Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun tulee se hetki, että ulkomaan matkailu turvallista. Minne matkaat?

Vierailija
11.10.2020 |

Ja miten pitkäksi aikaa.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siperiaan tai Argentiinaan haluaisin eniten, mutta ensimmäisenä menisin Kreetalle, koska jouduin perumaan odotetun Kreetan matkan koronan takia. Siellä en oo käynyt koskaan enkä muutenkaan oo käynyt monella ns. rantalomalla. Ja nyt olisin sellaisen tarpeessa.

Vierailija
82/85 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En varmaan minnekään. Nyt haluan vain takaisin Suomeen. Sitten keskityn perheeseen. Ei ainakaan pariin vuoteen jää rahaa mihinkään ylimääräiseen. Haluan vain normaalia turvallista arkea.

Missä olet nyt?

Oletko ollut kauan poissa Suomesta?

Toisaalla Euroopassa. Olen asunut täällä muutaman vuoden, mutta en viihdy. Parisuhde on kaatumassa, niin mulla ei ole mitään syytä enää jäädä tänne. Haluan takaisin Suomeen sivistyksen ja järken pariin. Ihmiset täällä on ihan hämmästyttävän tyhmiä. Lisäksi lapseni saisi Suomessa paljon paremman elämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En varmaan minnekään. Nyt haluan vain takaisin Suomeen. Sitten keskityn perheeseen. Ei ainakaan pariin vuoteen jää rahaa mihinkään ylimääräiseen. Haluan vain normaalia turvallista arkea.

Missä olet nyt?

Oletko ollut kauan poissa Suomesta?

Toisaalla Euroopassa. Olen asunut täällä muutaman vuoden, mutta en viihdy. Parisuhde on kaatumassa, niin mulla ei ole mitään syytä enää jäädä tänne. Haluan takaisin Suomeen sivistyksen ja järken pariin. Ihmiset täällä on ihan hämmästyttävän tyhmiä. Lisäksi lapseni saisi Suomessa paljon paremman elämän.

Toivottavasti pääset pian takaisin Suomeen.

Voimia.

Vierailija
84/85 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateenaan.

85/85 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjaan, Alpeille tai Irlantiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän