Lempi teiniäiti?
Itse sanon Demi ja Sanna. Kahdesta muussta en pitänyt, olivat liian huomionhakuisia.
Kommentit (19)
Sanna on ihan ykkönen :D Mut kyl ne muutki on tosi ihania, paitsi se Sarita joka sais hypätä suohon paskoine selityksineen ja syineen....
Demistä tykkäsin eniten! Sanna sitten hyvänä kakkosenä.
Demi, Sanna ja Roosa. Saritasta ei äidiksi olekkaan. Ärsyttää syvästi katsoa tuota Saritan pelleilyä kun itse kärsin lapsettomuudesta.
Selvästi järkevin ja mukavin on Sanna ja kuinka kiltti onkaan hänen poikansa, niin suloinen ja hyvin kasvatettu.
Ehdottomasti ihana Sanna ja Roosa, jotka molemmat handlaavat hommat hienosti! Oikeasti iso hatunnosto noille nuorille naisille!
Jos yksi pitää sanoa, niin Roosalle lentää ääni täältä. Sannakin on super, mutta niin järkevä, etten osaa pitää häntä teiniäitinä :)
Roosa on munkin suosikki! Sanna hyvä kakkonen, muista en pitänyt ollenkaan.
Roosalle annan pisteet, suloinen. Ihmetytti vaan kun ekassa jaksossa kertoo lähes viiden vuoden suhteen päättyneen ja joutuneensa jäämään yksin, kun poikakaveri ei halunnut tulla isäksi. Tunsin silloin sääliä roosaa kohtaan ja mietin että mikähän lapsellinen pelle tuo p.ystävä. Mutta seuraavassa jaksossa isäehdokkaita oli jo monta, eli Roosa on pettänyt silloista poikakaveria joten ei itsekään mikään puhdas pulmunen?! Ihmettelikö muut? Vai onko mulla jääny joku tieto välistä.
Roosalle annan pisteet, suloinen. Ihmetytti vaan kun ekassa jaksossa kertoo lähes viiden vuoden suhteen päättyneen ja joutuneensa jäämään yksin, kun poikakaveri ei halunnut tulla isäksi. Tunsin silloin sääliä roosaa kohtaan ja mietin että mikähän lapsellinen pelle tuo p.ystävä. Mutta seuraavassa jaksossa isäehdokkaita oli jo monta, eli Roosa on pettänyt silloista poikakaveria joten ei itsekään mikään puhdas pulmunen?! Ihmettelikö muut? Vai onko mulla jääny joku tieto välistä.
Roosa on haisellut aivonsa pihalle niillä toluillansa ja comfortilla.Sarita taas pilannu elämänsä.
Roosa mielestäni paras näistä. Sanna toki myös hyvä tyyppi, mutta huomaa hänestä, että lapsen kanssa on jo mennyt useampi vuosi. Toivottavasti muillakin teiniäideillä olisi yhtä hyvä tsemppi parin vuoden päästä, esim. jaksavat keskittyä opintoihin (ja pääsevät opiskelemaan) kuten Sanna.
Sanna, Demi ja Roosa vastuuntuntoisia äitejä. Saritan juttu on surullinen. Toivottavasti hän saa asiansa kuntoon, ei peli ole vielä menetetty.
Sanna mun suosikki, Demin perhe elämää kiva katsella, tosin mua ärsyttää jostain syystä sen ja ilen puhetapa aikas paljon. Roosa puhuu mun mielestä ihan hassuja, tuntuu että yrittää sarjan alussa antaa oikeen hyvän kuvan itsestään mutta sitten ei ihan onnistunutkaan kun alkoi selvitä niitä isäehdokkaita yms. Ensin aattelin, että ihan fiksuhan se on, jos on jättänyt poikaystävänsä kun siitä ei isäksi olisi, mutta taisi käydä niin että poikaystävä lähti, enkä ihmettele ettei halua tuohon naiseen pahemmin yhteydessä olla.. Ties vaikka Roosa olis sille aluksi sanonut että susta tulee isä, mutta toinen on halunnut tehdä testit niin on alkanut karu totuus vähän paljastua..
Minä itse:) jos ohjelmasta pitää joku valita (olen kai yhden jakson katsonut) niin se vähän miesmäinen kiva nainen:)