ Maxx ja Filene's Basement.
[/quote]Multa ihan pääsi unohtuun Old Navy ja TJ Maxx. Yleensäkin outlettejä kaipaan. Briteistä vois ehkä vielä mainita Topshopin. Anthropologieta kaipaan lähinnä sisustusesineiden vuoksi.
Hobbs London, Massimo Dutti, Prada, Paul Smith
En kaipaa mitään uusia liikeketjuja Suomeen, vaan kaipaan täällä jo olevilta, että he ottaisivat huomioon TAVALLISEN SUOMALAISEN NAISEN eikä vain noita itärajan takaa tulevia. Sellaisia kikkanoita ja hörselöitä ei täyspäinen suomalainen nainen ylleen pue. En kaipaa niinkään juhlavaatteita, vaan siistejä kohtuuhintaisia ja mielellään laadukkaita arkivaatteita työhön ja vapaa-aikaan. Varsinkin Itä-Suomessa vaateiden osto on nykyään toivotonta. On aika kumma, että liikkeillä on varaa pyllistää maksukykyisille asiakkaille kumarrellessaan ahkerasti itään. Sieltä tulee tietysti rahaa, totta, mutta ei se mielestäni oikeuta hylkäämääm kotimaisia asiakkaita.
Victoria's secret tulee ekana mieleen. Mä käyn Virossa ostoksilla. Sieltä löytyy nuorekkaita, mutta ei pissismäisiä vaatteita tälläselle lyhyelle ja pyöreähkölle naiselle. Valikoima on todella laaja Suomeen verrattuna. Varsinkin kun en halua näyttää teiniltä tai mummolta.
Ap, missähän mahdetaankaan noiden ja monien muiden ketjujen vaatteet valmistaa. Eilisen TV-ohjelman nähtyäni minusta tuli hyvin kriittinen kuluttaja. Olen jo aikaisemminkin boikotoinut halpamaissa tehtyjä vaatteita, mutta nyt yritän vältellä niitä sataprosenttisesti. Vai olisitko valmis ostamaan vaatteita, jotka on valmistettu tehtaissa, joissa työntekijät lukitaan sisälle ja teetetään jopa 19 tunnin työpäiviä muutamalla killingillä. Ostan ennemmin vaatteita harvoin, mutta niiden pitää sitten kestää vuosikausia. En kannata pintamuotia ja kertakäyttövaatteita.
Minä en halua tänne yhtää lisää halpavaateketjuja, joissa myydään järjestäen pelkkää huonolaatuista rytkyä.
Uniqlon haluaisin minäkin. Siellä on ihan parhaat arkiset perusrytkyt töihin, kun työnkuvaan kuuluu paljon lattialla istumista lasten kanssa.