Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rasittava elohiiri silmässä aamusta asti, apua!

Vierailija
12.10.2020 |

Mikä ihme tähän auttaisi? Heräämisestä saakka vasemman silmän alaluomi nykinyt elohiiren takia. Nykiminen näkyy peilistä katsoessa ja on lähes jatkuvaa. Olen jo ottanut lisäravinteita, mm. magnesiumia, ja laittanut silmätippoja, pitänyt silmää kiinni, hieronut sitä... Mutta mikään ei auta.

Pää hajoaa, mitä oikein teen että tämä nykiminen loppuisi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuiki tavallinen vaiva joka menee itsestään ohi. Voi johtua liiasta esim. tietokoneitten näytön tapituksesta. Ja myös stressistä. Pidä taukoa tietsikoitten ym. katsomisesta. Rentouta silmiä. Silmä rentoutuu kun katsoo kauas. Jos vaiva jatkuu kauan niin kannattaa mennä lääkäriin, vaikka viikon, voi johtua esim.kilpirauhasen liikatoiminnasta. Stressi voi myös aiheuttaa. Pidä pitempi tauko tietsikoitten ym. kanssa. Katsele kauas. Elohiiri on harmiton ohimenevä vaiva.

Vierailija
2/7 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsas kahvin juonti voi myös aiheuttaa. Katsele kauas. Taukoa tietsikoitten ym. katsomisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diatsepaami auttaa, eikun lääkäriin.

Vierailija
4/7 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elektrolyyttejä ja vettä

Vierailija
5/7 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät joutuvat koville jos tuijottaa paljon tietokoneita jne. Silmiä pitää lepuuttaa usein. Yli 20 min ei pidä katsoa tietokoneen, älypuhelimen jne näyttöjä. 20 min välein katse kaukaisuuteen ja katsella ainakin puoli min. Kannattaa pitää kunnon taukoja. Ihmisen silmä ei ole evoluution aikana tottunut siihen, että koko ajan rullataan tietsikoitten ja puhelimien näyttöjä. Ne rasittavat silmälihaksia, silmä tekee työtä katsoessaan lähelle. Katse kauas, se lepuuttaa silmiä. Tämä on ihan silmätautien erikoislääkärin ohjeita, jotka olen lukenut.

Vierailija
6/7 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on magnesiumia, kokeile sitä. Vettä kannattaa myös juoda, mutta samalla huomioda se, että saat myös suolaa, ettei vesi tule läpi.

Mulla oli otsassa varmaan kuukauden, kun ensimmäunen lapsi oli vauva.

Vierailija
7/7 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nostaa aihe, mulla on ollu elohiiri oikeessa silmässä jo puoli vuotta ja joka päivä se nykii aina ku vähänki kovempaa puristan silmää kiinni.. Mulla on ollu elohiiriä pienestä lapsesta saakka, ja esim mun pohkeet värisee oletettavasti koko ajan, koska aina ku katon pohkeita nii lihakset väreilee mutta en vaan ite ees tunne sitä. Lisäks elohiiriä on ihan ihme paikoissa esim korvakäytävässä ja kielissä, todella rasittavasti viikottain myös pitkään nykivänä selässä ja mahassa, kainalossa jne

Onko kukaan käyny lääkärissä ja asia otettu tosissaan? Haluun eroon näistä mutta eritoten tosta silmän jo puol vuotta jatkuneesta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän