Oletko nähnyt koskaan mt-ongelmaista jolla on hyvä vartalo?
mt-ongelmaista joka on hyvässä kunnossa?
Ne on aina lihavia tai hoikkia huonoryhtisiä löllöjä.
Kommentit (51)
kiitos nro 40. olen 42v. t.nro 30.
Mielenterveysongelma ei lue otsassa eikä sen erottaminen päälle päin ole mahdollista edes lääkäritädille. Kauniita, komeita ja fiksuja mielenterveysongelmaisia on maailma pullollaan. Lopettakaa lapsellinen ja pahansuopa negatiivisen leiman lietsominen. Kiinnostaisi tietää millainen on ketjun aloittaja - yläasteella oleva koulukiusaaja? T.Lääkäritäti
Minä. Umpihullu mutta liikunnasta pitävä, kauniiksi sanottu. Eikä kai musta nää että oon dingdong. Ehkä.
Huoh. Aika suppea maailmankuva AP:lla. Ei mielenterveysongelmat läheskään aina näy ulospäin.
Vierailija kirjoitti:
Minä. Umpihullu mutta liikunnasta pitävä, kauniiksi sanottu. Eikä kai musta nää että oon dingdong. Ehkä.
toivottavasti saavat sut kuntoon :)
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Aika suppea maailmankuva AP:lla. Ei mielenterveysongelmat läheskään aina näy ulospäin.
Entäs sellainen Frankesteinin korkea otsa?
En ole. Kaikki masennusta sairastavat (itseni mukaan lukien) olemme tankkeja. Ennen masennusdiagnoosia ja lääkityksen aloitusta olin koko elämäni alipainoinen 26-vuotiaaksi asti. Nyt lihava.
Entinen tyttoystavani. AFn malli, kelpaisi mihin tahansa kansikuvaan viela nykyaankin facen perusteella. Xania kului :D
Vierailija kirjoitti:
Entinen tyttoystavani. AFn malli, kelpaisi mihin tahansa kansikuvaan viela nykyaankin facen perusteella. Xanaxia kului :D
On myos yliopistokouluttettu hyvin arvosanoin. Nykyaan isolla globaalilla firmalla toissa. Varmaan add bipo mita lie.
Siis asia on päinvastoin! Usein hullut nsiset on hotteja. Tässä selvennys
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 06:16"]
nro 30 jatkaa: olen lihonut 10 kiloa ketipinorin takia. ahdistaa. käyn itse jumpissa 5 kertaa viikossa. olin siis ennen 48kg.
[/quote]
Ukon että ahdistaa, varsinkin jos se kehonmuutos on ollut nopea. Itse sain aikamoiset kriisit ensimmäisen raskauden kohdalla niistä peräti 4 kilosta jotka tuli. Toinen meni jo vähemmin kriisein kun tajusin että eihän tämä pysyvää ole. Mutta usko mua kun mulla on varmaan ikää enemmän kuin sulla, ihmisen ei kuulu olla täydessä tikissä joka hetkeä elämästään. Se vaan on pakko hyväksyä, ja nostaa suuntaa välillä ylöspäin. Sulla on nyt tuollainen hetki, mutta tulee aika kun sä pääset lääkityksestä eroon tai tasapainoon sen kanssa, ja pääset omaan kroppaasi. Peili tekee susta läskimmän nyt jos pää on sekaisin, koska ylipainoa sulla ei kuitenkaan ole. Tulee vielä parempi aika :)