Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heteronaiset! Huomaatteko kun toinen nainen yrittää iskeä teitä?

Vierailija
12.10.2020 |

Itse en kiinnitä huomiota, mutta kaveri aina kommentoi, että minua yritetään iskeä, kun itse olen siinä luulossa että kyseessä on ihan asiallista jutustelua vain.
Mutta kaverilla (hetero myös) on joku lesbotutka, joka ainakin toisinaan osuu oikeaan. Kysymys siis kuuluu, voiko lesboja jotenkin ”aistia” ja miten kehittää itsessään sitä puolta, ettei vahingossakaan lähettäisi mitään singnaaleja jotka rohkaisevat lesboa tulemaan juttusille siinä mielessä. Ystävällinen, taka-ajatukseton juttelu ei haittaa, mutta en pidä siitä, että joku nainen lähestyy minua siinä mielessä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla lepso itse.

Vierailija
2/24 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos puhut henkilön kanssa ja lipaiset huulia samalla niin se saatetaan tulkita että olet kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on joskus baarissa sanonut, että tuo nainen yritti ihan selvästi iskeä sinua. Minä kun luulin, että se tuli muuten vain juttelemaan mukavia :D

Vierailija
4/24 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi sellainen ominaisuus, joka kertoisi heti että naiset ei nappaa?

Vierailija
5/24 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlaisia kokemuksia. Tykkään pukeutua naisellisesti ( hameet, korkkarit, pitkät hiukset auki jne) ja tuntuu että naiset tulevat iskemään, eivätkä miehet.

Vierailija
6/24 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi sellainen ominaisuus, joka kertoisi heti että naiset ei nappaa?

Ylipaino, tyylitön pukeutuminen, homssuisuus ym.

T. Kaunis ja sexy lesbo

Vierailija
7/24 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huomannut baareissa aina samojen naisten hössöttäneen siitä kuinka joku nainen taas yritti iskeä. Vierestä seurattuna en koskaan ole huomannut muuta kuin normaalia jutustelua. Olen alkanut ajatella että liittyy näiden naisten fantasioihin samasta sukupuolesta.

Vierailija
8/24 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen huomannut baareissa aina samojen naisten hössöttäneen siitä kuinka joku nainen taas yritti iskeä. Vierestä seurattuna en koskaan ole huomannut muuta kuin normaalia jutustelua. Olen alkanut ajatella että liittyy näiden naisten fantasioihin samasta sukupuolesta.

Ei todella liity, ainakaan minun kohdallani! Pahaa-aavistamattomana juttelen takaisin ilman mitään taka-ajatuksia, kunnes kaveri tulee sanomaan että nyt lähdetään. Jälkikäteen tulee likainen olo ja jotenkin tyhmä, miksen taas tajunnut?!

Ap

Vierailija
9/24 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo koskaan kukaan nainen yrittänyt iskeä. Liikun kyllä aina miesten seurassa. Johtuisko siitä?

Vierailija
10/24 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on vaikeaa jopa bi-naisena. Siksi pyrinkin aina ensin ystävyyssuhteeseen, ja ne ovatkin tärkeimpiä. Syviä, keskustelevia, yhdessä kokevia. Kaikkein ”kauheimpia” ovat naissuhteet/naiset, jotka käyttävät toista naista kaatopaikkana miessuhteidensa selvityksessä/kaipuussa/etc. Näistä hankkiudun eroon asap. On paljon naisia, joiden koko elämä keskittyy miesten ympärille/näiden miellyttämiseen. Väristys.

Vierailija
11/24 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni iskettiin parikymppisenä ahkerasti naisten taholta Helsingin yössä. Joskus oikein harmitti, että miksi ne miehet ei koskaan tulleet samalla lailla juttelemaan.

Vierailija
12/24 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon useamman kerran huomannut, mutta ekalla kerralla en tajunnut, olin niin nuorikin.

Vierailija
13/24 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on muutama negatiivinen kokemus näistä heteronaisista, jotka on päättäneet, että olen lesbo ja mun on siis näin ollen pakko olla heistä kiinnostunut. Sitten ne aina kännissä tulee iholle hinkuttamaan, mikä on erittäin noloa ja epämiellyttävää. Et semmonen "tutka" sitten... 

Vierailija
14/24 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on kateellinen karismallesi ja koettaa väittää niitä sinusta kaverimielessäkin pitäviä naisia kateuksissaan "lesboiksi". Muistan, kun nuorena ja nättinä naisena juttelin yhden maalaispojan kanssa ihan mukavasti laivalla, niin sen nuoren miehen veli tai kaveri huikkasi sille pojalle, että "pysy kaukana tuosta naisesta - se on hu*ra, etkö tajua?".

Ja siis olin neitsyt ja kiltti yliopisto-opiskelija, mutta juttelin vain rennosti ihmisten kanssa sekä olin ihan näyttävän näköinen, mutta en todellakaan mikään maksullinen, enkä ollut koskaan seksiä harrastanut muutenkaan. Se kaveri/veli oli vain joko kateellinen tai todella ennakkoluuloinen/rajoittunut.

Vierailija
15/24 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole _koskaan_ nainen koettanut missään iskeä, mutta miehet kylläkin välillä. Olen bi-nainen ja enemmän naisiin päin. Ei ole kyllä ollut suhdettakaan samasta syystä naisten kanssa. Olen joskus koettanut tehdä aloitteita naisten suuntaan, mutta en saanut mitään vastakaikua (muutama heistä oli lesbojakin, mutta eivät kiinnostuneet minusta).

Missä piireissä liikut ja miten pukeudut, ap? Voisin saada siitä vinkkejä itsellenikin, kun minusta tosiaan naiset eivät ole IKINÄ kiinnostuneet missään.

T. Hoikka ja pitkähiuksinen, luonnollisen näköinen nainen

Vierailija
16/24 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Other kirjoitti:

Itsellä on muutama negatiivinen kokemus näistä heteronaisista, jotka on päättäneet, että olen lesbo ja mun on siis näin ollen pakko olla heistä kiinnostunut. Sitten ne aina kännissä tulee iholle hinkuttamaan, mikä on erittäin noloa ja epämiellyttävää. Et semmonen "tutka" sitten... 

Olen bi-nainen ja kukaan nainen ei koskaan lähesty missään (kävin nuorena jopa kerran lesbobileissä, eikä sielläkään kukaan tullut juttelemaan tai flirttaillut). Enkä ole koskaan kokenut naisen läheisyyttä edes. Miehen löytäminen on about äärettömästi helpompaa minulle.

Vierailija
17/24 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on vain kerran tullut sellainen olo. Kyseinen nainen oli myös "lesbon näköinen" (ei niin perinteisen naisellinen tyyliltään). Siinä hymyssä ja kommunikointityylissä oli jotain sellaista. Aloin vältellä, koska en halunnut antaa vääriä signaaleja. Ihan mukava ihminen ja tavallaan tietysti imartelevaa. Satavarma nyt ei voi koskaan olla, mutta yhden kerran vain on tullut sellainen olo.

Vierailija
18/24 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

?? ei voi olla huomaamatta ku niin jätkän elkein kovaäänisesti ja röyhkeästi lähettyville etsiydytään selvästi vihjaillen tai jopa ehdotellen

🙄

Vierailija
19/24 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Kiinnostava aihe.

Vierailija
20/24 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai missä heitä voisi tavata? Ennen oli Lepakko Helsingissä, mutta nykyään paikkoja on liikaa. Ja miehiä myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi