Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako takkia on ihmiselle ok?

Vierailija
12.10.2020 |

Yritän raivata varastoa ja kaappeja. Kaikki paikat on täynnä ihmisten takkeja ja kenkiä, muut vaatteet olen onnistunu kierrättämään, mutta noista aina joku miettii, että tätä varmaan vielä käyttää. Tilanne on se, että meitä asuu täällä kolme: miehellä on ehkä 15 takkia, mulla varmaan 40 ja teinillä varmaan saman verran... tämähän tekee yhdessä 100 takkia, mitä hittoa? Missä näitä on tarkoitus säilöä ja miten lähtisin karsimaan? Kenkiä en uskalla edes laskea.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika Rahikaisella 🥺

Vierailija
2/3 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo 40 takkia naisella tuntuu hurjalta määrältä. Etkö ole raaskinut laittaa vanhempia takkeja kierrätykseen ostaessasi uutta?

Kannattaisi sovittaa niitä neljääkymmentä takkia peilin edessä. Saatat huomata, että joukossa on monta ikivanhaa kulahtanutta, roskiin joutavaa. Lopuista voit valita ne, mitä oikeasti käytät ja viedä loput (hyväkuntoiset) kirpputorille.

Miesten takeista en osaa sanoa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen takkiholisti ja ostan vuodessa 10-30 takkia. laukkuja ja kenkiä ei löydy tyyliin ollenkaan, aina sama laukku ja kengät mutta takkeja löytyy eri vaikka kuukauden jokaiselle päivälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän