Meinasin oksentaa kaupassa, 3 lapsen äiti osti
Sinistä lenkkiä, lauantaimakkaraa, broilerin koipia ja sika jauhelihaa. Ei hedelmiä, ei vihanneksia. Perunaa ja valkoista pastaa oli kärryssä. Kyllä verisuonet ja sydän kiittää.
Kommentit (28)
Tuossahan on hyvät protskut. Ehkä hänellä on jo kasvikset kotonaan.
Ap, oliko se alakerran pikkuveikka, joka oli vähällä oksentaa mutta sait kuitenkin pidäteltyä? Mikset runkkaa kotonasi? Miksi menet kyttäämään lapsiperheitä kauppaan ja vemputat siellä?
Vierailija kirjoitti:
Itse ostan Lidl istä useimmiten vain eläin ja kalaproteiineja
Mitäs ne kalat sitten ovat, jos eivät eläimiä?
Kotona oli vihanneslaatikot ja hedelmäkori täynnä, haettiin vain täydennystä.
Vierailija kirjoitti:
Lääkärille mars. Ei ole normaalia tuollainen oksentelu.
Sydämestäni toivon, että apn oksentelu on merkki pahanlaatuisesta ja agressiivisesti syövästä, päästään apstä ja sen saatanan typeristä provoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkärille mars. Ei ole normaalia tuollainen oksentelu.
Sydämestäni toivon, että apn oksentelu on merkki pahanlaatuisesta ja agressiivisesti syövästä, päästään apstä ja sen saatanan typeristä provoista.
Samaa toivon, kivuliasta loppua aplle.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sopimus jänisten kanssa. Ne eivät syö minun ruokaa ja minä en syö niiden ruokaa!
t. Rami 40, hitsaaja Porista
Tiedoksi, ne ovat rikkoneet sen jo. Jänis tykkää lauantaimakkarasta, siksi se hädissään säntäilee ajovaloissa, koska makkara on loppu.
Vain jälkimmäinen oli vitsi. OIkeasti pupuni söi makkaraa kun käsiksi pääsi. Salaatinlehti ei kelvannut.
Olet vapaa syöksymään kiljuen vihanneshyllylle. Älä ole liian vihainen pupuille, ne eivät tienneet mihin suostuivat, eivät osaa lukea.
Vaihtelu virkistää.
Valaat tarvitsevat rasvaa ennen talvimuuttoa.