Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella märät orkut

Vierailija
12.10.2020 |

Kuinka moni nainen tai kuinka monen puoliso saa todella märkiä orkkuja runsaasti valumalla tai squirttaamalla? Mitä kumppanisi on tästä mieltä ja saatko näin joka kerta vai vain jollain tietyllä tavalla?

Itse saan runsaan ja rajun squirttauksen vain sylissä ratsastamalla. Silloin kastuu kaikki paikat kerralla. Muutoin en saa erityisen märkiä orkkuja. Vinkit muista asennoista tai tavoista ovat tervetulleita :)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sänky märkänä joka päivä. Mutta vain lusikassa ja mies hyväilee klitorista samalla. Läpimärkiä aina!

Meillä aina pyyhe vieressä, mutta ei koskaan oikein muisteta sitä laittaa  alle...tulee niin kiire.

Vierailija
2/22 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kerran saanut puolison squirttaamaan, vähän tosin vaan ja se oli kiihottavaa kuin mikä! Ei haittaa vaikka kastuisi sänky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on sopivan ylöspäin kaareva, että osuu g-pisteeseen hyvin. Melkein joka kerta ruiskin enemmän tai vähemmän. Myös kaalimato 5g toimii hyvin.

Vierailija
4/22 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei hallitse kuseskeluaan, kannattaa varata aika lääkärille.

Vierailija
5/22 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Märkä orkku ja kuseminen eivät ole sama asia! Kannattaa kokeilla vaikka Googlea.

Vierailija
6/22 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasia että jätkät saa paneskella...

Vierailija
7/22 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

G-piste orgasmit on todella märkiä. Mies sanoi että tuntee ihan kuinka emätin kostuu lisää orgasmin supistellessa. Joskus ihan kosteus syöksyy ulos.

Vierailija
8/22 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Märkä orkku ja kuseminen eivät ole sama asia! Kannattaa kokeilla vaikka Googlea.

Kannattaa lähestyä ja tutkailla elämän ihmeellisyyksiä live-elämän ja arjen kautta

Vierailija
9/22 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni pitkään ymmärtäessä, että vaimo squirttaa usein päällä ratsastettaessa. Hän junttaa itseään kalun paksua tyveä vasten ja ilmeisesti se saa mehut virtaamaan. Ihmettelin pitkään, että miksi mulla oli nivuset aina ihan märkänä ja ihmettelin, että tuleeko siemennestettä oikeasti noin paljon. Sekin ihmetytti, että kun kaluni ylettää yli navan ja loput siemennesteet valuu vapakuoppaan, nii miten sitä voi olla nivusissa. Sitten kerran pyyhin nivusia kuivaksi ja haistoin, että ei olekaan siemennestettä vaan ihan pillun mehuja. Ilmankos vaimo aina juntannut tyveä myöten. Sormettaessa ja nuollessa ei ole spruitannu kuin kerran.

M62

Vierailija
10/22 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla meni pitkään ymmärtäessä, että vaimo squirttaa usein päällä ratsastettaessa. Hän junttaa itseään kalun paksua tyveä vasten ja ilmeisesti se saa mehut virtaamaan. Ihmettelin pitkään, että miksi mulla oli nivuset aina ihan märkänä ja ihmettelin, että tuleeko siemennestettä oikeasti noin paljon. Sekin ihmetytti, että kun kaluni ylettää yli navan ja loput siemennesteet valuu vapakuoppaan, nii miten sitä voi olla nivusissa. Sitten kerran pyyhin nivusia kuivaksi ja haistoin, että ei olekaan siemennestettä vaan ihan pillun mehuja. Ilmankos vaimo aina juntannut tyveä myöten. Sormettaessa ja nuollessa ei ole spruitannu kuin kerran.

M62

Höpöhöpö. Vanhat akat ei kuseksi muualle kuin ulkohuoneeseen.

Vierailija
11/22 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asento jossa squirttaan lähes joka kerta, on kun olen itse päällä ja istun/ratsastan ihan tyveä myöden. Tällöin meilläkin kumppani kastuu alla. Mutta ei kuulemma haittaa, kiihottaa enemmänkin. 

Yhden ainoan kerran olen saman kokenut sooloillessa.

Ja heille jotka käskevät käymään lääkärissä, voin todeta että käynyt olen! Ei mitään tekemistä virtsavaivojen kanssa tällä nautinnollisella squirttaamisella. Mielipiteitä saa ja pitääkin olla, mutta faktoja ne eivät voi muuksi muuttaa.

Vierailija
12/22 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun Nainen palkitsee työni squirttaamalla kasvoilleni ja suuhun. Ihanan tuhmaa ja kiihoittavaa.

