Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten eroat tyypillisestä av-mammasta

Vierailija
06.01.2014 |

Hyvät välit anoppiin

Hyvät välit mieheen

Kavereita ei haittaa kuinka usein otan heihin yhteyttä ja minua ei haittaa kuinka usein he ottavat yhteyttä

Tapaani kasvattaa lastamme ei ole minulle kritisoitu enkä ole itse kritisoinut muiden tapaa kasvattaa

Terve itsetunto

Entäs sinä? Miten eroat tyypillisestä av-mammasta

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen avoliitossa mutten ole varma haluanko koskaan lapsia. olen matkustellut eksoottisemmissa paikoissa kuin keskiverto av-mamma (olen asunut esim. siperiassa). olen sitä mieltä, että lyhyet hiukset sopivat useimmille naisille ja monesti ovat tyylikkäämmät kuin pitkät hiukset. ystäväpiirini on todennäköisesti paljon heterogeenisempi kuin tyypillisellä av-mammalla.

Vierailija
22/26 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan ilmaista itseäni suomen kielellä ja osaan kirjoittaa esim. kunpa, itsekin ja enää. Osaan myös kirjoittaa leggings. En käytä itse-sanaa ja sen eri muotoja liikaa. Pyrin siihen, että viestini tulee ymmärretyksi eli ajattelen tuntematonta lukijaa.

Hyvät välit anoppiin ja appeen minullakin. Samoin sisaruksiini ja heidän perheisiinsä. 

En hae jokaiselle mielipahalle diagnoosia ja lääkitystä.

En käynyt tällä palstalla kun lapset olivat pieniä tai olin raskaana. En ole koskaan lukenut ainuttakaan Vauva-, Kaksplus- tai Meidän Perhe-lehteä.

En pidä omakotitaloasumista kaukana palveluista ja sosiaalisista kontakteista ihanteellisena elämänmuotona.

Minulla on hyvä suhde mieheeni. 

Perheellämme ei ole autoa eikä ajokorttejakaan löydy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

I'm hot, I'm big. I'm strong

Vierailija
24/26 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä mies, joka ei anna pompotella itseään, mutta joka ei myöskään määrää minua. Meillä on erilliset tilit ja yksi yhteinen tili. Minua ei haittaa se, jos kotityöt eivät mene täysin tasan, pesen sujuvasti myös hänen pyykkinsä samassa koneessa kuin omani ja lapsen vaatteet.

En ole akateeminen, en ansaitse tuhansia euroja kuukaudessa eikä mulle tule tuhansien eurojen veronpalautuksia. Lapseni käyttää pääasiassa Lindexin ja Tarjoustalon vaatteita. En halua lisää lapsia enkä aio niitä mieheltäni kiristää.

Minulla on hyvä ja normaali seksielämä, nautin seksistä, vaikka en harrasta sitä joka päivä.

Kannatan tasa-arvoa, mutta en missään tapauksessa sitä, että naisen pitäisi olla tärkeämpi, viisaampi, kaikin puolin säkenöivämpi ja korkea-arvoisempi kuin mies. Arvostan kumppanuutta paljon enemmän kuin jotain valtapelejä. Suhteeni miehiin on mutkaton. En koe tulevani väärinkohdelluksi. 

Tuossa muutama ero. 

Vierailija
25/26 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilen päivittäin ja olen hoikka kolmesta pienestä lapsesta huolimatta.

En lue blogeja.

Minulla ei ole yhtään ex-miestä.

Minustakin anoppini on kiva!

En ole ateisti, mutta en myöskään ns. uskovainen.

En ole kiinnostunut siitä, miten muut pukevat lapsensa.

Mieheni ei ole koskaan humalassa.

Olen valmistunut yliopistosta, mutta mielestäni se ei ole mikään erityinen meriitti eikä määrittele minua millään lailla. En pidä itseäni  ja sivistyneenä koulutukseni vuoksi. Muuten kyllä pidän itseäni keskimääräistä valistuneempana monista asioista, mutta sillä ei ole tekemistä tuon koulutukseni kanssa. ;)

Meillä ei ole koskaan käynyt kyläilemässä ketään, joka olisi käyttäytynyt omituisesti tai huonosti. En myöskään muista, että kukaan olisi koskaan ollut silmiinpistävän väärin pukeutunut missään juhlissamme.

En ole kertaakaan ajatellut, että olisi pitänyt jättää lapset tekemättä tai kadehtinut lapsettomia. En kuitenkaan myöskään hauku tai halveksi lapsettomia.

Vierailija
26/26 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim.

- Olen 22

- Minulla ei ole lapsia enkä myöskään halua moisia

- Minulla ei ole valittamista miehestäni / kavereistani / naapureista / kaupan kassasta / lapsettomista / "julkkiksista" ja blogien kirjoittajista / ohikulkijan koirasta / kummin kaiman sedän sukista

- En ole lihava / minulla ei ole kananpersetukkaa

- En kauhistele ja tuomitse kaikkea

- En provosoidu palsan surkeista provoista :D

- En tosissani keskustele tällä palstalla vaan käyn naureskelemassa muille :D Tämä on siis ehkä kolmas viestini tänne :3