Mitä vaatekauppaketjuja kaipaat Suomeen?
Minä kaipaan seuraavia: J.Crew, Club Monaco, Victoria's Secret, Whistles, Madewell, Abercrombie&Fitch/Hollister/Gilly Hicks, Aeropostale, Forever 21
Kommentit (96)
Komppaan, eilisessä ohjelmassa tuli hienosti esiin mm. se, että tuntilistoista on olemassa kaksi versiota, se joka näytetään esim. H&M:n edustajalle ja sitten se todellinen. Kun tarkastaja tulee paikalle on kaikki hienosti, eikä työntekijöillä teetetä järjettömiä tuntimääriä turvattomissa oloissa, mutta kun tarkastaja häipyy, meno on taas entisenlaista. Eilisessä ohjelmassa brittitoimittaja esitti sisäänostajaa ja hänelle esiteltiin, kuinka hienosti asiat ovat. Mutta kun kuvausryhmä jäi päivystämään vähän matkan päähän tehtaan portista totuus paljastui. Lapsityövoimaa ei sentään ollut, mutta työntekijöillä oli teetetty järjetön työpäivä. Aamu seiskasta yöhön kahteen kolmeen.
Minä ostan mieluiten saksassa tai tanskassa valmistettuja vaatteita. Ovat laadukkaita ja ajattomia ja hintakin on kohdallaan. Ei ihan halpaa, muttei järjettömän kallistakaan.
Parhaat duunivaatteet löytyy Massimi Dutista ja Banana Republicista. Ne kun saisi tänne!
Täällä kanssa yksi, joka etsi ihan idässä perusneuletta töihin. Monta kauppaa piti kiertää, ennen kuin löytyi järkevä. Kun osaisi tehdä itse :(. Osaan neuloa, mutta en ommella kappaleita yhteen.
Selittäkää nyt tyhmälle tuo joka toisen haluama Bershka. Tuotteethan näyttävät nettikaupan perusteella ihan Seppälä / KappAhl -tyylisiltä äärimmäisen tylsiltä tavisrievuilta. Mikä niissä on niin kivaa?
Massimo Dutti ja French Connection.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 22:21"]
Massimo Dutti ja French Connection.
[/quote]Eiks French Connectionia saa Stokkalta? Tosin valikoima siellä taitaa olla aika pikkanen :(
Vielä noista outleteista. Kommentoin tässä jo aikaisemmin tänään, olen siis se joka asuu Lontoossa. Tulin just takaisin TK Maxxilta ja löysin Ralph Laurenin bleiserin 17 punnalla (noin 20 euroa), normaalihinta 175 puntaa. Siis tämmöisiä alennuksia ei kyllä ikinä löydä Suomesta. Vaikka yleinen laatuvaatteiden hintataso täällä on tosin korkea, noi outletit on kyllä helmiä :)
No ei ainakaan mitään Primarkin tyylistä kertakäyttövaateketjua!! Aivan järjetöntä touhua.
Walmart, C&A, Kik, Zeeman, Wibra, Hema.
J.Crew, joka myös muuten Michelle Obaman lemppari.
Promod, Morgan, Desigual, GAP lapsille---ainoa vaan että vuosia ostin Pariisin GAPista lasten vaatteita ja viime kesänä pitkästä aikaa (Pariisissa), hirveitä rättejä oli suurin osa valikoimasta, mikä lie kun laatu tipahtanut niin alas entisestä. Tallinnasta löytyy Morgan, toki valikoimat eivät ole Pariisin tasoa..harmittaa kun tuo Promod meni konkkaan, taisi olla aivan väärässä paikassa City-Centerin kauppakeskuksessa 'piilossa' kuten moni sanoo..
Mun mielestä on ihan kiva jos vähän muutetaan tätä tylsää suomalaista valikoimaa naisellisemmaksi, kiitos venäläisten siis?!!
VS, Topshop, J. Crew, Vineyard Vines
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 19:18"]
VS, Topshop, J. Crew, Vineyard Vines
[/quote]
Lisäys: Bershka!
American Eagle, Topshop, Victoria's Secret, Forever21, New Look, Bershka, Pull&Bear, Primark
Outlet keskittymää kotimaisille merkeille (marimekko, parikka, vallila. lumi etc) Ja ulkomaisille laatumerkeille. Siis muutakin kuin itänaapureille suunnattuja.