Parhaimmat nimet Kolmosille?
Yksi poika ja kaksi tyttöä.
Tähti, Taika/Taimi ja Topi(as)
Sara/Siri, Sofia ja Santeri
Jenna, Jenny/Jenni ja Janne
Melodia, Tarina ja Runo
Ronja, Rosa ja Roope/Robin
Juuli(a), Jutta ja Jussi
Emma, Emilia ja Eemeli
Ida, Ada ja Adam
Mitkä olisivat siis näistä nimistä parhaat Kolmosille? Muitakin nimiä saa ehdottaa.
Kommentit (28)
Nimet Kolmosille? No vaikka Jaakko, Jaakko ja Jaakko 80-lukulaisen tv-kokin kunniaksi. Jos tarkoitit kolmosia, niin se sana kirjoitetaan pienellä.
Ehdotan:
Taika, Taimi ja Topias
Runo, Taika ja Topias
Juuli, Taika ja Topias
Juuli, Sofia ja Topias
Siiri, Sofia ja Santeri
Mielipiteitä ehdotuksista? :)
Juuli, Sofia, Topias
Älä anna samalla kirjaimella alkavia nimiä..menee ihmisillä sekaisin. Ja toi Tähti-Runo-homma kuullostaa vaan typerältä. Vai haluaisitko itse olla Tähti Virtanen tai Runo Virtanen ?
Öö ihan luonnollisin menetelminkö kolmoset?
Olen itse joutunut kokemaan pakko sijoituksen. Kotona oli kaikki hyvin, mutta koulussa MINUA kiusattiin. Sosiaali työntekijät olivat kuitenkin sitä mieltä että olen vaarallinen ihminen. He kutsuivat minut ja vanhempani tapaamaan näitä sosiaali työntekijöitä, jolloin he ilmoitti minun olevan vaaraksi kaikikke ja että minut tulee viedä SULJETULLE OSASTOLLE HOITOON. Tämän jälkeen en saanut edes halata äitiä tai isää. Minut vietiin ambulanssilla n.350km päähän kodistani. jouduin olemaan sielä n.6kk. Koko aikana en saanut kertaakaan edes soittaa äidille. Puhumattakaan että olisin saanut käydä vessassa yksin! Minua valvottiin koko ajan.
Voin sanoa ihan rehellisesti että sosiaali työntekijät ei mitään lapsen etua ajattele, raha niille tärkeintä on. Pitää tehdä tikusta asiaa että saadaan kaikki nuorisokodit täyteen "hulluja" lapsia. Tai sellaisia lapsia joilla ei kotona ole hyvä olla. Paska puhetta sanon minä.
mä valitsisin nimet, mitkä muistuttavat mahdollisímman vähän toisiaan. sisaruksia ne kolmosetkin vaan on.
Ykki, Kakki ja Kokki Kolmonen