Meinasin oksentaa kaupassa, 3 lapsen äiti osti
Sinistä lenkkiä, lauantaimakkaraa, broilerin koipia ja sika jauhelihaa. Ei hedelmiä, ei vihanneksia. Perunaa ja valkoista pastaa oli kärryssä. Kyllä verisuonet ja sydän kiittää.
Kommentit (28)
Mitä sitten? Mistä tiedät hänen lastensa lukumäärän todellisuudessa? Ehkä heillä on vihanneksia ja hedelmiä omasta takaa jo valmiiksi. Itse ostan tietyistä kaupoista vain osan ruoista.
En ainoastaan meinannut oksentaa, vaan oksensin tämä aloituksen lukiessani. Oksettavia tuollaiset kyttääjä-haaskalinnut.
Mistäs tiedät mitä kotoa jo löytyi? Ja mistä tiedät monenko lapsen äiti?
Rauhoituhan nyt. Meillä on kellari täynnä vihanneksia ja hedelmiä omasta kasvimaasta ja puutarhasta. Siksi en ostanut niitä kaupasta.
T. Tuo äiti
Entäs se sinun kaljalastisi. Yksinäinen ihminen ja ostaa kärryllisen kaljaa. Kyllä maksa kiittää.
Minulla on sopimus jänisten kanssa. Ne eivät syö minun ruokaa ja minä en syö niiden ruokaa!
t. Rami 40, hitsaaja Porista
Vitsi kun et ollu mun kanssa kaupassa viime lauantaina 8oisit varmana kuollu siihen paikkaan): juusto, tiskiharja, kismet-levy, Kanes-limupullo, salmiakkiaakkospussi ja jaffa-keksejä. Ja kolme lasta on mullakin. Tosin päivällä tuli 230e tavaraa jo kotiinkuljetuksella, juuston unohdin lisätä tilaukselle ja toi tiskiharja vaan sanoi sopparin irti sen jälkeen ja siksi lähdin kauppaan. Loput oli ihan vaan heräteostoksia lauantain kunniaksi.
Vierailija kirjoitti:
Rauhoituhan nyt. Meillä on kellari täynnä vihanneksia ja hedelmiä omasta kasvimaasta ja puutarhasta. Siksi en ostanut niitä kaupasta.
T. Tuo äiti
Heh heh..niin varmaan😁
Itse ostan Lidl istä useimmiten vain eläin ja kalaproteiineja - en tosin mitään noista mitä ap kertoi, mutta kuitenkin.
Vihannekset/kasvikset ostan Prismasta, siltä osin kuin ei omasta maasta löydy kasvamasta.
Jos joku tarkkailisi minun ostoksia, Prismassa kuvittelisi minun olevan vegaani ja Lidl issä kasvisten vihaaja.
Ääk, eikös nyt ole syyslomaviikko? Varmaankin lasten ehdoilla menty ostokärryn kanssa...siis mitä lapset haluaisi syödä ( sen kun monesti päättää vanhempi, joka kokkaa )... Ja ei mullakaan ole aina ostoksissa hedelmiä tai kasviksia johtuen siitä, että a ) ei maistu, b ) niitä on jo kaapissa tai c ) ei ole varaa...
Muutenkin toisten ostosten kyttääminen se vasta oksettavaa onkin...
Vierailija kirjoitti:
Lääkärille mars. Ei ole normaalia tuollainen oksentelu.
Veikkaan refluksitautia. Siinä saattaa äkillisesti tulla oksettava olo.
No broilerin koivet ja sikajauheliha ovat kyllä ihan hyvää ravintoa. Voisit sinäkin, ap niitä lapsillesi tarjota.
Syytä käydä lääkärissä, jos noin alkaa oksettaan.
Mistä tiedät ettei nuo olleet vain täydennysostoksia? Kysyitkö?
Vierailija kirjoitti:
Lääkärille mars. Ei ole normaalia tuollainen oksentelu.
Älä komentele
Vierailija kirjoitti:
No broilerin koivet ja sikajauheliha ovat kyllä ihan hyvää ravintoa. Voisit sinäkin, ap niitä lapsillesi tarjota.
Ap:lla ei onneksi ole lapsia. Jos olisi, ei ehtisi kytätä muiden ostoksia.
ja v ittuakos se sulle kuuluu? Huolehdi omista surkeista asioistasi, se riittää.