Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kokemusta narsisti opettajista?

Vierailija
06.01.2014 |

Tyttäreni opettaja oli haukkunut kotitehtävänsä tekemättä jättäneitä luusereiksi ja kehunut muita enkeleiksi. Käskenyt katsoa peiliin, vaikka ei lapsi tiennyt mitä tarkoittaa, ja pitänyt showta pöytänsä luona, kerännyt tahallaan nauruja letkautuksillaan. Mm. yksi tyttö oli saanut raudat, jolloin opettaja oli sanonut "tuleeko sinusta uusi ugly betty? " Kuulin tarinat vasta nyt, tyttäreni jo poissa ala-asteelta. Minua kauhistuttaa ajatus että opetajien auktoriteetti pitää lapset hiljaisina kotona, koska nuo eivät ole äärimäisyyksiä. Törkeitä minusta silti. Kokemuksia?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajista paskan puhuminen on luusereiden kansantauti.

Vierailija
22/29 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettajista paskan puhuminen on luusereiden kansantauti.

T. Narsisti opettaja

Vierailija
24/29 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi A. Hasu oli aikoinaan.

Vierailija
25/29 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ole narsisteja jos on hankalia ihmisiä 

Vierailija
26/29 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ammattikoulussa on yksi narsistiakka sidekickinsä kanssa hoviaan pitämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/29 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ruotsinkielistä koulua ja sijainen piti nimenhuutoa, minun supisuomalainen, yleinen nimi tuli kohdalle ja hän esitti ettei osannut lausua sitä ja ihmetteli ääneen, että mikä se tällainen nimi on. En nyt tiedä täyttääkö aloittajan kriteerit, mutta jäänyt kyllä ikuisesti mieleen, etenkin kun olin jo valmiiksi vähän ulkopuolinen. 

Vierailija
28/29 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/29 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muutamasta, valitettavasti. Omana peruskouluaikana tuntuivat järjestetään olevan vinksahtaneita despootteja, joilla oli omat suosikit ja inhokit. Nykyisin jos samalla tavalla toimisi, niin ainakin potkut saisi ja hyvin todennäköisesti joutuisi myös ns. leivättömän pöydän ääreen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä