Päiväkotityöntekijä - millaisia kenkiä käytät töissä?
Sain työpaikan päiväkodista ja olen menossa välipäivinä kenkäostoksille :)
Kommentit (9)
terveyskengät esim. instrumentalista
Välillä ilman kenkiä ja välillä takaremmittömät tukevat,mut kevyet työsandaalit.
Onko tämä kysely nyt päiväkodissa työskenteleville ylipäätään vai vain päiväkotityöntekijöille? :)
mulla on takaremmilliset ecco- nahkasandaalit- ovat loistavat
Kaikille päiväkodissa työskentelijöille =) En ole ennen tehnyt "siistiä sisätyötä", joten siksi kyselen. Kävisivätkö crocsit tai reinot? Työsuhde on määräaikainen, joten en ainakaan vielä viitsisi panostaa terveyskenkiin =)
Mullakin oli korolliset eccot. Koroista huolimatta loistavat jalassa, ikinä ei olleet jalat väsyneet, vaikka ei olisikaan taas ehtinyt yhtään istumaan.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 22:59"]
Kaikille päiväkodissa työskentelijöille =) En ole ennen tehnyt "siistiä sisätyötä", joten siksi kyselen. Kävisivätkö crocsit tai reinot? Työsuhde on määräaikainen, joten en ainakaan vielä viitsisi panostaa terveyskenkiin =)
[/quote]
Itse käytän reinoja. Jos lattia on yhtään kostea, ne on kyllä vaarallisen liukkaat eikä jalalle ehkä muutenkaan parhaat työkengät. Mutta toimii kyllä sinänsä. :)
Takaremmilliset terveyskengät. Osalla on myös crockseja. Reinoja en ole nähnyt työkenkänä kellään.
Mulla on perus "terveyskengät". Ei mitkään instrun, vaan jotkut halpikset Prismasta. Löysin hyvät, istuvat ja halvat. Eivät maksaneet muutamaa kymppiä enempää. Itselleni tärkein kriteeri on, ettei kengät ole umpinaiset, koska jalkani hikoaa muutenkin. Tärkeintä lienee, että työkengät ovat tukevat, pysyvät jalassa, et kompastele ja tai nyrjäyttele niillä nilkkoja tms.