Porvarirouvan mielipide: Antti Lindtman on tosi söötti ja Kaija myös
Olen aina ollut sitä mieltä, tykkäsin myös hänen "oppi-isästään" Heinäluomasta. Todella symppiksiä, vaikka politiikassa olemmekin eri mieltä. Molemmat ovat kuitenkin oikeistodemareita, joten eivät näkemykset niin valtavasti kuitenkaan poikkea maltillisesta oikeistosta.
Ihana pari, Kaija ja Antti. Heistä on Perjantai-dokumentti.
Kommentit (11)
Toivottavasti Sofie tyttö on terve.
Vierailija kirjoitti:
Antti on vasta 44 ja näyttää sitäkin nuoremmalta. Ja Kaija on 63, kaunis ja tyylikäs nainen. Ap
Antti pikkasen möliskö, ei sovi politiikkaan asioita hoitamaan.
Sun söden vaallivoitto saattaa jäädä piippuun, siinä tapauksessa södellä naama on kuin norsunvtu, tätä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti on vasta 44 ja näyttää sitäkin nuoremmalta. Ja Kaija on 63, kaunis ja tyylikäs nainen. Ap
Mitä tarkoittaa möliskö? Ap
Vierailija kirjoitti:
Sun söden vaallivoitto saattaa jäädä piippuun, siinä tapauksessa södellä naama on kuin norsunvtu, tätä odotellessa.
En usko, että etumatka kokonaan sulaa. Niin pahasti ei oikein voi mokata. Ap
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Sofie tyttö on terve.
Samaa toivon. Iäkkyys tuo riskejä, lähipiirissä on kokemusta sekä riskien realisoitumisesta että ihan terveestä tytöstä (jälkimmäisessä tapauksessa molemmat vanhemmat olivat viisikymppisiä, edeltävässä 40+). Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sanoisin että osaaminen puuttuu. Demareissa on aikaisemmin joskus ollut sellaisia, jotka ymmärtää esim. talousasioita, ulkopolitiikkaa tai edes jotain muuta tarpeellista, mutta Antilla ei välistä ole hajuakaan missä mennään. Pyrkyä on ja iso koko auttaa - on helppo töniä esim. naisia pois tieltä kuten taannoin nähtiin.
"Porvarirouva" on palstalla aamusta iltaan vinkuva vassari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sanoisin että osaaminen puuttuu. Demareissa on aikaisemmin joskus ollut sellaisia, jotka ymmärtää esim. talousasioita, ulkopolitiikkaa tai edes jotain muuta tarpeellista, mutta Antilla ei välistä ole hajuakaan missä mennään. Pyrkyä on ja iso koko auttaa - on helppo töniä esim. naisia pois tieltä kuten taannoin nähtiin.
Ketäs hän on töninyt? Et kai ole Marin-fani ja viittaa häneen - se nainen on isompi uhriutuja kuin persut konsanaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
"Porvarirouva" on palstalla aamusta iltaan vinkuva vassari.
Taidat itse olla sellainen. Ap