Vierailija
13/22 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se neste tulee emättimestä ei virtsarakosta. On tosi juoksevaa melkein kirjasta, mutta kuitenkin limamaista, ei mitään vettä tai ihan kusta. Ei voi mitenkään sekoittaa, että kusisin. :D joskus sitä tulee t-lusikallinen, joskus tuntuu että melkein desi 😂 maku ja haju on miedonsuolainen, mutta tullessa mieto makea haju siinä myös.

Vierailija
14/22 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla se neste tulee emättimestä ei virtsarakosta. On tosi juoksevaa melkein kirjasta, mutta kuitenkin limamaista, ei mitään vettä tai ihan kusta. Ei voi mitenkään sekoittaa, että kusisin. :D joskus sitä tulee t-lusikallinen, joskus tuntuu että melkein desi 😂 maku ja haju on miedonsuolainen, mutta tullessa mieto makea haju siinä myös.

*naminaminami*... saisimpa imeä ja juoda nesteesi.

Vierailija
15/22 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastaessa varsinkin tulee näitä märkiä orgasmeja. Ai että. Olis paras vaan kun miehellä on tyyny perseen alla ja välillä sormi klitoriksella pyörimässä tai kädet puristamassa pakaroita ja antaa naisen vaan ottaa orgasminsa. 😋

Vierailija
16/22 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikki orkut on märkiä, kun olen aina kiihotuttuani niin märkä, että valun. Koneella jos istun ja katson jotain kiihottavaa materiaalia, niin kun nousen, on reisiä myöten sitä limaa. Usein saa pyyhkiä ylimääräisiä pois, kun se touhu on niin märkää. En ole squirtannut koskaan, vaan tuo on ihan sitä kiihottumisesta johtuvaa pillunkostutuslimaa. Sitä vaan tulee niin paljon, että valuu reisiä myöten. Jos ratsastan, miehen nivuset on ihan sen peitossa. Vähän niinku olis liukkaria kaikkialla. Eksä sanoi kerran, että pitää kuivata, kun ei saa mitään tuntumaa (kitkaa) siihen panemiseen. Nyksä ei ole valittanut. Tykkää kiusata esim. julkisilla paikoilla niin, että kostun. Ei tulis mieleenkään lähteä liikenteeseen esim. hame päällä ilman pöksyjä, koska sitten jengi katsois että mikä helvetinmoinen etana päällä on mennyt kun maassa on limavana...

Vierailija
17/22 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikki orkut on märkiä, kun olen aina kiihotuttuani niin märkä, että valun. Koneella jos istun ja katson jotain kiihottavaa materiaalia, niin kun nousen, on reisiä myöten sitä limaa. Usein saa pyyhkiä ylimääräisiä pois, kun se touhu on niin märkää. En ole squirtannut koskaan, vaan tuo on ihan sitä kiihottumisesta johtuvaa pillunkostutuslimaa. Sitä vaan tulee niin paljon, että valuu reisiä myöten. Jos ratsastan, miehen nivuset on ihan sen peitossa. Vähän niinku olis liukkaria kaikkialla. Eksä sanoi kerran, että pitää kuivata, kun ei saa mitään tuntumaa (kitkaa) siihen panemiseen. Nyksä ei ole valittanut. Tykkää kiusata esim. julkisilla paikoilla niin, että kostun. Ei tulis mieleenkään lähteä liikenteeseen esim. hame päällä ilman pöksyjä, koska sitten jengi katsois että mikä helvetinmoinen etana päällä on mennyt kun maassa on limavana...

Kunnon kiimapillu, nam!

Vierailija
18/22 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin voisin kuvailla itseäni kiimaetanaksi lol.

Vierailija
19/22 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos mielikuvasta 😂

Vierailija
20/22 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtalotoveri ilmoittautuu! Pitää pitää mukana aina vaihtopöksyjä, jos sattuu kiihottumaan jossakin. Se on ikävä tunne, kun pöksyt "tulvii". Mutta ai että sitä miehen ilmettä, kun näki ekan kerran, miten VALUN. Siinä oli aitoa riemastusta. Kun on riisuttu ja suudeltu minuutin verran seisaallaan alasti, ja minulla valuu kiimanesteet polvien kohdalla. Aika innokkaasti maisteli sitä. Ja tietää tasan tarkkaan mistä koskea, viattomastikin, jotta kiusaa pöksyt märiksi, missä ikinä ollaan. Joskus joudun sanomaan rumasti, että ei nyt, ei täällä. Toiset naiset kärsii kuivuudesta, voisin antaa omistani puolet, ja silti olisi ihan liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä