onko kokemusta narsisti opettajista?
Tyttäreni opettaja oli haukkunut kotitehtävänsä tekemättä jättäneitä luusereiksi ja kehunut muita enkeleiksi. Käskenyt katsoa peiliin, vaikka ei lapsi tiennyt mitä tarkoittaa, ja pitänyt showta pöytänsä luona, kerännyt tahallaan nauruja letkautuksillaan. Mm. yksi tyttö oli saanut raudat, jolloin opettaja oli sanonut "tuleeko sinusta uusi ugly betty? " Kuulin tarinat vasta nyt, tyttäreni jo poissa ala-asteelta. Minua kauhistuttaa ajatus että opetajien auktoriteetti pitää lapset hiljaisina kotona, koska nuo eivät ole äärimäisyyksiä. Törkeitä minusta silti. Kokemuksia?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Opettajista paskan puhuminen on luusereiden kansantauti.
T. Narsisti opettaja
Ei kaikki ole narsisteja jos on hankalia ihmisiä
Yhdessä ammattikoulussa on yksi narsistiakka sidekickinsä kanssa hoviaan pitämässä.
Kävin ruotsinkielistä koulua ja sijainen piti nimenhuutoa, minun supisuomalainen, yleinen nimi tuli kohdalle ja hän esitti ettei osannut lausua sitä ja ihmetteli ääneen, että mikä se tällainen nimi on. En nyt tiedä täyttääkö aloittajan kriteerit, mutta jäänyt kyllä ikuisesti mieleen, etenkin kun olin jo valmiiksi vähän ulkopuolinen.
On muutamasta, valitettavasti. Omana peruskouluaikana tuntuivat järjestetään olevan vinksahtaneita despootteja, joilla oli omat suosikit ja inhokit. Nykyisin jos samalla tavalla toimisi, niin ainakin potkut saisi ja hyvin todennäköisesti joutuisi myös ns. leivättömän pöydän ääreen.
Opettajista paskan puhuminen on luusereiden kansantauti.