Mitä mieltä Sannista (laulaja)?
Silloin kun Sanni nousi pinnalle, niin ajattelin että joku levy-yhtiöäijien räsynukke, blondi pissis. No olinpa väärässä, ei pitäisi olla ennakkoluuloja. Sannihan kirjoittaa itse biisinsä ja yhdessä haastattelussa kritisoi joidenkin artistien varman päälle pelaamista eli halua mennä kultaista keskitietä. Sanni itse haluaa omaehtoisesti tehdä biisejä. Mä ainakin olen tykännyt, persoonallisia ovat. Pystyn lisäksi samaistumaankin joihinkin niistä hyvin ja sopii minun ikäistenkin sielunmaisemaan, oon siis 25v. :)
Kommentit (65)
Tykkäsin Aikakoneesta juuri Sannin takia. Hyvä ääni ja nätti nainen!
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 12:09"]
Tykkäsin Aikakoneesta juuri Sannin takia. Hyvä ääni ja nätti nainen!
[/quote]
Onks multa menny jotain ohi?
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 12:09"]Tykkäsin Aikakoneesta juuri Sannin takia. Hyvä ääni ja nätti nainen!
[/quote]Se oli muistaakseni Sani, nyt puhutaan parikymppisestä tulokkaasta Sannista, jolla ei ole Aikakoneen kanssa mitään tekemistä.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 12:09"]Tykkäsin Aikakoneesta juuri Sannin takia. Hyvä ääni ja nätti nainen!
[/quote]
Nyt ei ole kyse Sanista, joka on eri nainen.
[/quote]
Nyt ei ole kyse Sanista, joka on eri nainen.
Lässyttää laulaessaan tuo Sanni, hermo menee jos biisi tulee radiosta.
En henkilökohtaisesti tykkää hänen tyylistään laulaa. En sitten yhtään.
Kaippa jotkut sanoitukset ihan hyviä on, mutta en itse kuuntele.
Olen samaa mieltä siitä, että Sanni todellakin on ylimielinen.. Tiedän hänet myös ihan ihmisenä, käynyt samaa koulua kanssani ja jo siellä asenne oli se, että on muita parempi. Vaikka osa itsekirjoitetuista biiseistä ovatkin hyviä, niin nasaalisen äänen ja epämiellyttävän persoonallisuuden takia en tätä nuorta artistia tue.. On kuitenkin vielä ihan uusi tulokas, joten mitään syytä nostaa itseään jalustalle ei ole. Hieman nöyryyttä peliin niin arvostuskin Sannia kohtaan nousisi.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä siitä, että Sanni todellakin on ylimielinen.. Tiedän hänet myös ihan ihmisenä, käynyt samaa koulua kanssani ja jo siellä asenne oli se, että on muita parempi. Vaikka osa itsekirjoitetuista biiseistä ovatkin hyviä, niin nasaalisen äänen ja epämiellyttävän persoonallisuuden takia en tätä nuorta artistia tue.. On kuitenkin vielä ihan uusi tulokas, joten mitään syytä nostaa itseään jalustalle ei ole. Hieman nöyryyttä peliin niin arvostuskin Sannia kohtaan nousisi.
Sannin ylimielisyys ja itsekehu tuli esille myös Me Naisten haastattelussa reilu kuukausi sitten (ennen kuin Vain elämää alkoi), kun sanoi että jo koulussa oli niin paljon muita parempi että joutui olemaan yksin kun ei halunnut olla tavisten seurassa. Samoin hänen mielestään KAIKKI Suomessa tietää kuka ja kuinka hyvä ja mestarillinen hän on, ja hän pelkää ettei pian enää kykene liikkumaan julkisissa tiloissa kun kaikki huomaa hänet.
Ihana. Ainoa naisartisti josta pidän.
Hevityttö
Minusta hän on herttainen. On mukavaa katsella nuorta artistia, joka on itsevarma ja iloinen ja ilmaisussaan tasapainoisen avoin ihminen. Hänellä on ihana tapa hymyillä laulaessaan. Valitettavasti kuitenkin elämme Suomessa, jossa etenkään nainen ei saa olla terveen tasapainoisen itsevarma ilman että tulee leimatuksi "ylimieliseksi ja omahyväiseksi". Pitäisi 'ottaa anteeks ku oon olemassa ilme' ja punastella miesten seurassa.
Itsevarmuus ja ylimielisyys on kaksi eri asiaa, Sanni on kyllä molempia. Itsevarmuus on tietenkin positiivinen asia, varsinkin artistilla kun laittaa itsensä kokonaan likoon. Mutta voi olla itsevarma ilman, että katsoo muita nenänvartta pitkin ja pitää itseään muita parempana. Mielestäni on hienoa jos nainen uskaltaa olla omaitsensä ja on itsevarma, mutta koppava ja ylimielinen asenne ei vain ole ok. Sillä ei pitkälle pääse jos kuvittelee itsestään liikoja ja olevansa huippu, vaikka oikeasti onkin vain noviisi. Voi olla itsevarma, mutta silti nöyrä, eikä myöskään tarvitse olla mikään kynnysmatto.
Sannilla on kamala lauluääni ja rumat hampaat.
Laulujen aiheita ovat: monet kymmenet poikakaverit tai yhden yön hoidot, hiekkalaatikot, laskuhumala, baarissa pyöriminen ja humaltuminen, paskapäiden ikävöiminen. Ei oikein iske, ainakaan minuun. Kappaleet itsessään ovat tekotaiteellista paskaa, ja Sanni voisi palkata jonkun kirjoittamaan hänelle biisejä, kun ei itse selvästikään osaa.
Pisteenä iin päällä komeilee ylimielinen asenne, kulkee nokka pystyssä ja kuvittelee olevansa joku tärkeäkin. Hyi.
Mulle täysin yhdentekevä laulaja. Biisit huonoja, en tykkää äänestä, laulaa nuotinvierestä. Kitaraa ainakin osaa soitella, se on positiivista ja tietysti se, että tekee itse biisinsä, mutta en nyt häntä mitenkään erityisen lahjakkaana pidä. Sellainen tavallinen rallattelija, niitä riittää. Mutta mä olenkin musiikin suhteen todella vaativa, en jaksa kuunnella mitään tyhjänpäiväistä lässynläätä nenään honotettuna. Laulajalla pitää olla todella upea ääni, kokonaisuus huikaiseva, sanoissa syvyyttä. Vaatii siis paitsi suurta lahjakkuutta myös kokemusta, laulajien ääni paranee iän myötä.
Mutta en todellakaan mitenkään inhoa Sannia, enkä muitakaan lauleskelijoita, ihan vapaasti vaan, tuntuuhan heille kysyntää olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
07.01.2014 klo 03:29
mua vaivaa se lievä ylimielisyys, mikä siitä huokuu. Tietenkään artistin ei pidä olla mikään anteeksipyytelijä, mutta Sannin tapauksessa lievä vaatimattomuus voisi kaunistaa.
Mitä tarkoittaa ylimielisyys tässä yhteydessä? Minäkin olen Sannin uraa seurannut ja minusta hän ei ole itseään esille tuonut juuri ollenkaan persoonana. On hän jotakin sanonut suoraan, mutta niinhän sen pitääkin mennä. Kun nuori naisartisti sanoo suoraan mitä ajattelee musiikkibisneksestä, se on ylimielisyyttä? Kun samanikäinen rokkarikundi sanoisi samat sanat, niin hän on katu-uskottava ja kiinnostava persoona?
Se tarkoittanee sitä, että pissi on noussut hitusen hattuun. Sannin tapauksessa enemmän kuin hitusen.
Minusta ne hampaat ovat tosi kivat ja persoonalliset. Täällä on ihan koulukiusaajatasoista kommentointia, olenkin jo näin 30++ vuotiaana kokonaan jo unohtanut, kuinka ilkeitä parikymppiset voivat toisilleen olla.
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma tosi ylimielinen faneille. Kaveri kysyi keikan jälkeen yhteiskuvaa, muija tuhahti että "ei vitussa".
Nyt kyllä keksit ton. Sanni on juuri faneilleen todella sydämmellinen ja puhuu mukavasti. Tiedän kokemuksesta. Ei Sanni voisi ikinä noin sanoa. Muutenkin pidän Sannista ja kappaleistaan. Persoonallinen ja potentiaallinen nainen!
Pisteet siitä, että tekee itse biisinsä. Mutta henk.koht. en tykkää hänen äänestään, se sävy ei vaan kuulosta hyvältä miun korvassa. "Netflix-sarjoja, syön purkista.." ei myöskään iske. Persoonakin vähän ärsyttää, jotenkin vähän sellainen esitys päällä. Noh, nuori tyttö, jolla on aikaa kehittyä, mutta meikällä tuppaa vaihtumaan kanava, jos radiossa soi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma tosi ylimielinen faneille. Kaveri kysyi keikan jälkeen yhteiskuvaa, muija tuhahti että "ei vitussa".
Nyt kyllä keksit ton. Sanni on juuri faneilleen todella sydämmellinen ja puhuu mukavasti. Tiedän kokemuksesta. Ei Sanni voisi ikinä noin sanoa. Muutenkin pidän Sannista ja kappaleistaan. Persoonallinen ja potentiaallinen nainen!
Taisi olla lapsellisin kommentti mitä olen täällä aikoihin nähnyt. Olen tavannut Sannin useita kertoja (varmasti sinua useammin) työni puolesta, ja voin sanoa että valitettavasti hän on erittäin ylimielinen diiva joka ei arvosta fanejaan jotka hänen palkan kuitenkin maksavat. Myös asenne työkavereita kohtaan on alaspäin katsova, koska luulee olevansa niiiiin parempi kuin muut, luuli sitä jo yläasteella. Lisäksi Sanni on varmasti huonoin laulaja livenä mitä tästä maasta löytyy, joka ainoa sävel menee nuotin vierestä ja kuuntelu on jopa tuskallista. Joskus sisäkeikoilla käyttää mikrofonissa autotunea, mutta senkin huomaa selvästi kun ääni on robottimainen; myös playbackia harrastaa paljon.
Sannissa olisi potentiaalia biisin tekijänä, mutta tuolla asenteella ei kauaa huipulla patsastele, valitettavasti.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 04:46"][quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 03:29"]
mua vaivaa se lievä ylimielisyys, mikä siitä huokuu. Tietenkään artistin ei pidä olla mikään anteeksipyytelijä, mutta Sannin tapauksessa lievä vaatimattomuus voisi kaunistaa.
[/quote]
Mitä tarkoittaa ylimielisyys tässä yhteydessä? Minäkin olen Sannin uraa seurannut ja minusta hän ei ole itseään esille tuonut juuri ollenkaan persoonana. On hän jotakin sanonut suoraan, mutta niinhän sen pitääkin mennä. Kun nuori naisartisti sanoo suoraan mitä ajattelee musiikkibisneksestä, se on ylimielisyyttä? Kun samanikäinen rokkarikundi sanoisi samat sanat, niin hän on katu-uskottava ja kiinnostava persoona?
[/quote]En tarkoittanut ylimielisyydellä mitään mitä hän on sanonut. En ole nähnyt hänestä haastatteluja. Se on vaan se fiilis, mikä hänestä minulle välittyy, hieman leuhka ja on olevinaan. Joistakin ihmisistä taas huokuu tietty lämpö ja ystävällisyys, sellainen joka saa ajattelemaan, että tuon kanssa olis varmaan kiva hengailla. Sannista semmoista ei välity. Se on siis vaan se fiilis, jonka saa, kun katsoo silmiin, ennenkuin edes paremmin tuntee. Molemmissa tapauksissa totuus voi toki olla ihan muuta.