Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Sannista (laulaja)?

Vierailija
07.01.2014 |

Silloin kun Sanni nousi pinnalle, niin ajattelin että joku levy-yhtiöäijien räsynukke, blondi pissis. No olinpa väärässä, ei pitäisi olla ennakkoluuloja. Sannihan kirjoittaa itse biisinsä ja yhdessä haastattelussa kritisoi joidenkin artistien varman päälle pelaamista eli halua mennä kultaista keskitietä. Sanni itse haluaa omaehtoisesti tehdä biisejä. Mä ainakin olen tykännyt, persoonallisia ovat. Pystyn lisäksi samaistumaankin joihinkin niistä hyvin ja sopii minun ikäistenkin sielunmaisemaan, oon siis 25v. :)

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en pidä hänen äänestä en yhtäään! Kuulostaaa ihan..... ääääääähh prinsessojaaa ja astronauttejaaaaa,vaihtuu kyllä joo radiokanava samantien!!!!! ihmeellistä musiikkkia ja sönkkäystä dementia a a a a a a  demedemendemen! Laulaaks se nenästä ???

Aaameen! Veit jalat suustani.

Vierailija
62/65 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanna olisi ollut ohjelmassa voice, yksikään tuoli ei olisi kääntynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmiä panolauluja tekevä melko tasapaksu artisti, pelkällä musiikillaan ei olisi koskaan pinnalle päässyt vaan tarvittiin levy-yhtiön ja julkisuuden apua siihen.

Vierailija
64/65 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää

Vierailija
65/65 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin tänään tällä palstalle, ja luin kommenttisi.

Vaikea ymmärtää, että miten tyrmäät Sannin Lauluäänen, sekä yhdistät sen, ettätiedä musiikista mitään? Oletkos itse jonkin sortin musiikkialan "vaikuttaja" kun tunnut tietävän kuka osaa Laulaa ja kuka ei. Tietenkin musiikkimaku on erilainen jokaisella, mutta hauskaa että arvostelet ja tyrmäät noin jyrkästi Sannin laulanjan taidot :D!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi