Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella märät orkut

Vierailija
12.10.2020 |

Kuinka moni nainen tai kuinka monen puoliso saa todella märkiä orkkuja runsaasti valumalla tai squirttaamalla? Mitä kumppanisi on tästä mieltä ja saatko näin joka kerta vai vain jollain tietyllä tavalla?

Itse saan runsaan ja rajun squirttauksen vain sylissä ratsastamalla. Silloin kastuu kaikki paikat kerralla. Muutoin en saa erityisen märkiä orkkuja. Vinkit muista asennoista tai tavoista ovat tervetulleita :)

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikki orkut on märkiä, kun olen aina kiihotuttuani niin märkä, että valun. Koneella jos istun ja katson jotain kiihottavaa materiaalia, niin kun nousen, on reisiä myöten sitä limaa. Usein saa pyyhkiä ylimääräisiä pois, kun se touhu on niin märkää. En ole squirtannut koskaan, vaan tuo on ihan sitä kiihottumisesta johtuvaa pillunkostutuslimaa. Sitä vaan tulee niin paljon, että valuu reisiä myöten. Jos ratsastan, miehen nivuset on ihan sen peitossa. Vähän niinku olis liukkaria kaikkialla. Eksä sanoi kerran, että pitää kuivata, kun ei saa mitään tuntumaa (kitkaa) siihen panemiseen. Nyksä ei ole valittanut. Tykkää kiusata esim. julkisilla paikoilla niin, että kostun. Ei tulis mieleenkään lähteä liikenteeseen esim. hame päällä ilman pöksyjä, koska sitten jengi katsois että mikä helvetinmoinen etana päällä on mennyt kun maassa on limavana...

*naminaminami* Saisimpa tuollaisen etanan kasvoilleni istumaan ja juottamaan minulle tuota ihanaa pillunkostutuslima. *lurps

Vierailija
22/22 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tämmöisen märän orkun eilen ratsailla. Luulin jo että tuli pissiä, mutta oli sellaista limaa. Järkytyin vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme