Heteronaiset! Huomaatteko kun toinen nainen yrittää iskeä teitä?
Itse en kiinnitä huomiota, mutta kaveri aina kommentoi, että minua yritetään iskeä, kun itse olen siinä luulossa että kyseessä on ihan asiallista jutustelua vain.
Mutta kaverilla (hetero myös) on joku lesbotutka, joka ainakin toisinaan osuu oikeaan. Kysymys siis kuuluu, voiko lesboja jotenkin ”aistia” ja miten kehittää itsessään sitä puolta, ettei vahingossakaan lähettäisi mitään singnaaleja jotka rohkaisevat lesboa tulemaan juttusille siinä mielessä. Ystävällinen, taka-ajatukseton juttelu ei haittaa, mutta en pidä siitä, että joku nainen lähestyy minua siinä mielessä.
Kommentit (24)
mua ei tosiaan haittaa, jos lesbot tulee jutteleen. En itsekkään vaistoa naisista lesboutta. Mulla on kyllä homotutka, eli näen miehistä aika äkkiä, mihin suuntaan he ovat kallellaan. Olen jopa ystäväpiiriä häkellyttänyt "kyvylläni".
En ymmärrä, miksi pitää pahastua tai "häipyä vähän äkkiä", jos lesbo tulee juttusille?
Itse juttelen ja jos tulee puheeksi joku "syvällisempi", niin teen heti selväksi että olen hetero enkä ole "sillä tavalla" kiinnostunut. Voi sitä silti ystävä olla ja jutskailla?
Ihan samoin toimin jätkien kanssa, jotka tulee jutteleen mutta joiden kanssa en halua lähempää suhdetta. Ei kai sitä heti pidä "päätä poikki purra"?
Miksi yrität tehdä ongelmaa tyhjästä? Et kai sinä kaikista niistä miehistäkään tykkää, jotka tulevat juttelemaan, vai tykkäätkö? Eli kun sinä nyt kysyt "miten kehittää itsessään sitä puolta, ettei vahingossakaan lähettäisi mitään singnaaleja jotka rohkaisevat lesboa tulemaan juttusille siinä mielessä", niin yhtä hyvin voisit kysyä "miten kehittää itsessään sitä puolta, ettei vahingossakaan lähettäisi mitään singnaaleja jotka rohkaisevat epäkiinnostavaa miestä tulemaan juttusille siinä mielessä?"
Vastaus kumpaakin on: et mitenkään. Sinä et voi päättää, kuka sinuun ihastuu. Voit vain ystävällisesti torjua vääränlaiset lähestymiset.
Sun kaveri on ihastunut suhun ja pitää kaikkea sun saamaa huomiota iskemisenä
En ole onneksi kokenut mitään naikkosten iskemisyrityksiä. Ainakaan tietääkseni. Katseet kyllä huomaan XDDDDD