Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko nähnyt koskaan mt-ongelmaista jolla on hyvä vartalo?

Vierailija
06.01.2014 |

mt-ongelmaista joka on hyvässä kunnossa?

Ne on aina lihavia tai hoikkia huonoryhtisiä löllöjä.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, vaikka jollain hyvävartaloisella olisi tietämättäsi mt-ongelmia? Eivät ne aina näy päälle päin,

Vierailija
22/51 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.. Peilistä näen. Siinä on pakko-oireiden masennuksen riivama ihminen. Ihminen joka on fyysisesti huippukunnossa. Siinä epäsointu on suuri kun psyyke ei ole fyysinen minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi noista ap.n mainitsemista Catherine Zeta-Jones on?

Vierailija
24/51 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä koskaan tavannut mt-ongelmaista, jolla oisi huono vartalo. Joten...

Vierailija
25/51 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 22:36"]

Ja sinä tunnet kaikki mielenterveysongelmaiset? Ääliö.

[/quote]

Tuskinpa aloittajakaan tuntee. Ja silti yleistää. Ääliö!

Vierailija
26/51 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan se teini-äiti saritakin on mt-ongelmainen, mutta hoikka on kyllä kuin mikäkin. 

Vierailija
27/51 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta tunnen, yksi tuttavani on todellinen kaunotar, kasvot ja kroppa, koko paketti. Käyttäytyy hyvin ja miellyttävästi, sosiaaliset taidot kiitettävät - tosin jos katsoo hieman tarkemmin, näkee hymyjen takana mietoa kiusaantuneisuutta, mutta harvoinhan ihmiset kovin tarkasti katsoo. Yleensä saa siis muut tuntemaan olonsa hyvin mukavaksi seurassaan, ja johtaa keskustelua hienovaraisesti, "ottaen vastuun" kanssakäymisen sujuvuudesta. Loistavia arvosanoja (tosin jos taas katsoo tarkasti, huomaa lukuisia poissaoloja). Silti sairastaa useita traumaperäisiä mielenterveydenhäiriöitä, ei "pelkästään" masennusta vaan ihan sellaisia, jotka helposti leimaavat sinut hulluksi rahvaan silmissä. Eli ei sitä kaikissa tapauksissa näe lainkaan, jos ei tiedä mitä etsii - päinvastoin, niinkuin ylläkuvailemani henkilö, sairastunut saattaa panostaa sairautensa piilottamiseen niin paljon, että päätyy näyttämään (ja näin ehkä olemaankin) mallikansalainen.

Vierailija
28/51 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 23:48"]

No johan se teini-äiti saritakin on mt-ongelmainen, mutta hoikka on kyllä kuin mikäkin. 

[/quote]

Sehän on just plösähtänyt hoikka, fitnesskissan vastakohta!

Vierailija
29/51 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 23:48"]

[/quote]On hoikka, mutta hirvittävän ruma kasvorautoineen. Eikä se vartalokaan mitenkään timmi ole.

Vierailija
30/51 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla miehellä on ollut. Psykoosia, masennusta...

Hän oli tuolloin ja on yhä hyvännäköinen ja vartaloltaan urheilullinen, hoikka ja lihaksikas.

Voisin kuvitella, että moni mt-ongelmainen on ylipainoinen löllö, jos ei ole voimia tai halua pitää huolta itsestään. Tai vastaavasti alipainoinen ja -ravittu.

Vierailija
31/51 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen 165cm, 58kg. Sairastan epävakaata persoonallisuushäiriötä. Ketipinor nosti painoani 10kg. Ennen painoin 48kg.

Vierailija
32/51 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 22:27"]mt-ongelmaista joka on hyvässä kunnossa?

Ne on aina lihavia tai hoikkia huonoryhtisiä löllöjä.

[/quote]

On sulla mietinnät, ihanko tällainen välähti mieleen

Vierailija
33/51 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, sairastan paniikkihäiriötä ja masennusta, olen silti pitkä, hyväryhtinen ja kaunis nainen.

Vierailija
34/51 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulla oli keskivaikea masennusjakso, treenasin pakonomaisesti. Myös kilpailin lajissani ja voitin, mikä on jälkikäteen yllätys itsellenikin. Se on paljon kiinni siitä, mikä riivaa ja millä tavalla se oireilee. Olen hyvässä kunnossa yhä edelleen, vuosien jälkeen. Mutta nyt mulla on kunnossa elämässäni muutkin asiat, kuin kroppa.

Vierailija
35/51 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 05:42"]

Kun mulla oli keskivaikea masennusjakso, treenasin pakonomaisesti. Myös kilpailin lajissani ja voitin, mikä on jälkikäteen yllätys itsellenikin. Se on paljon kiinni siitä, mikä riivaa ja millä tavalla se oireilee. Olen hyvässä kunnossa yhä edelleen, vuosien jälkeen. Mutta nyt mulla on kunnossa elämässäni muutkin asiat, kuin kroppa.

[/quote]

Niin ja ettet luulis että mulla oli vain vähän alakuloa, niin olin useamman lyhyen jakson pöpilässä ja pitkän ajan päiväsairaalassa :D Käytin pöpilässäkin liikunta- ja punttisalia :D

Vierailija
36/51 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymys nro 34: pituutesi ja painosi?

Vierailija
37/51 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 05:49"]

kysymys nro 34: pituutesi ja painosi?

[/quote]

Olin painoluokkaurheilija, nykyisin painoa on entiseen verrattuna n. 2,5 kg enemmän. Muuta en viitsi vastata anonymiteettiin vedoten.

Vierailija
38/51 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 30 kyseli. olin itse tai siis olen 165cm ja 58kg. ootko paljon kevyempi?

Vierailija
39/51 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 06:03"]

nro 30 kyseli. olin itse tai siis olen 165cm ja 58kg. ootko paljon kevyempi?

[/quote]

En, suht samoissa mittasuhteissa. Liikun edelleen verrattain raskaasti ja paljon, joten se on aivan hyvä paino. Kuten varmaan sullakin.

Vierailija
40/51 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 30 jatkaa: olen lihonut 10 kiloa ketipinorin takia. ahdistaa. käyn itse jumpissa 5 kertaa viikossa. olin siis ennen 48kg.