Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miniläppäri+mokkula mukaan synnärille?

Vierailija
05.01.2014 |

eli kiinostais tietää onko nykyään mahollista? jos paikkakunta-kohtaista niin päijät-hämeen keskussairaalan käytäntö nimen omaan kiinostaa. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain vielä jotain niin vanhanaikaista kuin mokkula ja miniläppäri?

Vierailija
2/4 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika monella. Ei Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorvissa ainakin saa olla synnärilläkin puhelin päällä. Sama asiahan se mokkula on. Osastolla varmasti ainakin saa. Mulla oli viimeeksi ipad tv:n katselua ja nettiä varten. Korvakuulolkkeet kannattaa ottaa niin ei häiritse osastolla muita.

Vierailija
4/4 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty voi ottaa mukaan, joidenkin vauvojen kanssa sitä ehtii hyvinkin netissä surffailla, toisten kanssa taas ei :) Itse synnytyksen aikana ehkä ei tee mieli jokaista senttiä FB:hen ilmoittaa, tai voihan niinkin tehdä jos hyvin rauhallista on.

Itse olen synnyttänyt Tyksissä ja siellä ikävänä puolena on todella heikko signaali, mulla ei edes kännykkä oikein siellä joka paikassa toimi.

Mutta siis ihan mahdollista ja sallittuahan sen täytyy joka paikassa olla, eihän siitä mitään haittaa ole ja saa käyttää samoissa paikoissa kuin kännykkääkin (btw tiedän kyllä että esim. kirurgeilla on monilla leikkaussalissa kännykät taskussa ja päällä, mutta tietysti potilaiden tulee noudattaa ohjeita ja sammuttaa kännykkä jos sellainen kyltti jossain on).