Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua sisustukseen; teen taulukollaasia!

Vierailija
06.01.2014 |

Mutta mistä kuvia kehyksiin? En halua mitään live,love yms tekstejä vaan erinlaisia kuvia.. Vinkkejä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alat varmaan kuvaamaan? Mitä ihmeen kuvia sä niihin haluat, kai sulla joku haju täytyy olla?

Vierailija
2/8 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista valokuvista? Mä muokkasin omia kuvia photoshopilla mustavalkoiseksi ja lähetin valokuvausliikkeeseen ja sieltä postitse sain kuvani. Alle kympillä sai muutaman suurennoksen.

Vierailija
4/8 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 jatkaa.. En siis itsestäni kuvia muokannut. :D Mutta ei kai sekään huono idea ois, ens jouluna kaikki saavat lahjaksi metrin kokoisena minun kuvan! Hah! Varmasti ilahtuvat.

Vierailija
5/8 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 01:40"]

4 jatkaa.. En siis itsestäni kuvia muokannut. :D Mutta ei kai sekään huono idea ois, ens jouluna kaikki saavat lahjaksi metrin kokoisena minun kuvan! Hah! Varmasti ilahtuvat.

[/quote]Jep, mä suunnittelin antaa suvulle joululahjaksi tyynyt mun kuvalla.

Vierailija
6/8 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.techradar.com/news/internet/web/12-best-places-to-get-free-images-for-your-site-624818

Niin ja ilmaisia kuvia löytyy ainakin pienemmillä resoluutioilla netistä jos nyt haluaa jotain random-aiheita.

2

Vierailija
7/8 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 01:46"][quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 01:40"]

[/quote] Huvä idea! Poikaystävälle voisi antaa lahjaksi sellaisen girlfriend tyynyn johon painattais naaman kuvan. :D

Vierailija
8/8 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 01:54"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 01:46"][quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 01:40"]

[/quote] Huvä idea! Poikaystävälle voisi antaa lahjaksi sellaisen girlfriend tyynyn johon painattais naaman kuvan. :D

[/quote]Joo, voihan se joissain tilanteissa toimia. Itse vaan mietin kun noita joulun alla mainostettiin, että mitähän suku sanois, mää kun olen tällainen päälle nelikymppinen rupsahtanut av-mamma.

Sitten vois vieraillessa kyylätä että missähän ne tyynyt on...

http://www.smartphoto.fi/tuotteet/kuvalahjat/tyyny

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi