Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt koskaan mt-ongelmaista jolla on hyvä vartalo?

Vierailija
06.01.2014 |

mt-ongelmaista joka on hyvässä kunnossa?

Ne on aina lihavia tai hoikkia huonoryhtisiä löllöjä.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Eilen juoksin lähemmäs kymmenen kilometriä. Sit valvoin yöllä neljään koska olin saanut edellisenä päivänä kuulla erittäin hyvän uutisen ja se aina laukaisee jonkun pelkotilan jossa irrationaalinen persoonallisuuden osa pelkää tulevansa rangaistuksi siitä että jotain hyvää tapahtui.

Vierailija
2/51 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Eilen juoksin lähemmäs kymmenen kilometriä. Sit valvoin yöllä neljään koska olin saanut edellisenä päivänä kuulla erittäin hyvän uutisen ja se aina laukaisee jonkun pelkotilan jossa irrationaalinen persoonallisuuden osa pelkää tulevansa rangaistuksi siitä että jotain hyvää tapahtui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/51 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/51 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä tunnet kaikki mielenterveysongelmaiset? Ääliö.

Vierailija
6/51 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen osa persoonnallisuudesta lähetti viestin?

Vierailija
7/51 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt hyvännäköisiä mielenterveysongelmaisia. Ja mielenterveysongelma ei välttämättä tai edes yleensä näy päälle. Et tiedä, onko vastaantulevalla kaunottarella tai komistuksella mt-ongelma.

Vierailija
8/51 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä, joka oli tenniksenopettaja ja bipo

Vierailija
9/51 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mt ongelmia, ei varmaankaan ehdi panostaa ulkonäköönsä ts jaksa panostaa. Miksi asia kiinnostaa sinua?

Vierailija
10/51 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mt ongelmia, ei varmaankaan ehdi panostaa ulkonäköönsä ts jaksa panostaa. Miksi asia kiinnostaa sinua?

Vierailija
11/51 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/51 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Vierailija
13/51 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mt ongelmaiset on yhtälailla hyviä ihmisiä ko muukki

jos joku esim murtaa jalan nii menetkö arvostelemaan häntä?

ja kyllä, olen nähnyt montakin:) olen seurustellut kahden mt ongelmaisen naisen kanssa, kummatkin varsin kuumia tapauksia:)

tuttavapiiriini kuuluu myös muita joilla on mt ongelmia, he käyvät salilla, harrastavat liikuntaa ja syövät terveellisesti ihan samalla tavalla kuin kuka tahansa "terve" ihminen

normaalisti en täällä vastaile pahemmin näihin keskusteluihin, mutta tämä pisti kyllä niin vihaksi että oli pakko vastata...

ps. itselläni on/on ollut ruokafobia, pakko-oireinen häiriö, kaksisuuntainen mielialahäiriö sekä paniikkihäiriö, nuista huolimatta olen hyvässä kunnossa ja saanut positiivista palautetta ulkonäöstäni

en siis väitä olevani mikään älyttömän kaunis nainen, mutta liian laiha/lihava/huonoryhtinen tms en ole

Vierailija
14/51 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Olen nähnyt monia.

Mielenterveysongelmaisiakin on monenlaisia. Kaikki mielenterveysongelmaiset eivät suinkaan syö turvottavia lääkkeitä.

Vierailija
15/51 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä avaus. Aika usealla on mt-ongelmia, eikä se näy välttämättä päälle päin. Tietysti pahasti mt-ongelmaiset esim skitsofreenikot ovat usein hoitamattoman näköisiä, koska sairaus vie voimat.

Vierailija
16/51 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mallimaailmassahan riittää noita ns. hyväkroppaisia, jotka kärsivät anoreksiasta ja muista mt-ongelmista. Ylläri.

Vierailija
17/51 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriöinen serkkuni on jumalaisen kaunis. Vartalo on kuin mallilla. Kaverin ex oli myös todella hyvännäköinen ja hyvävartaloinen, mutta ihan pimpelipom, epävakaa persoonallisuus.

Itseasiassa muutenkin harva tuntemani tosi hyväkroppainen ja hyvännäköinen ihminen on kovin tervepäinen. En nyt väitä että kaikilla, mutta tosi monilla on ihan häiriintynyt kehonkuva ja jotain pakkomielteisyyttä sen kanssa (ihan itse ovat tunnustaneet). Tosin kyllä myös tuttavapiirini lihavimmilla on monilla jotain mielenterveysongelmia, yleensä juuri masennusta.

Vierailija
18/51 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen, monia. tyylikkäitä, trendikkäitä, klassisen kauniita, komeita, herttaisia, söpöjä , fiksuja mukavia ihmisiä. ihmisiä jotka harrastavat, ovat kouluttautuneita ja käyvät töissä. ikinä ei uskoisi päällepäin että taustalla voi olla rankkojakin psykoosijaksoja. tietysti heidän vastapainona on myös se toinen ryhmä, jonka perusteella kaikki mt-ongelmaiset leimataan. 

t. hoitaja. 

Vierailija
19/51 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet vahvat psyykelääkkeet turvottavat voimakkaasti, joten siitäkin voi tulla mielikuva, että kaikki mielenterveysongelmaiset ovat lihavia.

Suurin osa mun tuntemista mieleltään terveistä ihmisistä on kyllä semmoisia peruspullukoita ennemmin kuin superhyväkroppaisia. Perusterveelliset elämäntavat ja liikuntaa terveyssuositusten mukaan eivät riitä läheskään mihinkään fitness-kuntoon, vaan siihen vaaditaan aika paljon enemmän. Hyvään terveyteen riittää paljon vähemmän kuin esteettisesti miellyttävään vartaloon (etenkin jos ei ole ihan nuori enää tai omaa huippugeenejä mm. rasvan sijoittumisen suhteen).

Vierailija
20/51 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut paljon diagnosoidusti mielenterveysongelmaisia. Yksi liian laiha (anoreksia) ja kaksi aika pulskaa (bipo ja persoonallisuushäiriöinen). Kaikki me muut (kyllä, minäkin) ollaan normaalivartaloisia. Joukkoon mahtuu kaikenlaisia miehiä ja naisia masentuneista skitsofreenikoihin. Elämänhallinta kusee joltain osin monelta, kun sairaus riehuu pahimmillaan, mutta ei se tee kenestäkään automaattisesti velttoa plösöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi