Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman vartalotyypin näistä haluaisit?

Vierailija
05.01.2014 |

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ja hoikka

Vierailija
22/36 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosen, onneksi rakastan treenaamista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit pistäny ekaksi vaihtoehdoksi jonkun "ylipitkän" olis ollu vaikea valita. Mutta ettäkö ihan keskipituinen ja siro vaiko lyhyt ja helposti pulskistuva :D. Tooosi vaikea valita...

Varsinkin kun se lihaksikkuus on työn takana anyway.611

Vierailija
24/36 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vaihtoehto. Pituus täsmää, mutta kroppani on heikossa hapessa vakavan sairauden vuoksi. Yritän saada kuntoni takaisin palaamalla kuntosalille. Toivottavasti jaksan treenata lääkkeistäni huolimatta.

Vierailija
25/36 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ensimmäinen mutta pidempi ja ihan tyytyväinen vartalooni,joten valitsen sen.

Vierailija
26/36 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin tyytyväinen olen omaan kroppaani, joka edustaa tuota ensimmäistä vaihtoehtoa!

Vierailija
27/36 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä on lihominen, mutta haluaisin treenatun kropan senkin uhalla.

Vierailija
28/36 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kysyn, kun minulla itsellä on suurinpiirtein tuollainen ykköstyypin vartalo, mutta olen vain Katea vähän pidempi (175 cm ja 60 kg). Olen ollut kroppaani aina melko tyytyväinen, mutta nyt tämän fitnesstrendin vuoksi olen joskus miettinyt, että pitäisikö alkaa muokata vartaloaan jotenkin. Olen kyllä siis aina harrastanut liikuntaa, mutta en sillä tavalla, että olisi tuollainen bikini fitness -kroppa tms.

Joskus mietin, että mitä tapahtuisi jos jättäisin kaikki herlut pois (joita olen saanut aina vapaasti syödä) ja alkaisin tavoitteellisesti treenaamaan ja noudattamaan tietynlaista dieettiä. Pelkään vain, että jotenkin häviäisi tämä "ominaisuus" ja alkaisi sitten kiloja kertyä heti, kun vähän hellittäisi dieetistä ja treenaamisesta. Lisäksi minulla on tunne, että en kovin äkkiä saisi näkyviä lihaksia pituuteni vuoksi. En toki tiedä, mutta näyttää vain, että lyhemmillä alkaa treeni näkyä helpommin.

- AP

Vierailija
29/36 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on ollut molemmat. Tosin ekan noin 37 vuotta vielä laihempi kuin nuo, sairaalloisen laiha riippumatta syömisistä.

Sittemmin on alkanut kertyä, enkä ole jaksanut aloittaa liikuntaa tai vähentää syömisiä tarpeeksi.

Hassua tosiaan että aloin lihoa samaan aikaan kun lopetin esimerkiksi karkin syönnin, mutta kyllähän tässä nyt täytyy olla jostain iän tuomasta muutoksesta kyse.

En kylläkään haluaisi ihan samoja entisiä mittoja takaisin, koska luuranko-olemus nyt ei pue ketään. Joten mieluummin tää b-tyyppi, lihotaan sitten, jos siltä väliltä ei kerran onnistu.

Vierailija
30/36 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siitä, että minulla on rinnat ja lantio. Siksi näistä mieluummin kakkonen. Olen ollut jopa superhoikkana (165/42) kohtuullisen isorintainen ja minulla on jonkin verran peppuakin ja jotenkin poikamainen kroppa itsellä tuntuisi oudolta, vaikka se joillakin muilla naisilla mielestäni ihan kivalta näyttääkin.

Vierailija
31/36 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule Ap, mitäs jos treenaisit ihan terveytesi vuoksi? Paino nousee viimeistään vaihdebuosi-iässä ja ongelmia tulee, jos et opettele terveitä elämäntapoja.

Vierailija
32/36 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 20:

Niin kuin aiemmassa viestissä kerroinkin, olen aina harrastanut liikuntaa. Harrastaminen ei ole ollut kuitenkaan sellaista, että olisin tavoitellut jotain (esimerkiksi tietynlaista vartaloa), vaan olen liikkunut aina vain siksi, että oolen nauttinut siitä.

Elämäntavat ovat muuten suhteellisen terveelliset lukuun ottamatta noita herkkuja, esimerkiksi suklaata pari kertaa viikossa. En juuri juo alkoholia, enkä polta tupakkaa.

-AP

Vierailija
33/36 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.

Vierailija
34/36 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti 1, vaikka molemmat näyttävät hyvältä. Mieluiten olisin jotakin ykkösen ja kakkosen väliltä. Muuten valinta olisi vaikeampi, mutta jos ykkönen pysyisi yllä ilman erityistä vaivannäköä niin valinta on helppo.

Vierailija
35/36 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten pakko tsekata tuon Kate Mossin pituus, kun ei minusta näytä 167-168 cm pitkältä, vaan pidemmältä. Mossin mallitoimiston sivuilla ilmoitetaan hänen olevan 173 cm. En tiedä mahtavatko fuskata, mutta miksi tekisivät niin.. Mossin buukkaaminen tuskin on kiinni muutamasta sentistä.

Äh, onpa sitä meillä turhanpäiväiset jutut! Kun meikäläiset pohtii jotain vartaloita, senttejä ja dieettejä, niin toisella puolella maailmaa ei tytöillä ole mitään mahdollisuuksia vaikuttaa mitä heidän vartaloilleen tehdään ja heidän sukupuolielimiään silvotaan brutaalisti. On tämä maailma surullinen ja epäoikeudenmukainen. Lähden nukkumaan.

-AP

Vierailija
36/36 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 22:17"]

en kumpaakaan. En halua näyttää mieheltä vaan haluan, että mulla on muotoja, rinnat ja pylly.

[/quote]

ja maha täynnä makkaroita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä