Aasialaiset näyttää samanlaisilta...
Fox-kanavalta tulee tällä hetkellä Asian Music Awards. Välillä kuvataan yleisöä, nuo naiset näyttävät toisiltaan, vain tyyli eri. Yleisössä myös kuvattu miesporukkaa, jolla suurin piirtein samanlaiset vaatteet. Kuin toistensa kopioita! Ja minulla muuten on tosi hyvä kasvomuisti, muistan vuosienkin takaa ihmisten kasvot, vaikka olisivat olleet puolituttuja. Eli muistini rekisteröi ihmisten erilaisia kasvojen piirteitä. Se on kyllä totta, kun sanotaan, että aasialaiset samannäköisiä... ;)
Kommentit (25)
Meistä he saattavat näyttää samanlaisilta, koska olemme tottuneet etsimään eroja vähän eri piirteistä.
Näemme aasialaisen ja pistämme mieleen vain, että mustat hiukset, tummanruskeat "vinot" silmät jne. Ymmärrettävästi he itse eivät pistä tuollaisia merkille, koska kaikilla on siellä samat ominaisuudet.
Mitä enemmän katsoo "samannäköisiä" ihmisiä sitä paremmin alkaa huomaamaan erot. Identtiset kaksoset näyttävät aluksi ihan samalta, mutta lopulta alkaa huomaamaan, että esim. kasvot ovat kuitenkin erilaiset ja heidät erottaa kun tietää mitä piirteitä etsii.
Ei mun mielestä kyllä melkein yhtään:D tai no voihan se johtuusiitä et kuuntelen kpoppia ja katon niit videoit XD
No niin ovat. Kun lehdessä on kuva edesmenneestä Jasser Arafatissa tai Saddam Husseinista, luulen aina heitä thaimaalaiseksi tanssijatytöksi. Niin ovat saman näköisiä nuo aasialaiset.